Dagens høst.. Brun,Grå og Hvid ;)

Jeg fik faktisk taget et par billeder der kunne bruges idag (der er en grund til at jeg sukker efter et nyt kamera… Jeg synes ikke det her er så vild med at stille skarpt mere? :øhmm:)

Nå - here goes:

Frk Brun - Creamy

Creamy and The Irish Paddy - Whiskey

Hr Hvid aka Whiskey:

Og her er det blik Whiskey har sådan respekt for. Man skulle ikke tro Tullen var sådan en kælepotte vel? Hvis nogen kan siamesernes berømte “mean look”, så er det Tullen :cool:

Se! :doh: Det kunne være blevet et rigtig godt billede, men jeg kunne ikke få det skarpt :gruble: Oh well…

Whiskey:

Creamy & Whiskey (og noget opvask, sorry…)

Frk Grå Aka Tullen

Skønne billeder. Hvor er Creamy dog vildt smuk på det første billede, de grønne øjne der, er da helt til at svømme hen over :inlove:

Gad vide hvor Mette gjorde af dem senere hen :tihi:

God høst :thumbup:

Ja med sådan nogle smukke modeller,bør man have udstyret i orden:love2:

Tine

Tak for kigget - et enkelt uskarpt, men ellers er der da nogle rigtigt gode portrætter imellem. Begge dele svært at undgå med sådanne modeller. :slight_smile:

Sikke nogle dejlige billeder :smiley: Billedet af Tullen der giver ‘blikket’ er bare helt fantastisk, hvor er hun dog smuk :hjerte:

Smukke, smukke katte:wehuu::wehuu::wehuu:

Tullen slår ubetinget ALT! Hun er simpelthen SÅ smuk også hendes Mean Siam look. Ihhhhh, hvor hun kan :slight_smile: Just gotta looooove them :slight_smile:

Åhhh dine katte er altså bare så smukke :smelter:

Hvor er Whiskey blevet stor! Og hvor er det en skøn næse han har. Det er vist første gang, jeg sådan rigtig har set ham forfra. Han har lige fået et par pletter med fra farmand :slight_smile:

Jeg tror også, Tullens blik ville få mig til at krybe sammen :uha:

Nuuuii sikke skønne billeder!! :wehu:

De er smukke alle tre, men jeg hár jo selvfølgelig et ekstra godt øje til nogen af dem :ups:

Frk Brun - Creamy

Åhhhh mit hjerte :brist:
Hun ligner sin mor…

Hr Hvid aka Whiskey:

Haha - han er en gadedreng er han!! :klapper:
Jeg har set dét der blik hos én af mine killinger før - Whiskeys (desværre afdøde) Onkel - Nitten :hjerte:
Og Hán var SLEM (på den gode måde) :tihi:

Sorry Ann - Whiskey var altså så artig da han boede her… :ups:

Og her er det blik Whiskey har sådan respekt for. Man skulle ikke tro Tullen var sådan en kælepotte vel? Hvis nogen kan siamesernes berømte “mean look”, så er det Tullen :cool:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg kan dælme godt forstå hvis Whiskey løber skrigende bort når hun ser sådan på ham - hun liger jo én hvis øjne kan dræbe!!! :gal:
:thumbup:

[QUOTE=Eife;862798]Skønne billeder. Hvor er Creamy dog vildt smuk på det første billede, de grønne øjne der, er da helt til at svømme hen over :inlove:

Gad vide hvor Mette gjorde af dem senere hen :tihi:[/QUOTE]

Creamy ér fantastisk smuk! :hjerte:

Øjnfarven røj, da jeg måtte lukke linjen, pga. dårlige fødere og jeg tog så en anden god linje op, som faktisk hávde grønne øjne… men valgte så at parre ud til Kira’s Pipsen… og pist borte var den smukke grønne farve! :S

Meeeen vi arbejder på at få den tilbage - mit irske kuld har såmen en ok øjnfarve :stuck_out_tongue: (nej ikke fantastisk, men ok)…

Tak for billederne Ann - det er så skønt at få lov at se de smukke misser! :hjerte:

/Mette

Jeg synes at det er nogen dejlige billeder, men jeg kan godt forstå at du ønsker dig et hurtigere kamera…

Jeg synes virkelig at du er god til at få fanget en glimt af dagligdagen med misserne hos jer. Såen quietly brilliant-agtigt. :slight_smile:

Lækre, lækre, lækre!..

