Ja, jeg vidste jo godt, han var på vej
Han ser skøn ud og jeg håber, hystaden tør op inden længe
Det vil sikkert hjælpe, hvis han bliver lidt mere stolt over situationen, så engang efter weekenden kan det være hun kan tie stille ![]()
Så kunne du ikke vente længere hva ![]()
Han skal nok komme ud af sin skal, lige nu mangler han sandsynligvis DeeDee til at vise det slet ikke er så farligt.
I så jo hvordan han var her, så det skal nok komme, han skal bare have tid.
Åh men han er skam ikke synderligt bange for hende
Tror bimserne har lært ham at en masse lyd ikke nødvendigvis er farligt
Men hun er godt nok gnaven.
Hun har ikke angrebet noget endnu, men hun sviner ham godt nok noget gennem netdøren
Men tror det går fremad, hun gør det mindre og mindre… det er nok lidt kedeligt når han tilsyneladende bare bliver derude på en meters afstand fra hende ![]()
[QUOTE=PivC;1108867]Åh men han er skam ikke synderligt bange for hende
Tror bimserne har lært ham at en masse lyd ikke nødvendigvis er farligt
Men hun er godt nok gnaven.
Hun har ikke angrebet noget endnu, men hun sviner ham godt nok noget gennem netdøren
Men tror det går fremad, hun gør det mindre og mindre… det er nok lidt kedeligt når han tilsyneladende bare bliver derude på en meters afstand fra hende :D[/QUOTE]
Ja, Bastian var jo lidt af et multitalent - hvæsekatten, spætte-katten, lussingekatten
Men det lærte han nu ret hurtigt at Bastian skulle man ikke gå og gnide sig opad eller kæle-stange for den sags skyld.
Hvis Ana er meget glad for nogle bestemte godbider så brug dem til evt. at få dem til at dutte næse gennem netdøren. Det var sådan at Bastian og Frederik hovedsageligt blev introduceret til ham og DeeDee, og det gik rimeligt. Edison spiser jo hvad som helst… bare det er maaaaaad ![]()
EDIT: det er jo meget heldigt at han ikke er bange for hende der Ana
Et eller andet sted kan han jo ligeså godt lære at kvinder mange gange har det i munden (forhåbentlig) ![]()
Det tog jo også sin tid, da hun selv flyttede ind, så godt med tålmodighed, så skal det nok komme ![]()
Det er jo lige det
Så længe hun ikke angriber så er jeg ikke så nervøs… Jeg VED jo hun er en havnearbejder i munden, så det var det jeg forventede ![]()
Og ja… Vi prøver med godbidder på et tidspunkt, men han skal lige blive lidt mere uinteressant for hende. Hun skal ikke “presses” for så kan jeg risikere hun eksplodere)
Lige nu er hun gået fra netdøren… og hvad gør Eddie? Han kalder på hende… På den mest ynkelige og charmerende måde
Ana ved tydeligvis ikke hvad hun skal stille op med ham… Hun sviiiner ham til, men når hun går så kalder han på hende ![]()
Han må være masochist ![]()
Stort tillykke med ham :D:hjerte: Han er da godt nok en lækkerbisken…
Og hvor lyder han dog sød… Tænk a sidde og kalde efter hystaden… ![]()
Han kan åbenbart de rigtige tricks, så han skal nok få gjort hende blød om hjertet… ![]()
[QUOTE=PivC;1108874]Det er jo lige det
Så længe hun ikke angriber så er jeg ikke så nervøs… Jeg VED jo hun er en havnearbejder i munden, så det var det jeg forventede ![]()
Og ja… Vi prøver med godbidder på et tidspunkt, men han skal lige blive lidt mere uinteressant for hende. Hun skal ikke “presses” for så kan jeg risikere hun eksplodere)
Lige nu er hun gået fra netdøren… og hvad gør Eddie? Han kalder på hende… På den mest ynkelige og charmerende måde
Ana ved tydeligvis ikke hvad hun skal stille op med ham… Hun sviiiner ham til, men når hun går så kalder han på hende :D[/QUOTE]
Lyder som en god strategi ![]()
… og hvor er han bare kær, måske ved han godt at de skal være kommende best-buddies… forhåbentlig ![]()
[QUOTE=PivC;1108874]
Ana ved tydeligvis ikke hvad hun skal stille op med ham… Hun sviiiner ham til, men når hun går så kalder han på hende :D[/QUOTE]
Det minder om en kæreste jeg havde en gang … ![]()
Lad os håbe Ana snart får smag for at hundse med ham … ![]()
Tror bestemt også han nok skal få hende overbevist
Hun skal bare først have lov at brokke sig ![]()
"Man er vel en strid banan! "
Så blev det til noget alligevel, kan jeg se ![]()
Stort tillykke med ham. Håber de finder deres respektive puttegener frem og bliver best buddies
:klap: Yeay endnu en, der har “set lyset”
![]()
ihh tillykke, hvor er han da lækker
Så har Eddie været alene hjemme for første gang… Vi har været ude og handle i et par timer
Hold da op en ynkelig kat der mødte os da vi kom hjem… Han var lige ved at døøøøøøøø af mangel på opmærksomhed… ![]()
Han kom endda og gned sig op af mine ben
Vi lukkede Yankie ud til ham og Eddie var lykkelig og gned sig op af ham og duttede næse og sådan ![]()
Yankie havde ikke helt samme mening og syntes han var lidt påtrængende, men det tog Eddie ikke så tungt ![]()
Eddie er ikke vant til at være alene, så nu forsøger han at charme de andre det bedste han har lært ![]()
Hvor er han fin! En Stevie med klorinpletter ![]()
[QUOTE=PivC;1109260]Så har Eddie været alene hjemme for første gang… Vi har været ude og handle i et par timer
Hold da op en ynkelig kat der mødte os da vi kom hjem… Han var lige ved at døøøøøøøø af mangel på opmærksomhed… ![]()
Han kom endda og gned sig op af mine ben
Vi lukkede Yankie ud til ham og Eddie var lykkelig og gned sig op af ham og duttede næse og sådan ![]()
Yankie havde ikke helt samme mening og syntes han var lidt påtrængende, men det tog Eddie ikke så tungt ![]()
Eddie er ikke vant til at være alene, så nu forsøger han at charme de andre det bedste han har lært :D[/QUOTE]
Thats my boy ![]()
Jeps
Det blev jeg glad fra hårrødder til tåspidser ![]()
Ole er til gengæld ved at gå ud af sit gode skind
Han kan slet ikke tåle Eddie jamrer… Han synes det er sååå synd ![]()
Bare sig til Ole at siatalere har sans for dramatik, og hvis han bare lærer at sige “Jaajaaa… Du har helt ret. Nej, er det sandt? Det tvivler jeg stærkt på. Jamen det er også hårdt at være dig missekat. osv” IMENS han fortsætter med det han laver, så har han snart ikke så ondt af Eddie. :høhø:
Ellers kan Tea sikkert bevidne hvordan jeg tackler jamrende katte herhjemme. Jeg svarer dem pr. refleks, men lytter faktisk i virkeligheden slet ikke til hvad de siger. ![]()