Daggamle kyllinger i Østjylland - hvor?

Alle i gæve østjyder: hvor køber i kyllinger henne???

For jeg giver 7kr pr stk inde i Århus og syns det er bare lidt dyrt for sådan en gang frisk frost :frowning:

Ku være fedt hvis i kendte et godt sted omkring Århus - Odder - deromkring :slight_smile:

Jamen Viborg er da i Østjylland? :slight_smile:
Men okay, hvis det er lidt for langt væk… :slight_smile:

Jeg kører i Stof & Stil imorgen (ligger ved Viborgvej i Tilst) så kan I komme derud kan I købe…så tager jeg nogle med
Så tjener jeg 20 kr til min hittekattekonto, men uanset hvad, så er det billigere end 7 kr pr. styk.
Bliver helt bleg :blegne: TÆNK om jeg skulle give 7 kr stykket…så spiste mine for 700 kr om ugen…hjæælp:uha:
Bare send en pb eller skriv herinde

rettede og fik ikke det hele med…med 20 kr mener jeg at 100 koster 50 kr.
Jeg tjener på alt jeg gør :tihi: men det går til mine hittemisser, så det er ok :pote:

7 kr chok… det var godt nok dyrt…

ja 7 kr er sindssygt dyrt!!

Uh det lyder godt nok fristende Brita - hvornår på dagen skal du derind?

Viborg er lige en god time fra hvor vi bor, det tror jeg ikke jeg kan få kæresten med til:thumbdown:

[quote=kamikaze;176466]Jeg kører i Stof & Stil imorgen (ligger ved Viborgvej i Tilst) så kan I komme derud kan I købe…så tager jeg nogle med
Så tjener jeg 20 kr til min hittekattekonto, men uanset hvad, så er det billigere end 7 kr pr. styk.
Bliver helt bleg :blegne: TÆNK om jeg skulle give 7 kr stykket…så spiste mine for 700 kr om ugen…hjæælp:uha:
Bare send en pb eller skriv herinde[/quote]

Der skal vi også ind i morgen Brita, så det kan være vi ses :smiley: Vi skal kigge på stof til vores nye burgardiner til smuklingerne :wehuu: Og så skal vi i Maxizoo og en masse andet :slight_smile:

Vi giver i øvrigt 25 øre pr. stk for kyllinger, når vi køber hos Topæg i Viborg, så hvis du giver 7 kr nu, så er de kyllinger vist også betalt! Tag du bare imod Britas tilbud!

Det tror jeg skam også jeg gør - vil med glæde støtte hittemisser også :slight_smile:

Ih i aner ikk hvor længe jeg har kigget efter kyllinger her ovre!

Vi kan jo aftale et tidspunkt vi alle kan…så vil jeg også med i Maxizoo (velvidende jeg ender på fattiggården) :tihi:
Hvad siger I til kl. 12.15
Jeg sover nemlig hos Kallisto inat og kører hjem ved 9-tiden og er så herhjemme kvart i 10. Skal så i bad og lige have lavet lidt praktisk (må jo ikke glemme mine egne kræ) :ups:, men jeg må kunne klare at køre hjemmefra igen kl. 12.
Hvem skal jeg tage kyller med til?
Skriv det lige og hvor mange
Dog max. 100 pr næse for ellers skal jeg jo snart afsted igen.
Jeg kan godt pakke små poser med 20, 30, 50 styks.
Der er forøvrgt kommet endnu en dyrebutik i Tilst…Petworld tror jeg den hedder og ligger længere omme bagved

12.15 lyder fint for mig! :slight_smile: Jeg vil meget gerne købe 100stk hvis det er okay. Mindre kan også gøre det :slight_smile:

Er det så ved stof og stil eller ved maxi du holder?
Har sleeeet ikk råd til at komme i maxi zoo nu, så tror jeg pænt venter udenfor griner :slight_smile:

Hvor er det bare sødt af dig :slight_smile:

God idé at støtte hittekatten:-)

7 kroner! Jesus!

Benzinen er hurtig tjent ind til Viborg da…

Jeg vil foreslå det er foran Stof og stil kl. 12.15
Jeg kommer i en (engang) sort bil…nu mudderfarvet for jeg når aldrig til bilvasken :tihi:
Så kan de der tør tage i Petworld og Maxizoo tage derover efterfølgende.
De bliver fisme da hygsomt :thumbup:
Jensen Bøfhus har forøvrigt lavet et spisested lige ved siden af maxizoo…det kunne vi også kigge på :fløjte:

forøvrigt…vi venter lige og ser hvad Eva og Jane siger, ikke? :smiley:

Jeg har svaret i den anden tråd, jeg tror godt, vi kan nå det til ca. 12:15 :slight_smile:

Griner… jeg kommer nok i en rød støvet golf, hvis ikke det en så en bulet grå alfa :smiley:

Tror faktisk gerne jeg vil nøjes med 50 kyller - kan se vi ikke har sååå meget plads i fryseren. Der er lige blevet fyldt op med frosne fritter griner :slight_smile:

Og Brita - når du kommer og besøger Quini drengen, må du gerne tage nogle med til os også.

NB! Quini han går som en bodybuilder med franskbrød under armene - her kommer jeg -LOL

Brita…kan du pakke en lillebitte pose med 4 styk i? Jeg ved godt at Gizmo og Devi ikke kan se fidusen i de der døde pipmamser, men jeg vil gerne se hvad Coonerne siger til dem? Og jeg har altså ikke plads til flere i min lille indbyggede skabsfryser :ups:

jeg skal nok tage forskellige poser med
4 er nu meget lidt…men jeg skal nok pakke en bette pose til dine hærgninge:tihi:
er ude hos kallisto :wehuu: han spiser forøvrigt kyller lige nu…2 :rock:…og nu kan jeg høre de er fortid læs…spist

øv altså hvor er det ærgeligt at i alle lige skal mødes imorgen, for der er vi ikke hjemme og vi ville da godt ha givet en kop kaffe el 2
vi bor stort set lige ved siden af stof og stil