[QUOTE=baremig;576544]Nå, så er jeg som den eneste åbenbart, heller ikke interesseret i at udstede et forbud.
Nej da - du har sikkert en hel del sodomister bag dig, bare rolig, du står slet ikke alene… Blandt de mere normaltænkende, står du nok ret alene. Intet normalt tænkende menneske anser en anden art for noget seksuelt. Det er en normalitet, fordi det er den tendens flest dyr i dyreriget følger - fx dyrker hunde og heste ikke sex og ej heller katte og mennesker. Normen er det flest individer i en gruppe eller på tværs af grupper gør på et givent tidspunkt - ergo er dyresex unormalt.
Dels synes jeg man skal bruge krudtet på at kontrolere og sørge for at folk overholder den allerede gældende danske dyreværnslov, istedet for at bruge en masse krudt på at lave en lov der faktisk er unødvendig…
Bare rolig - det gør vi også. Jeg har så sent som i morges “hjulpet” nogle katteejere til at forstå, at en fritløber, der er ramt af en bil, som ikke er mærket, men fodret af dem, er deres kat - og de derfor NU skal gøre noget for at stoppe det dyrs lidelser. Fordi det står i loven, at dyr ikke må lide unødigt.
Hvis man overholder den gældende danske dyreværnslov, det meste dyresex alligevel være forbudt, og hvis ikke det skader dyret, så er jeg ærlig talt fløjtende kold i rumpetten over det.
Hvor ved du fra, at det ikke skader dyret? Dette er netop det springende punkt. Jeg har erfaret - se mit tidligere indlæg - at det kan skade. Hvorfra har du dine erfaringer? Hvad bygger du det postulat på? Har du evnen til at samtale med dyr?
Det er lidt som om man tror dyresex kun er vamle mænd der stikker tissetrolden ind i alle mulige og umulige dyr, og det er jo ikke helt korrekt.
Sandt - og det ser du heller ikke mig påstå. Den mand, der voldtog hesten, var chef i en større virksomhed i DK, og disse sygelige tendenser er meget mere udbredte end mange tror. Desuden problematiseres det yderligere af, at folk, der er sodomister også ofte tænder på andre seksuelle afvigelser, herunder sex med børn.
Ekstra Bladet oprettede i sin tid en annonce og søgte mænd, der ville have sex med en 13 årig tror jeg hun var (falsk profil). Det væltede ind med henvendelser fra alle mulige mænd, og de der mødte op blev fotograferet i døren. I husker nok artiklerne. Jeg har skrevet om sodomi i forbindelse med, alle de overgreb på heste, der fandt sted i mit udgivelsesområde. Det chokerede mig, hvor syge disse mennesker er, og når du går på deres hjemmesider og taler med dem, så dukker der ofte også noget med børn op… Den ene afvigelse har det med at tage den anden. Det ved vi fra andre områder også. Har man sagt a er der ikke langt til at sige b… Men det gælder naturligvis ikke alle.
Der findes kvinder der smører alskens ting og sager i skrævet på sig selv, og så får hunden lige lov at “gøre rent”, og det er da pisse ulækkert, men hunden synes med statsgaranti at det er fedt at den får leverpostej…
Vil du virkelig give en garanti på det? Det er helt hen i vejret, for du kan jo ikke se, hvad en hund tænker. Det er det mest usaglige argument jeg har set. Hertil kommer den moralske del - er det i orden at udnytte hundens tillid på denne måde? Rent etisk er der også grænser for hvad vi seksuelt kan tillade os. Dette svarer til at påstå, at det spædbarn, der endnu ikke har et sprog og kan forklare sig, med garanti synes det var dejligt at sutte på (censur) fordi farman havde smurt noget sødt derpå først. Ganske som du ikke kan spørge hunden, kan du heller ikke spørge barnet. Det sidste vil du uden tvivl - håber jeg - påstå er et overgreb. I min verden er det første eksempel med hunden akkurat det samme overgreb.
Jeg definerer her overgreb som udnyttelse af et umælende ikke seksuelt opstemt individ, som handler uden vilje og viden i situationen. Det er for mig at skade andre seksuelt, når det sker.
Og hvis landmand Hansen går ud og stikker miniHansen i sibn yndlingsko, uden at den skal bindes mere end den er i forvejen, så er koen nok rigtig ligeglad, og oftest glæder den sig nærmest til han kommer med skamlen, får så får den en håndfuld lækkerier i krybben, så den kan stå stille imens…
Samme tomhjernede argument som ovenover. Se desuden mit indlæg om min venindes hest. Naboen havde næppe - næppe for jeg har ikke kigget efter - en penis større end en hingst, men overgrebet nedbrød hesten psykisk. Den er død i dag.
Jeg synes vi skal sætte ind og gøre alt hvad vi kan for at stoppe den slags dyresægs, hvor dyret lider overlast, men det er altså også forbudt i forvejen…Det behøver vi ikke en ny lov til, for vi kan bare bruge den vi allerede har.
Ja det skal stoppes - hvordan er vi ikke færdige med at summe over. Jeg ved det personligt endnu ikke, selvom jeg har summet over det i egfterhånden rigtig mange år og endda anmeldt folk for den slags svineri mod både dyr og børn.
Og nej, jeg skal ikke se programmet, for datteren skal se noget andet.[/QUOTE]
Og det lyder ganske fornuftigt ikke at lade din datter se det svineri.
MVH