Dansk Dyreværn Århus under Dyrenes Beskyttelse

Overskriften siger egentlig det hele Dansk Dyreværn Århus er nu en del af Dyrenes Beskyttelse.

Der var ekstraordinær generalforsamling i aftes, der var 47 stemmeberettigede til stede, de 46 stemte ja til fusionen.

Direktøren fra DB var til stede og meget rørt over den tillid der blev vist, og vi gik derfra med løfter om at DB passer gost på stedet.

Det er blevet lovet at internatet kan køre videre med meget stor selvstændighed, hvor man kan fortsætte med de særlige aktiviteter der er hos DDÅ osv.

Det træder officielt i kraft 1.9, og den afgående bestyrelse for DDÅ vil invitere til en lille arrangement i den anledning.

20 Synes om

Fantastisk - det var efter omstændighederne nok den allerbedste løsning, man kunne drømme om. :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

Helt enig, Anne T er også helt enig.
Og DB glæder sig over at få et internat i Østjylland, så de ikek skal have opsamling ved 2 dyrlæge og køre dyrene igennem det halve land 1-2 gange om ugen, hvilken jeg også synes er godt.

8 Synes om

Dyreinternatet i Tingskoven er reddet (thevoiceofpets.dk)

2 Synes om

Det lyder som en god løsning for alle parter, især hvis, som du skriver, at DB ikke i forvejen er præsenteret i Østjylland.

5 Synes om

Her er den nye leder af Dansk Dyreværn Århus (lokalavisen.dk)

Jeg kan så samtidig fortælle at jeg har meddelt min afgang derude med udgangen af november.

Det arbejde jeg laver nu skal fremover laves fra hovedkontoret i København, så det var en god anledning til at stoppe - noget jeg ahr overvejet i over 1 år.

8 Synes om