Daisy-nus! (lør. d. 29 okt)

Jep. Som der står i overskriften, så åbner jeg dørene til mit lille hjem i Valby nu på lørdag for hvem-end der gerne vil nusse på lille Daisy og de andre kattemissere. Og hvis 4 siatalere ikke er nok, har jeg også 3 ildere og mindst een af dem elsker nus og opmærksomhed. :thumbup::stuck_out_tongue:

Lejligheden er ikke så stor 55 kvm, men lille og hyggelig. OBS => det er et rygerhjem. :rock:
Hvis der er gået penge på kontoen kan jeg byde på andet end kaffe og vand. Men jeg kan ikke bage, uden at folk ender på skadestuen med forgiftning.

Kom frisk hvis i lyster. Send PB for adresse. :slight_smile:

Jaaaa, jeg kommer!! Hva’ tid, hva’ tid!?

Hvis du har fået penge på kontoen og kan lægge ud, kan jeg godt komme og bage de gode boller. :smiley:

Du var selvskrevet på listen Tea. :høhø:

Årh ville gerne have nogen af dine gode boller. Finder ud af på fredag om der er penge eller ej regner jeg med. (Mit hoved er stadig ikke på toppen efter sygdom, og DSB fylder det med alt muligt sikkerhed og paragraffer i de her dage. :uha: )

[QUOTE=Barky;1296724]Du var selvskrevet på listen Tea. :høhø:

Årh ville gerne have nogen af dine gode boller. Finder ud af på fredag om der er penge eller ej regner jeg med. (Mit hoved er stadig ikke på toppen efter sygdom, og DSB fylder det med alt muligt sikkerhed og paragraffer i de her dage. :uha: )[/QUOTE]
Hahaha, selvfølgelig. :tihi:

Jeg håber! :kryds: Ellers kan jeg nok låne mig frem til de 1-2 pakker gær og 2-4 æg jeg mangler (afhængigt af hvor mange jeg skal bage). Så mangler der kun smør. Hvilket jeg ved eftertanke vist har lidt af i køleskabet. Eller nogen kunne tage lidt smørelse med? Tror ærlig talt ikke jeg har fået de boller siden vi holdte åbent hus den weekend - savner dem! :smiley:

Jeg vil også gerne komme. Og tage noget med. Kage? Eller er der noget andet Du hellere vil have på bordet?

[QUOTE=Tea;1296726]Hahaha, selvfølgelig. :tihi:

Jeg håber! :kryds: Ellers kan jeg nok låne mig frem til de 1-2 pakker gær og 2-4 æg jeg mangler (afhængigt af hvor mange jeg skal bage). Så mangler der kun smør. Hvilket jeg ved eftertanke vist har lidt af i køleskabet. Eller nogen kunne tage lidt smørelse med? Tror ærlig talt ikke jeg har fået de boller siden vi holdte åbent hus den weekend - savner dem! :D[/QUOTE]

Og jeg husker dem som rigtig gode. :ok: Øv at jeg ikke kan på lørdag!

Øv Ea! Men så må du komme en anden dag. :smiley:

Kage. Kage er godt. :smiley: Jeg spiser ikke det der sunde stas. Nej, sukker og kaffe er hvad der holder mig kørende.:tihi:

Eeeeej. Jeg skal til WS :frowning:

Du er også velkommen en anden dag. WS er alligevel kun een gang om året. Daisy er her 365 24/7. :stuck_out_tongue:

Hvornår når turneen til Jylland?

Øhh… Må melde pas. Ved ikke lige hvornår jeg rammer jylland med katte. :høhø:

:heya:

Jeg vil gerne komme. :smiley:

Det er så længe siden, jeg har været hjemme hos dig, at jeg da også gerne vil komme :smiley:

Jeg købte en Siamese Cookbook på Annual og det er da vist en passende lejlighed til at se, om der er en kage eller andet interessant, der kan oversættes til dansk :smiley:

Ihhh hvor hyggeligt! Jeg skal nok sørge for noget sodavand og såen. :slight_smile:
Forvent ikke et super clear hjem dog, jeg er i Korsør i denne uge på kursus, så får ikke lige gjort så rent som jeg nok bør før gæster. :tihi:

Øv manden siger vi skal noget andet… kunne ellers godt havde fundet en jakke med store lommer…

Det der artige pigebarn er så sød

Savner stadig et tidspunkt. :høhø:

Nårh ja for pokker! -LOL

Jamen hvis i bare kommer ved 14-15 tiden så er det sikkert fint?

Jeg kommer med noget herfra :wink:

Tusind tak til Julia, Tea og Trine for supergodt selskab og til Arthur, Scarface, Rufus og Daisy for at levere pels i forskellige variationer til nusning :smiley: Det er alt for længe siden, jeg sidst har været til kattenus, så det var godt at komme afsted igen :smiley:

Som altid til kattenus var der rigeligt med guf på bordet og denne gang var der også katteguf, som især Rufus var meget begejstret for :hjerte::hjerte:

[video]Facebook

“Cooking Siamese” er nemlig ikke kun en kogebog for mennesker, den indeholder også flere opskrifter på hjemmelavet katteguf :ok:

Det er mig der takker. :smiley:
Har 4 helt flade katte, så jeg forventer en rolig nat uden motorvejs-fræs i sengen. :tihi: