Dankort til den konto?

Jeg skal have lavet mig sådan en dyrlæge konto. Og sådan en konto er jo ikke en alm lønkonto men en “overskudskonto” (Ved de fleste nok). Derfor kan man heller ikke hæve fra den direkte med kort.

Men men men… Kan man få lavet et visa electron eller andet kort (som ikke kan trække over) lige netop til den konto, så når man pludselig står akut hos dyrlægen og bare lige kan stikke kortet i “automaten”?

Tror du det er klogt? Altså at få et hævekort til den konto?

Man kan vel bare få et girokort med hjem og betale det over netbank?? :? Det koster jo ikke noget…

Jeg ville forhøre mig i min bank, de må vide hvilke muligheder der er…husk de er der for det samme

Ville det ikke være bedre med en alm. opsparingskonto.Så i tilfælde af du skal bruge dem akut , kan flytte pengene over ,via netbank ,til dit dankort / hævekort :?

Man kan godt får visa elektron til flere kontoer, det har jeg…

Når du i forvejen har erkendt, at du har svært ved at administrere dine penge synes jeg det vil være en meget dum idé at få et dankort til nogen som helst konto - for hvad afholder dig fra at bruge det på andre tidspunkter :?

Det er ikke alle dyrlæger der giver giro kort med hjem, når de ikke kender en.

“Når du i forvejen har erkendt, at du har svært ved at administrere dine penge synes jeg det vil være en meget dum idé at få et dankort til nogen som helst konto - for hvad afholder dig fra at bruge det på andre tidspunkter”

Jeg kan os bare overføre dem til min egen lønkonto og så kan de hæves. Og jeg har jo altså ikke tænkt mig at bruge dem. Det ville bare være nemmere for mig.

Hvor ikke bare få den oprettet som en ekstra helt almindelig budgetkonto hvor du kan have dankort til??

Ellers er det vidst rigtig at visa electron kan fåes til de fleste konti