Dansk vandrelaug

Jeg har lige meldt mig ind i Dansk vandrelaug i Horsens afdelingen.
Er der andre her der i DVL, ikke kun i Horsens, men over hele landet.
Det kunne være hyggeligt at snakke om turene her syntes jeg.

1 Like

Så har jeg i aften været på min første tur i Dansk vandrelaug, en fantastisk tur på 8,18 kilometer. Fra Bygholm sø til Bygholm enge, under motervejen og forbi golfbanen og til Bygholm sø igen.

Billeder fra turen.

12 Likes

Fantastisk smukke billeder, ud fra dem ser det ud til at have været en fantastisk tur :grin:

Men jeg kan ikke finde tyren :tihi:

1 Like

HA HA, nej, han var der heller ikke ( har rettet det) :wink:

Undskyld kunne bare ikke dy mig, jeg er selv lidt hurtig på taterne, men mine stavebøffer er som regel ren volapyk :surrender:

1 Like

Det er helt i orden med mig, tasternerne kan så nemt drille en :slight_smile:

1 Like

Så har vi været på byvandring i Vejle, endnu en skøn tur og på 10 kilometer.

Billeder fra turen.

Bøgetræ

Det samme træ inde under det.

8 Likes

Har slet ikke tænkt på, at man jo altså også kan “vandre” i byer… :thinking: :wink:

Det lyder til, at være en aktiv organisation - er der daglige ture, eller er det tilfældigt, at der ligger 2 lige efter hinanden?

2 Likes

Dansk vandrelaug har afdelinger i hele landet, i Horsens, hvor jeg er med, er der ture hver tirsdag aften, onsdag formiddag og søndag fra morgenstunden, det er er frivilligt hvor meget man vil være med.

3 Likes

Så var jeg afsted igen, 7,5 kilometer i by og park gik vi. Jeg fik kun taget et billede fra vores startsted, resten af turen glemte jeg at tage billeder.

2 Likes

Nogle gange er det måske en meget god idé bare at opleve omgivelserne uden at gøre det gennem en kameralinse :slight_smile:

1 Like

Ja da, men vi plejer at holde små pauser hvor turguiden fortæller om noget af det vi, der plejer jeg at tage lidt billeder, og nyder det vi ser aligevel :slight_smile:

1 Like

I aften gik vi rundt om Bygholm sø, 8 kilometer blev det til.

5 Likes