De fantastiske 2

Hvor er de dog skønne - MUMS :hjerte::hjerte: og sådan nogle små bebser skal have lidt på sidebenene :høhø:

Nåååårh hvor er de bare dejlige :wehuu:
Dem kan du da slet ikke nænne at gå af med senere, kan du :? Jeg ville ihvertfald ikke kunne sige farvel til dem :ked:

[quote=•~ Rikke ~•;507921]Nåååårh hvor er de bare dejlige :wehuu:
Dem kan du da slet ikke nænne at gå af med senere, kan du :? Jeg ville ihvertfald ikke kunne sige farvel til dem :ked:[/quote]

Godt nok er jeg head over heals in love, men jo den ene skal jeg finde et nyt hjem til, når han bliver stor nok. Ellers kunne man jo hurtigt få fyldt sit hjem op med kastrater, og så bliver opdrættet jo ikke mange år gammelt. :stuck_out_tongue:

Ja det er netop grunden til, at jeg aldrig ville du som opdrætter :slight_smile: Jeg ville stortude, hver gang jeg skulle af med en af de små pus :smiley:

Nøj, hvor er de lækre :wehuu:

Det gør man nok også, er jeg sikker på, men formålet med parringen er det jeg holder mine øjne rettet imod, og så kan jeg blive nok så blød i knæene og snotnæset. Men det jeg skal beholde, er noget jeg kan bruge videre, enten til avl (hvilket ikke bliver fra A-kuldet, da de begge er drenge) eller også en til udstilling. Jeg mangler så heldigvis en som jeg kan oplære i at gå på udstilling fra killing af, så det bliver en af drengene.

hvor er de bare nusser-smukke. :slight_smile:

Du kunne også sælge begge to og gentage parringen :slight_smile:
Vent og se, hvor pæne de bliver. Beholder du til udstilling, skal det jo helst være en, der er pæn.

Men dejlig fede er de i hvert fald nu :ok:

[quote=Vivi_Fletcher;508007]Du kunne også sælge begge to og gentage parringen :slight_smile:
Vent og se, hvor pæne de bliver. Beholder du til udstilling, skal det jo helst være en, der er pæn.

Men dejlig fede er de i hvert fald nu :ok:[/quote]

Ja det er rigtigt, og tanken er også at parringen skal gentages. Men jeg savner at have kat med på udstilling, og Anabell kan ikke lide at køre bil og Figaro er ikke glad for udstilling, så derfor var min tanke at tage den pæneste af dem til udstilling.

AI to nye FED & FED…kæft de er lækre. Jeg kommer og køsser på dem engang i det nye år…hvis jeg må :ups:

Selvfølgelig må du det Brita, du er altid velkommen i vores hjem. :slight_smile:

Hvor er de søde de to rullepølser, de får da vist fløde fra de der babser.
Når man så er sådan lidt i rundbue stil, så skal man da hedde Alfred Hitckock (aner ikke hvordan det staves) Han lavede film, men som King havde han også tit en lille rolle i filmene. Det smager da lidt af skuespiller.
Knus Elin