Dagens mest mugne udtryk!


Og et par små klip af, hvordan det som regel foregår, når jeg prøver at tage et billede. Skrid, paparazzi! :muhaha:
[video]http://f.cl.ly/items/1k2T3H1c1M0E0k1j2m1o/PICT0163.MOV[/video]
[video]http://f.cl.ly/items/080p1l3b243D2s233X3e/PICT0164.MOV[/video]
[video]http://f.cl.ly/items/1w3W252T273i3R0G0v3f/PICT0165.MOV[/video]

Håhrrr Manner… det er lige før hún kan konkurrere med Brian :smiley:

Ja, det kamera var ikke populært… :cool:

GG Hmm er hun altid sådan når der kommer et kamera frem ?

Men jo, muggen ser hun ud. Du må forkæle ekstra grundigt når nu du har været så grum at tage billeder af hende.

[QUOTE=DK SismoCats;638677]GG Hmm er hun altid sådan når der kommer et kamera frem ?
.[/QUOTE]
Hehe - nej, det er nok tilfældigt. De små filmklip kommer lige efter dette billede - og som det kan ses er halen i top - og såmænd også humøret. Hun - og de andre gad bare ikke være modeller.
Jeg kunne bare ikke stå for udtrykket :smiley:

Hun ligner én der skulle ha været til Take That koncert :wink:

Årh! Hun havde sat sin lange næse op efter en af de ekstrabilletter! Selvfølgelig! (Og igen Øv! på dine vegne…)

Hun ser da dejlig ud! Og ikke specielt sur L (men det er nok fordi jeg er vant til at ha’ Phumba her og HUN ser sur ud)

Alt er relativt? Nå, hun øver sig nok bare på siameserens berømte “mean look”

Det er lidt synd for Siameserne, at Disney lige skulle bruge den race til de slemme, slemme katte i Lady og Vagabonden. Det ligger stadig dybt i mig, at de er skumle. :blegne:

Men flotte er de nu alligevel - også med “mean look”… :smiley:

Jeg syntes de er såååå smukke :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;639013]Det er lidt synd for Siameserne, at Disney lige skulle bruge den race til de slemme, slemme katte i Lady og Vagabonden. Det ligger stadig dybt i mig, at de er skumle. :blegne:

Men flotte er de nu alligevel - også med “mean look”… :D[/QUOTE]

…Og selvsamme tegnefilm er skyld i, at jeg er blevet spurgt hvordan jeg tør have den slags katte, når jeg har børn !

Ann hun er simpelthen SÅ vidunderlig. Kunne ikke se anderledes “sur” ud

Er det her at jeg indrømmer at jeg - med mine voksne øjne - kan se en masse kat og en masse siam i de to fra Disney? Jeg kan LI’ Si og Am. Da jeg var barn syntes jeg de var “onde” - men idag, når jeg ser den der berømte scene “We are siamese if you please”, ser jeg typisk katteadfærd, ikke rettet specielt imod hunden - og en kluntet hvalp, der prøver at følge med.

//youtu.be/fxpN2XrYDLM

(Og så tænker jeg “hvilken idiot i et kattehjem stiller en vase med vand i PÅ EN DUG og så PÅ ET KLAVER! Fjols, det er da at bede om det…”)

Når ret skal være ret, så var Lucifer fra Askepot nok også mere uhyggelig end de to Siamesere. :slight_smile:
Dette skræmmende billede ætsede sig ind i mine nethinder som lille…

Og det sjove er, at min Snehvide i sit legesyge humør kan minde lidt om Lucifer. :smiley:

hehe…ej undskyld men jeg lagde mærke til noget helt andet…
Nemlig en Pizza på bordet (har jeg ret?:? er lidt usikker) og tømte colaflasker…det kunne jeg godt trænge til ligenu nemlig:høhø:

Men dejlige katte…:smiley:

Helt rigtigt… man kan ikke være lige sund altid :pose: :smiley:

:tihi:

Jamen hende der ejer kattene er jo kun på besøg så vidt jeg husker. Hun skulle blive nogle dage i forbindelse med babyen blev født, og derfor havde hun Si og Am med. Lady, der jo bor i huset, er en “undermåler” hund (sorry det er IKKE for at fornærme nogen) og derfor kan der jo godt stå både vaser og bowler på borde… men er enig i at vaser ikke er det fedeste at have i et siam hjem

Ah man kan da godt ha’ vaser… de skal bare være af metal :wink: Og med kunstige blomster i :lol:

[QUOTE=FinnFrode;639013]Det er lidt synd for Siameserne, at Disney lige skulle bruge den race til de slemme, slemme katte i Lady og Vagabonden. Det ligger stadig dybt i mig, at de er skumle. :blegne:

Men flotte er de nu alligevel - også med “mean look”… :D[/QUOTE]

Jamen de er da skumle. Syntes da Disney rammer plet. He he ihvertfald ser jeg Disneyfigurer for mig når mine katte tager en tur:-)