Dagens kat på zooplus.dk

Sørme om ikke ‘min’ Birdie er valgt som dagens kat på :http://www.zooplus.dk/petofday

Tak til hendes nye ‘mor’ fordi hun bliver vist frem …Jeg ved hun stor trives hos Lone, de to dejlige piger har stor glæde af hinanden, og med det i tankerne er det lidt lettere ikke selv at have hende om benene :slight_smile:

Nej, så fint - og det er misse også :slight_smile: Tillykke med det :slight_smile:

Tak Marianne …Man bliver jo en kende stolt, når ens misling pludselig dukker op på et uventet sted :slight_smile:

Tillykke, det er også et rigtig godt billede af en utrolig smuk misser :slight_smile:

Jeg blev også overrasket over at Birdie var valgt. Synes det kunne være sjovt at prøve, når jeg nu ikke har mulighed for, at hun kan komme på udstilling.

Hun trives rigtig godt, og er helt fantatisk. Hun er simpelthen mit hjertebarn.

Lone P

Nej hvor herligt! Tillykke med hendes nye kendisstatus :smiley:

:slight_smile: Tillykke :slight_smile: Det er da lidt blæret :slight_smile:

[QUOTE=Lone P;921232]Jeg blev også overrasket over at Birdie var valgt. Synes det kunne være sjovt at prøve, når jeg nu ikke har mulighed for, at hun kan komme på udstilling.

Hun trives rigtig godt, og er helt fantatisk. Hun er simpelthen mit hjertebarn.

Lone P[/QUOTE]

Godt Birdie havnede hos dig Lone, I to skønne tøzer fortjener hinanden - Giv hende lige en kæmpe krammer fra hendes gamle missemor :slight_smile:

Det manglede bare, så snart Birdie flyttede ind hos Lone, blev hun straks tiltalt ‘prinsesse’ og hvis ikke en ‘kongelig’ skal have plads på zooplus, hvem skulle så ?? :slight_smile:

Utrolig blæret :slight_smile: …Jeg tog da osse straks en printscreen :slight_smile:

Så fin lille mis :iloveyou: og tillykke med det :flag::flag::flag:

Hvor er hun fin :slight_smile: