DARAK, Virum, 5-6 marts 2016 - hvem kommer?

Caithlin skal til Kristianstad ugen før, så hun holder fri.
Men drengene får en dag hver i Virum:

Lørdag: Bastian, huskat, han, Klasse 14
Søndag: SP Dushara Tatters and Rags, SOM-n, han, Klasse 2 og 17 (Veteran)

Typisk! :venter:

Jeg ville egentlig gerne have været derovre, da jeg har en killingekøber der skal prøve at udstille, men er optaget andetsteds den weekend. Så jeg håber de får en rigtig god oplevelse på udstillingen :slight_smile: De var med på en kigger i Århus, og har tidligere været publikum på andre udstillinger også, så lidt indtryk har de da allerede.

Badeanden og badeællingen kommer. Fanni i klasse 4 og debuterer som veteran. Mimi skal slås mod sine søskende igen. :thumbup:

Der går S-tog næsten til døren… :slight_smile:

Det er jo nærmest i baghaven, dvs det kræver ikke overnatning:p, så jeg kommer med en spandfuld Korater - bl.a. Badeællingen Mimis kuldbror Billy og deres halvsøskende (der er rigeligt til et killinge-/ungdyr BIV:klapper:), og Badeællingens mor May. Måske kommer moren til Badeællingens halvsøskende Lucy:? og Lucys far Rafiki:? Aldersdronnningen Anakot og “kusine” Iskra bliver hjemme denne gang, tror jeg :øhmm:

Nogen der ved hvad det koster i indgang, for publikum? Har kikket på darak’s side, men synes kun at jeg kan finde priser for dem der udstiller. :øhmm::?

det plejer at koste et sted mellem 35 - 50 kr pr person

Ligeså i min baghave :smiley:

Jeg kommer begge dage med følgende:

Lørdag:
[B]CH Thomanis Rengar the Pridestalker, NFO ns 03 24, klasse 7
GIP Thomanis Sheldon Lee Cooper, NFO n 22, klasse 4

[/B]Søndag:
CH Thomanis Rengar the Pridestalker, NFO ns 03 24, klasse 7
Thomanis Juice, NFO d 03 23, klasse 11

Lørdag vil begge drenge også blive præsenteret ved Norsk Skovkatterings præmiering af Topkatte 2015 hvor alle 3 store katte er placeret :hjerte:

Jeg hopper med i en bil her fra jylland sammen med MCO og ragdoll - så Muffin ( Peb b 83 i klasse 9) og jeg kommer også

Er der ikke flere kattegale der kommer? :slight_smile:

Jeg kommer med Yoshi og Tamina. (SOM p og Aby n)

Delekatten Energy Aby o kommer også

Så er dommerfordelingen lagt op.

dog med forbehold for der er en helt del mangler, bla halvdelen af nfo’erne om lørdagen :wink:

Og vildtfarvet Somali søndag mangler også - men der kommer vel en opdatering… :slight_smile:

Og jeg har lige lært at min den ene slet ikke skal til dommer om lørdagen, men tager så revanche og skal til to dommere om søndagen hihi…

Der kommer også en hulens bunke korater… navne har jeg ganske enkelt ikke overblik over :smiley:

Det er vist allerede skrevet flere gange. :stuck_out_tongue:

Det bliver interessant at prøve nogle andre dommere. Mon de har erfaring med at bedømme Korater? :gruble::øhmm:

Tak for en hyggelig dag, og tak for at Stephanie måtte ae jeres katte! :hjerte:

Hun var sådan en sød lille pige, så naturligvis måtte hun klappe og nusse :slight_smile: