jeg tænkte faktisk på dig og din hustru da jeg skrev et af indlægene…og tænkte NÅR johnny ser det så kommer han og fruen også for de er også lidt på stoffer…det så jeg jo sidste gang vi tilfældigt mødtes
det var helt sikkert jerer skyld jeg kom hjem med 6-8 meter stof som jeg slet ikke skulle have
[quote=kamikaze;176817]jeg tænkte faktisk på dig og din hustru da jeg skrev et af indlægene…og tænkte NÅR johnny ser det så kommer han og fruen også for de er også lidt på stoffer…det så jeg jo sidste gang vi tilfældigt mødtes
det var helt sikkert jerer skyld jeg kom hjem med 6-8 meter stof som jeg slet ikke skulle have [/quote]
bare gi os uskyldige søde mennesker skylden fyhhhhhh
stoffet vi købte var nu til svigermor
jaah det er godt med dig
jeg er sikker på i smuglede noget med hjem til jer selv også
fruen dinnhavde godt nok styr på rullerne og priserne.
så proff. bliver jeg aldrig, mangler det gen der skal til
Jeg kan desværre ikke mødes der i morgen. Skal have dressurundervisning kl. 13.
Jeg ville ellers gerne, for skal faktisk også i maxi zoo og klage over at den ene plade i mit nye kradsetræ er knækket.
Host Host klag du hellere til din opdrættere for, for tunge katte!!!
Bamse - når jeg nu synes han gerne måttte være en halv gang større er det vist ikke lige det jeg skal klage over -høhø vil dog gerne klage over at de har været igang med at spise mine hjemmebagte boller i nat, øv
[quote=Denise;176758]Og Brita - når du kommer og besøger Quini drengen, må du gerne tage nogle med til os også.
NB! Quini han går som en bodybuilder med franskbrød under armene - her kommer jeg -LOL[/quote]
Jeg skal nok huske kyller til bodybuilderen, næste gang jeg kommer til Sjællandstrup
Brita
nb…Claus må ud og hente nogle kyller til hans dreng
Brita:
Du sku ha set Durango i hovedet da vi satte den store pose kyller på gulvet der hjemme. Han stod med hele overkroppen nede i posen og forsøgte at stikke af med dem. -høhø
Vi siger 1000tak !
Du kan se vores to missere her: http://www.c-svenstrup.dk/animals.html
Har ikke fået lagt nogle billeder herind endnu nemlig.
Haha, fedt
Det glæææder mig de er faldet i god smag:ok:
Du siger bare til inden I løber kylletør, så mødes vi bare igen (eller I kommer herud) så ingen mangler kyller.
Her er altid kyller for ellers “lider” Beloki, Simba 2, Simba 3, Ouna, Sigariah, Tabita, Mandalay, Samson, Ouna, Habibi, La-Toya, Cedille, Dusty og Pepita (Nana, Findus og Chelsea er ikke kyllespisere)
Det lyder bare super godt, det er vi glade for
Vi har heller ikke fået Cazzandra til at spise en endnu. Hun ryster bare “add” på poten og går sin vej, også selvom der er hul i til alt det “lækre”. Måske hun lærer det en dag
Ja, jeg siger også mange tak for kyller.
Junior var meget hjælpsom da posen skulle åbnes og nu står han ude i køkkenet og piver fordi han ikke kan nå den øverste hylde og paptallerkenen med de fire kyller jeg har lagt til optøning.
Jeg tror muligvis dette forsøg bliver lidt mere vellykket end sidste gang…mest fordi det er to nye katte jeg udsætter for kyller. Devi skal nok slippe, hun var jo ved at tisse i bukserne af skræk sidst over den livsfarlige kylle jeg havde lagt på toiletgulvet.
Sikke da en pipskid hun er
Kyller er næsten ikke farlige:ups:…de kan højest give kyllemund -høhø og kyllemås …det første er når men ikke er sort så kan æggeblommen ses som en gul mund (det render Sigariah altid rundt med efter hendes kylleindtag)…kyllemås er -ass og lugter
ISÆR når den vendes i den forkerte retning ved sovetid :fløjte:
Jeg har forøvrigt syet næsten et burgardin af det grå og rubinrøde stof.
Det bliver rigtigt flot
Det vil kunne ses blandt mange, mange andre ting i Middelfart OG det kan også købes -finhvis det er dèt man vil
NU har Mazizoo næsten ikke mere Everclean man må godt være grådig på vegne af sine dyr…ikke? :fløjte:
Der har godt nok også været kørt rovdrift på dem i dag. Først fylder Flemming og Jane bagagerummet. Da vi kom derover stødte vi så på et par opdrættere fra Aalborg der var ved at fylde deres lille varebil. Jeg nuppede så lige 60 kilo med (og en lille gave til misserne) og på vej ud render vi så ind i Junior og Niggis opdrætter.
Og så har du også været derovre - for ikke at tale om alle de mulige købere jeg ikke kender
Men jo, man må godt være grådig på vegne af sine egne dyr…det er jeg da altid -engel
Og jeg kan tilføje at fire kyller blev serveret for 45 minutter siden og hvis de ikke var døde i forvejen, så er de det i hvert fald nu.
De er dog ikke blevet spist…en af dem mangler godt nok næsten alle fjerene…og har fået et øje klemt ud af kraniet -brækkesig - men der er ikke engang gået hul på den.
De får lige lov at ligge lidt, måske de bliver mere interessante senere
Talte med en ekspedient…hun fortalte der havde været et ungt par der havde købt (tror det var) 24 kasser
Jeg grinte i mit skæg og tænkte…Jaja, Flemming og Jane I har sat jeres spor
50 kr for 10 kilo EverClean…det er et fund.
Sidder næsten og ærger mig over jeg ikke ryddede bulen for grus.
Mine har førøvrigt fået nógle pinde …de er et hit.
Undskyld alle I andre, men jeg bliver lige nødt til at hilse ordentlig på en gammel ven, som jeg ikke har “set” rigtig rigtig længe
Hej Brittaaaaa -daw (jeg mangler en kramme-smiley)
Nå, jeg regner med at køre et smut til Viborg inden længe, for nu skal vores misser altså lære at spise kyller igen. Det har de ikke fået i alt for længe, så nu skal det være.
[quote=Eva K;176839]
Jeg ville ellers gerne, for skal faktisk også i maxi zoo og klage over at den ene plade i mit nye kradsetræ er knækket.[/quote]
Eva, er du sikker på, at det ikker er Diego, der er for…hmm…velpolstret? :fløjte:
[quote=kamikaze;177287]
Det vil kunne ses blandt mange, mange andre ting i Middelfart OG det kan også købes -finhvis det er dèt man vil [/quote]
Kommer du til Middelfart?
Hej Christina din “gamle” svinger
Jeps, jeg kommer til Middelfart med en masse ting til katte. Terapitæpper, nullerputsenge (en historie går bl.a. på Christinas katte IKKE ville bruge senge og jeg sendte en til hende fordi jeg nægtede at tro det. Hun ville få den gratis HVIS de ikke villebruge den…efter nogen tid kom betalingen …sådan)
…transporttæpper og gardiner og hvad jeg finder på. Nyt dukker altid på. Det er KUN fantasien der sætter grænser.
Vi ses i Middelfart
Christina - JA For det er nemlig Jako der har knækket pladen, da han en morgen skvattede ned -høhø
Her er Peders telefonnummer forøvrigt. Peder er kyllemester i Viborg 21438871 -høhø