Dåsemad

Kan I anbefale noget dåsemad af ordentlig kvalitet??? :slight_smile:

Krav: INGEN sukker, så lidt korn som muligt og så høj en kød-% som muligt…

Gerne til under 10 kr. pr. dåse… :høhø:

Jeg bruger enten LUX (fra Aldi), men der er godt nok biprodukter i. Kattene kan dog godt lide det og det er uden sukker. Derudover bruger vi Smillas udgaver med fisk, primært Tun+Kylling. Smilla kan med fordel købes på Zooplus.de eller den engelske udgave.

Hmm ja, LUX er de ved at være ret trætte af…
Så har jeg prøvet Animonda Carny, det var ikke noget succes…

Og alle andre jeg har haft kig på kan købes i én variant…
Altså der er jo selvfølgelig flere varianter, men man kan kun få en variant pr. bestilling á 10 eller 20 dåser…
Og det ville sgu være træls at stå med 20 dåser som de ikke gad røre…

[QUOTE=Lotte F;882737]Hmm ja, LUX er de ved at være ret trætte af…
Så har jeg prøvet Animonda Carny, det var ikke noget succes…

Og alle andre jeg har haft kig på kan købes i én variant…
Altså der er jo selvfølgelig flere varianter, men man kan kun få en variant pr. bestilling á 10 eller 20 dåser…
Og det ville sgu være træls at stå med 20 dåser som de ikke gad røre…[/QUOTE]Smilla Katzenfutter günstig online kaufen | zooplus Her er det i hvert fald muligt af “afprøve” Smillas udgaver med tun. Jeg kender bestemt problemstillingen. Vi har også nogle kræsne katte hvad angår noget vådfoder. Dog kan det gå an at blande vådfoder, de ikke kan lide op med vådfoder, de kan lide.

Hvis I vil være søde at linke til den danske ZooPlus når I henviser til noget derfra ville jeg blive glad :slight_smile:

For så lidt som jeg bestiller af gangen kan det bedste svare sig for mig at købe på den danske side…

Også selvom jeg skal have tørfoder med samtidig, så kan det stadig betale sig for mig at købe fra den danske :wink:

Jeg har dog fundet det der Smilla på den danske :wink:

Ah, beklager. Det var jeg ikke lige OBS på. Jeg plejer jo at købe for de 512 kroner eller hvor meget der nu skal til for at få gratis fragt. Altså jeg køber ikke kun foder, men også grus + diverse. Men super, at du fandt det må den danske.

De kører vist også samme “tilbud” som den tyske (godt nok til danske priser): Smilla kattefoder | zooplus.dk.

Jeg har fundet et billigt og ganske udemærket klumpende grus i KIWI, så det bruger jeg lige for tiden :wink:
Det støver dog meget, så jeg skal nok have fundet noget andet på et tidspunkt, inden missernes lunger forstener :wink:

Men det er kun foder jeg køber fra zooplus, og så har jeg forelsket mig lidt i en vandfontæne, så måske det alligevel skal være den tyske side denne gang :wink:

[QUOTE=Lotte F;882758]Jeg har fundet et billigt og ganske udemærket klumpende grus i KIWI, så det bruger jeg lige for tiden :wink:
Det støver dog meget, så jeg skal nok have fundet noget andet på et tidspunkt, inden missernes lunger forstener :wink:

Men det er kun foder jeg køber fra zooplus, og så har jeg forelsket mig lidt i en vandfontæne, så måske det alligevel skal være den tyske side denne gang ;)[/QUOTE]Må jeg anbefale Golden Grey, som kan fås på Zooplus. Vi bruger master udgaven, men den fås også uden babypudderduft (Odour, mener jeg den hedder). Jeg synes ikke, at det støver forfærdeligt når kattene graver i det. Det kan støve lidt når man hælder det i bakken, men ellers ikke (synes jeg).

Plejer at bruge Super Clump fra Petworld :slight_smile:
Det har jeg været fuldt ud tilfreds med, men jeg har bare lige haft en periode hvor der skulle spares lidt…

Men jeg tror nu at denne omgang skal købes over den tyske side…
Jeg har forelsket mig i en vandfontæne, plus hvis jeg skal have 24 dåser Smilla med oveni, plus der er en rabatkode…

Så kan jeg få vandfontæne + 24 dåser (400 g) Smilla for ca. 515 kr :smiley:

Vores rører ikke Smilla, jeg tro’de ellers jeg havde gjort et godt køb der L

Og Lux er de ved at køre trætte i :frowning: Animonda Carny gled ned i starten, men inden vi var igennem de 24 dåser jeg havde bestilt var de grundigt kede af det :frowning:

Jeg ville ønske der var andre end Aldi-i-Tysklands små poser med bidder i sovs der er sukkerfrie… For selvom vi slææææber hjem hver gang vi er der, så er der aldrig nok.

Bozita er forresten osse korn- og sukkerfrit så vidt jeg ved… Men der er man også tvunget til mindst 6 med en smag… og hvis det så lige viser sig at være den de IKKE kan li…

Af grus bruger jeg Tigerino Nuggies fra Zooplus. Det klumper fint, dufter tilpas af pudder og er billigt. Jeg køber så altid fra den tyske Zooplus-side. Indtil nu har den hver gang være det billigste sted.

Jeg har haft kig på Bozita, men gik fra det igen, netop fordi man er nødt til at købe 6 ens :thumbdown:

Men jeg tager chancen og prøver Smilla…
Nægter de at røre det, må jeg jo bare prøve at sælge det til nogen ;O)
Og ellers tror jeg mine forældres kat er stort set alt ædende, måske de vil købe det til en fornuftig pris…

bozita er nu generelt noget kattene er glade for , og de er billige når du bestiller en mix pakke. ellers så hold øje med når der er “prøve” pakker- så er der typisk en af hver.

lige nu har jeg prøvet carny portions poser exotic som de har på intro bud. for mig dog fordi det er uden kylling men med bøffel, struds osv, og i små størrelser så det ikke er så skidt når de ikke gider det.
indtil videre er det dog et hit

Øh kira
Det kommer så lige an på hvis katte det er :slight_smile: :slight_smile: mine rør det IKKE :slight_smile: men de er sku også så sære ha ha

Min Smokey er noget nær så kræsen som de overhovedet kan blive (måske lige pånær Kimillas katte :tihi:)

Men applaws vil han gerne spise. Det dækker de krav du har skreve i dit første indlæg. Man kan se de reelle kødstykker. Dog spiser min KUN den med tun og rejer… Og ellers så kan jeg absolut anbefale Feline Porta 21. Den er ligesom Applaws. (Igen er det dog kun den med tun og rejer der virker for min kat hehe…)

Der er EN af Bozitavarianterne vores meget gerne vil ha’. Og jeg skan selvfølgelig ikke huske hvad det er for en… indtil nu har mine forsøg på at ramme den rigtige ikke gået så godt. Bevares… de spiser da sovsen og et par af kødbidderne, men den store succes er det nu ikke… :dokdok:

Her: Miamor Ragout Royale - gemischtes Paket günstig kaufen | zooplus

Der er korn i sovse-svarianten, gele-varianten er helt fri (og er samme type bidder). Mine katte er helt vilde med det.