Jeg er helt vild med Tullen på billedet dér!.. :slight_smile:

Årh nogle lækre billeder! Men jeg kan godt se hvad du ener med skarpheden :slight_smile: De er dog ikke helt håbløse L

Og sikke et blik Tullen har der. Det er det, Banse også havde, som en af mine veninder engang kaldte “Pil snitterne af mig” blikket L

Der er ingen af mine nu der har sådan et blik… det sku’ da lige være Phumba L

[QUOTE=Mette Mejdahl;862833]
Meeeen vi arbejder på at få den tilbage - mit irske kuld har såmen en ok øjnfarve :stuck_out_tongue: (nej ikke fantastisk, men ok)…[/QUOTE]

Ja Ibs øjenfarve er ikke helt værst. Den er i al fald tydelig GRØN og ikke gul. Den ku’ være mere grøn, men sandelig osse mindre :slight_smile:

Hr. Hvid han er da en charmetrold uden lige :inlove::hjerte::inlove:

Kan slet ikke forstå, at Whiskey er blevet så stor :uha:

De er smukke og dejlige allesammen :love2:

…Og IH, hvor jer elsker det der mean look :lovelove:

Skønne billeder af dejlige misser :slight_smile:

Og så må jeg også bare lige kommentere dit nye banner - Jeg elsker det - jeg bliver i vildt godt humør af det :thumbup:

Selv om Sugieh er lidt mere rund i betrækket kan hun også :wink:

Tusind tak for de søde ord, alle sammen :slight_smile:

[QUOTE=Eife;862798]Skønne billeder. Hvor er Creamy dog vildt smuk på det første billede, de grønne øjne der, er da helt til at svømme hen over :inlove:

Gad vide hvor Mette gjorde af dem senere hen :tihi:[/QUOTE]

[QUOTE=galath;862827]Hvor er Whiskey blevet stor! Og hvor er det en skøn næse han har. Det er vist første gang, jeg sådan rigtig har set ham forfra. Han har lige fået et par pletter med fra farmand :slight_smile:

Jeg tror også, Tullens blik ville få mig til at krybe sammen :uha:[/QUOTE]

Tullen er en lille bestemt dame, men har også fået kamp til stregen af ham Irish Paddy. Han kan altså være en lille børste! Han er lige så stor som Tullen nu. Jeg tipper han bliver en smule større endnu, men vi får se…

Og jeg er enig, de er alle så smukke på hver deres måde :lovelove:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;862919]Årh nogle lækre billeder! Men jeg kan godt se hvad du ener med skarpheden :slight_smile: De er dog ikke helt håbløse L

Og sikke et blik Tullen har der. Det er det, Banse også havde, som en af mine veninder engang kaldte “Pil snitterne af mig” blikket L

[/QUOTE]

Jeg kalder det “pil af eller jeg æder dig til frokost”-blikket… He…

Kameraet har været rigtig godt og jeg har været glad for det, men det virker sådan - sløvt nu. Hm…

[QUOTE=DK Mammarazzi;863146]
Og så må jeg også bare lige kommentere dit nye banner - Jeg elsker det - jeg bliver i vildt godt humør af det :thumbup:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Faktisk er det mest lavet i mangel på et ordentligt billede af Whiskey. Men det er da lidt skægt

Hvor ser de skønne ud…

Og Whiskey… :smelter::smelter: ja, andet er der vist ikke at sige :høhø: