Danmark dejligst - efteråret er bare vidunderligt

igår var jeg jo i dyrehaven - meeeeeeen jeg havde øje for alt mulig andet der var meget meget smukkere :høhø: så jeg tog derud igen idag alene for at sætte pris på vores natur…

her er hvad det blev til :slight_smile:

stor dreng med stort harem :slight_smile:

Efterårets farver - smukkere bliver det ikke

Magasindammen - den er GODT fyldt med vand i år… det blir godt til Hubertus!!

Det var en SKØN tur… danmark er bare dejligst :slight_smile:

Dejlige billeder der fint indfanger efterårsstemningen! Ih jeg får helt lyst til at gå en tur!

Ja det er altså SÅ tåbeligt, men jeg kan blive helt rørt over den skønhed :ups:
Jeg ELSKER virkelig naturen på alle tider af året… Det er mig simpelthen umuligt at vælge årstid :slight_smile:

Elsker desuden Hubertusjagten, og er tosset over det ikke vises på tv længere.

[QUOTE=DK Sugieh;712576]Ja det er altså SÅ tåbeligt, men jeg kan blive helt rørt over den skønhed :ups:
Jeg ELSKER virkelig naturen på alle tider af året… Det er mig simpelthen umuligt at vælge årstid :slight_smile:

Elsker desuden Hubertusjagten, og er tosset over det ikke vises på tv længere.[/QUOTE]

det er også dumt at det ikke gør det… jeg har opstilling ved Magasin-dammen… jeg skal altså se hvis der er nogen der ryger i vandet gg

Skrev til TV2 og brkkede mig, men fik at vide det var fr dyrt at transmitere… NÅ!!! og det er det ikke at sende en vis Hr. Leth til Frankrig i 3 uger for at se mænd straffe dem selv og deres “boller” på et alt for lille cykelsæde???
(ja undskyld, men jeg er ikke så meget for Touren) :tihi:

Skrev til TV2 og brkkede mig, men fik at vide det var fr dyrt at transmitere… NÅ!!! og det er det ikke at sende en vis Hr. Leth til Frankrig i 3 uger for at se mænd straffe dem selv og deres “boller” på et alt for lille cykelsæde???
(ja undskyld, men jeg er ikke så meget for Touren) :tihi:

Skønne billeder!

Hvornår er det lige, der er Hubertus-jagt?

[QUOTE=Lone;712649]Skønne billeder!

Hvornår er det lige, der er Hubertus-jagt?[/QUOTE]

det er om 14 dage :slight_smile: d 6 november… Det er altid første søndage i november til ære for jagtens skytengel st. Hubert :slight_smile:

Det var da også lige vejr til sådan en dejlig efterårstur i Dyrehaven. Tak for at vi fik lov at kigge med. :smiley:

Øv da også - 6. oktober er jeg i Hillerød, hvor jeg skal heppe på min mand, der skal løbe ½-maraton.
Husk at poste billeder så!

[QUOTE=Lone;712783]Øv da også - 6. oktober er jeg i Hillerød, hvor jeg skal heppe på min mand, der skal løbe ½-maraton.
Husk at poste billeder så![/QUOTE]

det skal jeg nok :slight_smile:

Tak for nogle smukke billeder.

Efteråret ER fantastisk - der er sådan nogle smukke farver i naturen :slight_smile: