Ok - nej det går nok - de ligner sig selv fra andre tråde herinde, så man kan bare søge dem. De er jo altid klippet
Helle - mine evner rækker hverken til at se de billeder, du har lagt ind, eller at finde de tråde, du henviser til (jeg har forsøgt at finde dem på de første to sider under din profil). Jeg har også været omkring dine hjemmesider. Er du evt. sød at sætte links ind til tråde med billeder af kattene, hvor de er klippet, for jeg er meget interesseret. Vi kender nemlig meget til katte der danner knuder. Vi har et meget tørt indeklima og så har kattene mulighed for at løbe ud og ind som det passer dem i den indhegnede have. Det har aldrig tidligere været så slemt som denne vinter.
Helle - mine evner rækker hverken til at se de billeder, du har lagt ind, eller at finde de tråde, du henviser til (jeg har forsøgt at finde dem på de første to sider under din profil). Jeg har også været omkring dine hjemmesider. Er du evt. sød at sætte links ind til tråde med billeder af kattene, hvor de er klippet, for jeg er meget interesseret. Vi kender nemlig meget til katte der danner knuder. Vi har et meget tørt indeklima og så har kattene mulighed for at løbe ud og ind som det passer dem i den indhegnede have. Det har aldrig tidligere været så slemt som denne vinter.
Jeg kan heller ikke se billederne…
Søge dem?
Hvad skal man så lige søge på? Jeg kender ikke navnene på alle katte herinde.
Negativ? fordi man ikke orker at skrive sudsuppe agtigt fra morgent til aften så er man negativ? og det er så ikke et debatforum længere ? for man må altså ikke stille spørgstegn.
ak ja
Verden er dog grum og grusom. men nej jeg gider bestemt ikke piske rundt her og der. Hvis folk ikke vil svare på et simpelt spørgsmål, så må det vel være fordi de ikke mener svaret tåler dagens lys og så fred være med det.
Heldigvis kan jeg snildt løse mines fældning uden en saks
Så vender vi lige tilbage til trådens emne… tråden bruges IKKE til at diskutere hvem der er negative ect - gælder fremadrettet alle kommentarer!
Fremtidige indlæg bedes venligst berøre trådstarters spørgsmål eller være afledt deraf!!
Alle der ikke respekterer denne henstilling belønnes med et gult kort!
Hvis I søger på Nanoq og Tara så dukker der da masser af foto op?
Jeg har været medlem herinde i mange år og postet foto af dem rigtig mange gange… . Jeg ved ikke hvorfor linket ikke virker:-) Prøver lige at finde dem i nogle tråde… momento…
Jeg kan ikke få søgefunktionen til at virke herinde og er på job, så I må nøjes:-)
Her er fx Tara i klippet
http://www.youtube.com/user/thecattraining#p/u/8/ZD5iK0WGMik
Og her er Nullergøjen Nanoq - i sin normale klippede tilstand:
http://www.youtube.com/user/thecattraining#p/u/13/1IFmrDKhhYA
Hvis jeg ikke havde fortalt jer det, så havde få nok gættet det ikk? Så det er det jeg mener med, at hvis man lærer det korrekt, så kan det både hjælpe ejer, kat og dagligdag.
Men de fælder stadig det samme:ok:
Men bottom of line - jeg er i hvert tilfælde utrolig glad for den store hjælp jeg fik herinde til mine to bamser. Det tænker jeg tit på med glæde
Jeg har jo somali ( semilanghår) og abyssinier ( korthår) og igen af dem fælder endnu. Her på Lolland er der ikke tegn til forår endnu så de holder på den pels de har
Jeg regner ikke med - og håber heller ikke på - at mine katte starter med at fælde før til april/maj. Men det afhænger i høj grad af temperaturene.
NÅR de laver deres forårsfældning så fælder både de korthårede og de semilanghårede. Forskellen er at somalien fælder bløde tufser af hård, mens abyssininieren fælder hårde enkelte strå.
Et ekstra tilskud af b-vitamin kan være en god ting i den værste fældeperiode. Foruden en ekstra gang med kammen. Det skal så siges, at jeg sjældent har somalier der kræver pelspleje udenfor fældetiden ( og udstillinger). Faktisk er det sjældent der kræver mere end abyerne bortset fra, at jeg gør lidt mere ud af udstillingsbadet
Teresa
Desværre kan jeg heller ikke få dem frem, men send dem til mig Helle på [email protected] så skal jeg nok sætte dem ind
Tak for jeres svar!
Jeg vil prøve at søge på emnet heinde, for jeg er virkelig ved at gå i spåner over det.
Hej Minnie.
Som du har måske har set, diskuteres lige nu et beslægtet emne i tråden Børstning af korthårskatte.
Det er Ok Birthe - nysgerrige kan gå ned i Galleri og se helt friske fotos af dem begge - klippet og meget stressede:-) Fnis