De bedste penge jeg har givet ud

Ja altså næst efter pengene jeg brugte på at købe Margrethe :hjerte: så modtog jeg for 9dage siden et kradsetræ på 180+ cm… Egentlig troede jeg ikke Magrethe ville bruge det…
lidt for historie:

Jeg købte Magrethe i august 2009 på dansk dyreværn i Århus - her fik jeg at vide at hun havde siddet i pension(dog ikke på internatet) i ½år og herefter blevet overdraget til internatet - der sad hun så også i nogle måneder… Hun havde adgang til løbegård men brugte den ikke så hun har boet på ca. 1½ kvm i knap 3/4år…

Da jeg fik hende hjem til mig kunne hun knap hoppe op i sofaen(tit måtte hun prøve til nogle gange), væltede blomster og nips når hun gik i vindueskarmen, mistede tit ballancen og faldt ned (også tit fra sofaen…)

Tilbage til kradsetræet… nu sidder hun på øverste hylde og holder udkig med baggården, fuglene og vejret… Hun er simpelthen så god til at kravle og hoppe og ned! Nu hopper hun endda direkte op på sofaens armlæn… Havde jeg vidst at det ville være så god træning for hende - så havde hun fået et fra start!! - jeg var bare bange for at hun ville falde ned og komme til skade… :ups:

For at demonstrere er her lige en meget kort video

//youtu.be/f6bze3pEkBE

Dejlig historie og video :smiley:

:slight_smile: Dejlig historie! Ja, opbygning af noget muskelmasse og at være tilfreds med tilværelsen gør det jo meget mere spændende at hoppe og springe - ikke noget vi andre tænker over til hverdag med vores springfiduser i huset!

Jeg har haft en kat, der var bange for højder :uha:

Alt over køkkenbordhøjde færdedes hun ikke i. Gad vide hvad hun har haft af uheldige oplevelser :?

Hvor er det da en solstråle historie , på sådan en skøn dag :slight_smile:
Så er jeg bare helt enig med Camilla .
Super skønt at hun trives så godt hjemme hos dig .:slight_smile:

Ja, dygtig er hun bestemt - og hvor er det skønt at se Margrethe:hjerte: i sit nye, fine kradsetræ. :smiley:
Det var en rigtig god idé - også selv om hun ikke virkede som typen for det. Men de overrasker os jo hele tiden, vores dejlige katte. :slight_smile:

Sikke da en solstrålehistorie :slight_smile:
Hun ser bare så dejlig ud når hun hopper rundt :hjerte:

Hvor er det godt, at træet har hjulpet hende med at komme i form igen, så hun kan være en rigtig kat :tihi:

sikke en fornøjelse at se hende, smukke glade margrethe

Årh Margrethe…:wehuu:

Sikke heldig du er, sådan at ha fået dit helt eget kradsetræ…:smiley:
Og hvor er det skønt at læse om en internats kat, der nu har fået et fantastisk nyt liv :hjerte:

Margrethe ville gerne lige have at i kunne se hende jage :muhaha: - instinkterne er der endnu :tihi:

hendes dumme mor kunne dog ikke finde ud af at vende filme rigtigt :dokdok: så i må lige ligge hovedet lidt på skrå :S

//youtu.be/pKJSWo6w7RI

Herligt den måde, hun først får fat i byttet - og så får det ellers den store omgang. Flot, Margrethe! :smiley:

Hvor er hun dygtig :smiley:

Pas endelig på med at lade snore hænge i stativet, vi havde en mis som fik viklet sit ben ind i det…og jeg tør ikke tænke på hvad der kunne være sket hvis vi ikke havde været hjemme eller at det havde været om natten :uha: