Dagens høst.. Brun,Grå og Hvid ;)

[QUOTE=Ann R;863232]
Men Whiskey - han satte tænderne i nakken på hende! Så trådte overkatten hér lige til… for det var hun ikke stået model til :regler: og jeg orkede ikke balladen. Men det viser lidt om hvor dybt hans repekt stikker… :rulleøjne:[/QUOTE]

Jaeh… men er det ikke bare killingeleg? Ib og Stevie især er dagligt ved at bide halsen over på hinanden - uden en lyd, så jeg har bestemt mig til at det “bare” er leg - men det ser sommetider RET vildt ud…

Stevie prøvede her til aften at få Adelie med på at lege, og det foregik også ved at bide hende i halsen… Heldigvis var de allesammen i pjathumør, efter lige at ha’ slagtet en drillepind godt og grundigt så hun gik, omend halvhjertet, med på spøgen…

Men jeg tror altså det er drenges måde at sige “Hej, skal vi lege?” :dokdok:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;863258]Jaeh… men er det ikke bare killingeleg? Ib og Stevie især er dagligt ved at bide halsen over på hinanden - uden en lyd, så jeg har bestemt mig til at det “bare” er leg - men det ser sommetider RET vildt ud…
[/QUOTE]

Nej - jeg kender godt den adfærd du beskriver. Men den kådhed der følger med var ikke her. Her betød det helt tydeligt - flyt dig, gå væk… og Tullen står ikke model til både at skulle dele sin favorittid med en kat hun ikke er helt glad for endnu og også blive forsøgt jaget væk… Så jeg lagde mig imellem.
Selv om det var leg, ville han alligevel ha’ fået en på hovedet - hendes lunte var allerede afkortet fordi han prøvede at overtage hendes nussetid. Så, for alles skyld… :rulleøjne:

Åååååh, Ann :smiley: Jeg har ikke vært her inne på lenge,og nå ser jeg dem har lurt på deg en SYS:hjerte::hjerte::hjerte: Det var godt gjort det,og den passet jo perfekt inn med de andre.

Sikke dejlige billeder, smukke, smukke misser. :slight_smile:

Jaja, Irish-missernes ego ER jo en smule stort. Igen må jeg sige, at jeg har STOR respekt for din tålmodighed! Men hvor er det altså dejligt, at de er ved at finde ud af det indbyrdes lige så langsomt…:slight_smile:

Jeg tror i øvrigt, at grunden til at vi ikke har haft ‘magtproblemer’ mellem Bailey og Alban er, at Alban på INGEN måde er dominerende eller særligt viljefast. Han er bare en hyperaktiv, lalleglad og mild mis, som bare vil lege. Det har måske gjort det hele lidt ‘nemmere’…
Husmissen Artemis ER jo gammel, gigtplaget og sur, men hun orker altså ikke det helt store drama - Bailey må ‘nøjes’ med en lussing når han kommer for tæt på og bliver for fræk. Og han har faktisk respekt for hende - heldigvis!

Tak Veena
Han er dejlig! Ingen tvivl om det. Creamy og især Tullen har bare ikke helt indset det endnu… :wink: Men vi arbejder på det… :ok:

[QUOTE=Diana F;863478]Sikke dejlige billeder, smukke, smukke misser. :slight_smile:

Jaja, Irish-missernes ego ER jo en smule stort. Igen må jeg sige, at jeg har STOR respekt for din tålmodighed! Men hvor er det altså dejligt, at de er ved at finde ud af det indbyrdes lige så langsomt…:slight_smile:

Jeg tror i øvrigt, at grunden til at vi ikke har haft ‘magtproblemer’ mellem Bailey og Alban er, at Alban på INGEN måde er dominerende eller særligt viljefast. Han er bare en hyperaktiv, lalleglad og mild mis, som bare vil lege. Det har måske gjort det hele lidt ‘nemmere’…
Husmissen Artemis ER jo gammel, gigtplaget og sur, men hun orker altså ikke det helt store drama - Bailey må ‘nøjes’ med en lussing når han kommer for tæt på og bliver for fræk. Og han har faktisk respekt for hende - heldigvis![/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Altså, nogen gange tror jeg at Whiskey og Tullens problem faktisk er at de ligner hinanden meget af sind! Lige dominerende, lige stædige, lige kælne, lige stort behov for at monopolisere deres menneske. Og måske lige stort ledergen, det vil tiden vise. Faktisk er de “bare” ærke-siamesere af sind begge to. Jeg har bare ikke før haft to der var så udprægede samtidig. Njah - måske Zutti og Tullen, men Greven var i en klasse for sig, for han ejede også en overbærenhed og en naturlig autoritet, der gjorde at Tullen ikke satte sig op imod ham. Hun knuselskede ham bare og boede helst i hans lomme… :hjerte:

Hvor er de bare smukke Ann…:hjerte: Alle 3. Og skønt at følge deres efterhånden positive sammenføring :slight_smile: