Dag 65

Og vi venter spændt:venter: Har gjort fødekassen klar, og en lille plads i soveværelse skabet:høhø: Men garanteret hun vælger et helt 3. sted.
Her er billeder af hende fra idag.

åhhhh lille tykke :wehuu:

Hvor ER hun bare fin, glæder mig til at se og følge babies. :wehuu::wehuu::wehuu:

:wehuu::wehuu:

Ihhh hvor spændende!!
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at alt kommer til at gå godt!!

:slight_smile: uha det bliver spændende :slight_smile:

Meget spændende. Går spændt og venter på fødslen går igang. Men lige pt sover hun bare.

Uhhhh, hvor er det spændende! :slight_smile:
Glæder mig til billeder! :hjerte:

Så fin pige…min spåkugle siger det bliver søndag ( Så frem med tålmodighedspillerne )

Spændende - er det dit første kuld? iøvrigt en smuk dejlig pige du har dig der

HIlsen Heidi

Tak alle.
Chicabee: Lige nu er der godt nok ikke tegn på noget. Så det kan da lige passe det først bliver søndag.
Con Meo: Nej det er mit andet kuld.

Hun var lige blevet væk for mig. Så jeg troede hun havde gemt sig for at føde. Fandt hende i skabet i soveværelset… Men tror I hun lagde det sted jeg har lavet til hende? Nej hun var kravlet op i mit tøj! Hun kan glemme det kan hun :smiley: Viste hende så det sted lige under den hylde hun lagde på. Men nej. Hun blev fornærmet og gik ud på gulvet i stuen og sov. Da hun fik killinger sidst, ville jeg ikke have hende i soeværelset, selv om det var der hun prøvede at slæbe killingerne hen. Men nu ville jeg gå på kompromi med hende denne gang, og så lade hende få dem der… Men ikke i mit tøj :smiley: