Danmarks Japanske Have

Vi var i Århus igår for at spise brunch, shoppe lidt og så sluttede vi af med en tur i Danmarks Japanske Have, som ligger lidt uden for Århus.

Det kan i øvrigt anbefales at tage derop, der er virkelig smukt og fredfyldt - det er ikke for ingenting, at den hedder Zen garden.

Resten af billederne kan ses i galleriet på vores hjemmeside:)

Hvor ser det smukt ud. Min mor har været der også, og var så begejstret over besøget. Håber jeg for den at se en dag,

Der ser godt nok skønt ud, har desværre ikke været der :slight_smile:

der er altså bare superskønt og man fornemmer bare fred og ro der.
jeg elsker japanske haver.
det er osse vildt fedt at gå i deres butik hvor de sælger alverdens japanske ting og sager lige fra håndsæbe til store møbler. eneste minus er prisen i butikken

Tror da jeg skal en tur derforbi :slight_smile:

[quote=Johnny;232178]der er altså bare superskønt og man fornemmer bare fred og ro der.
jeg elsker japanske haver.
det er osse vildt fedt at gå i deres butik hvor de sælger alverdens japanske ting og sager lige fra håndsæbe til store møbler. eneste minus er prisen i butikken[/quote]

Ja tak, det kan jeg skrive under på. Men man kunne virkelig gøre et kup i går - eller noget. F.eks. havde de en stol, som var sat 27.000 kr. ned, så nu kostede den kun 9.999,-. Virkelig et fund :S

/Flemming

Hold da op hvor er der flot, øv til at det ligger så langt fra Lolland
hilsen Lisbeth

Ja, der er skønt nede i den Japanske Have, jeg bor selv i Trige, og har godt et kvarters gåtur derned.
Jeg har købt årskort, så har allerede været der nogle gange.

Jeg har også lagt billeder herind, de ligger i mit album.
Der kan man se hvilke blomster mm der var dernede i slutningen af maj…

Wauw hvor er det flot og man kan ligefrem fornemme den rolige stemning :slight_smile: