De falder i søvn om natten?

Jeg var også tæt på, men med operation planlagt tirsdag turde jeg ikke, så overvejede late entry, men fandt ud af det ikke går.

Men ja, næste gang :slight_smile:

Hold fast, det har været slemt de sidste nætter! :besvimer:

Jeg tror altså det er fordi jeg selv lukker af for blodet, for når jeg vågner af det er mine håndled HELT bukket!

[QUOTE=DK Thomani;980710]Hold fast, det har været slemt de sidste nætter! :besvimer:

Jeg tror altså det er fordi jeg selv lukker af for blodet, for når jeg vågner af det er mine håndled HELT bukket![/QUOTE]

Jaaaaa - det lyder som en plausibel forklaring. Et par stive håndledsskinner til du er af med den uvane måske?
VH
Susanne

Jah, jeg ved bare ikke om jeg ville kunne falde i søvn med dem på.

Næh - men du kan jo heller ikke sove ordentligt uden… :cool2:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;980746]Næh - men du kan jo heller ikke sove ordentligt uden… :cool2:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det kan der vel være noget om :wink:

Jeg må en gang imellem bøje mig og sove med et ret stift fodledsbind for at få min akillessene til at falde til ro. Jeg var liiidt tvivlende i starten, men det viste sig nu allerede første nat at den kunne jeg hurtigt abstrahere fra. Nu har jeg også godt nok et ualmineligt godt sovehjerte :slight_smile:
VH
Susanne

Hold nu k*ft, hvor har jeg sovet dårligt i nat!

Ikke fordi mine hænder sov, næh nej, fordi jeg simpelthen vågnede hver gang jeg lagde mine hænder i den stilling som jeg “normalt” plejer at have dem i, hvor de falder i søvn. Alt den fokus på det har simpelthen gjort at jeg vågner med det samme og retter hænderne ud.

Samme resultat i nat, og jeg kom først hjem fra b-møde 23:30 så søvn blev der ikke så meget af.

Jøsses, hvor er jeg træt nu! :frowning:

Annie… smut på apoteket og køb et par skinner til håndleddene…
Ja, det vil føles underligt at ligge med dem, i begyndelsen… men du vænner dig hurtigt til dem - og det er da 1000 gange bedre end at vågne konstant…

[QUOTE=Ann K;982410]Annie… smut på apoteket og køb et par skinner til håndleddene…
Ja, det vil føles underligt at ligge med dem, i begyndelsen… men du vænner dig hurtigt til dem - og det er da 1000 gange bedre end at vågne konstant…[/QUOTE]

Ja, jeg skal bare lige have råd til dem, de er ikke helt billige og der er kun lidt over en måned til jul :slight_smile:

Jeg er godt kvæstet i dag. Ingen søvn om natten og i seng lidt i tolv pga. møder de sidste par dage harmonerer ikke rigtig med mit sovehjerte. Jeg skal vaske Lones Mathilde i aften og min egen Max. Jeg kan ikke rigtig overskue det, men det skal jo gøres inden Vissenbjerg, men Lone bliver losset ud af døren lige så snart vi er færdige, så jeg kan komme i seng :tihi:

Ang vask, så gør ligesom Inge gør, når jeg er hos hende for at få vasket Brian… Stå og hold mig med selskab og støt lige en hånd på katten når den er ved at smutte :wink: Lone har haft skovkat længe nok til selv at kunne klare en vask…

Og giv så gaver for et mindre beløb… dit helbred kommer altså først :regler: :slight_smile:

Lone står skam og hjælper når jeg bader Thilde, og hun har også fået at vide at hun skal hjælpe med Max når vi er færdige med Thilde :smiley:

Mine børn kommer før lidt søvn :slight_smile:

Dine børn har krav på en glad, frisk og udhvilet mor med masser af overskud til at være der for dem! :slight_smile: du ved nok - sådan en mor der får sovet om natten…
De hverken dør af eller vanrøgtes af at få en gave som er et par hundrede kroner billigere :wink:

Se så her - DET er billy :cool2:
http://www.ebay.co.uk/itm/Elasticated-Wrist-Brace-Support-Splint-for-carpal-tunnel-arthritis-sprain-sport-/251013794067?pt=UK_Health_Beauty_Mobility_Disability_Medical_ET&var=550103946965&hash=item3a71968913&_uhb=1
8 £ pr. stk, ialt 16 £ plus porto 3.19 £; ialt under en tyver = nattesøvn for ca. DKK 185,-
Man er vel ikke “Ebay Gold Member” for ingenting :tihi:
VH
Susanne

[QUOTE=Ann K;982462]Dine børn har krav på en glad, frisk og udhvilet mor med masser af overskud til at være der for dem! :slight_smile: du ved nok - sådan en mor der får sovet om natten…
De hverken dør af eller vanrøgtes af at få en gave som er et par hundrede kroner billigere ;)[/QUOTE]

Ja ja, skal nok :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Susanne W;982472]Se så her - DET er billy :cool2:
http://www.ebay.co.uk/itm/Elasticated-Wrist-Brace-Support-Splint-for-carpal-tunnel-arthritis-sprain-sport-/251013794067?pt=UK_Health_Beauty_Mobility_Disability_Medical_ET&var=550103946965&hash=item3a71968913&_uhb=1
8 £ pr. stk, ialt 16 £ plus porto 3.19 £; ialt under en tyver = nattesøvn for ca. DKK 185,-
Man er vel ikke “Ebay Gold Member” for ingenting :tihi:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jo, det er godt nok billigt! :slight_smile:

Jeg er altså ikke helt udlært ud i skovkatte vaskning, selvom jeg har haft skovkat i mange år :slight_smile:

Og derfor vil jeg gerne have lidt hjælp hos Annie - så hjælpes vi af, og så skal det hele nok gå.

Og jeg skal nok smutte så snar tvi er færdige :slight_smile: jeg er selv lidt små snottet så skal også hjem i min varme seng med dumme puder og dyner :slight_smile:

Ja, det klarer vi i en ruf! :slight_smile:

Nemlig :slight_smile:

Det er begyndt igen for ca. 14 dages tid siden :frowning:

Jeg tror simpelthen det er når jeg er stresset.