Nåååårh hvad!
Her i går aftes satte Peter sig ind til killingerne og der gik 2 min så var den ene ude af kassen og kravlede rundt på Peter. Vi tænkte “det er nok bare en one off” men næh nej, lige så snart vi kravler over gitteret og sætter os ned, går der max 30 sekunder så er han på vej op i skødet på os, når vi sidder på gulvet.
Når vi sidder på gulvet sidder vi i skrædder stilling, og så kravler han ned i det hul vores ben danner, og så ligger han og ruler rundt, leger med vores fingre osv.
I dag faldt han i søvn et kort øjeblik og jeg hørte han spandt! Nøj hvor er den lille bitte klikke lyd der kom fra ham, bare for nusser!
Dette er den lyse af de to Bloch Tabby.
Den lille brune makrel tabby (eller den brune tiger baby som vi kalder ham) kravlede også ud i dag og tæskede rundt på mine ben, og satte sig nede hullet, men de andre killinger fandt ham rimelig hurtig og fik terroriseret ham ud derfra igen…tiihiii
Så er der “ham den tykke” han er en mørk grå/sort makrel tabby - han er bare pjusket! Jeg er næsten 100% på at han bliver langhåret eller semi langhåret. Han er den største og kommer til at se helt vild tyk ud fordi han har langt hår i ansigtet så han ser ud som om han har et alvorlig rundt hoved. Han faldt i søvn foran min fod (eller besvimmede fordi jeg har seriøs ildelugtende tær)
Den sidste som er den mørke Bloched Tabby er stille og leger mest kun med de andre killinger. Når han kravler ud af kassen går der få minuter så står han et eller andet sted og piwer helt vildt, så kommer Duchess jo løbende og lige så snart hun har slikket ham 1 gang, så fejler han ikke noget og så tuller han videre…:? Mærkelige lille kræ…Men ikke desto mindre en dejlig lille skat.