De fantastiske 4 er igen blevet til 5

Mød Edison (Eddie Spaghetti)

Han flyttede ind i mandags og bor indtil videre i køkkenet. Han synes vi er uhyggelige og de andre katte lugter :tihi:

Heldigvis har han allerede en trofast ven i Bent (Elefantfoden)

Han har haft besøg af Yankie. Flokkens leder og alles ven :hjerte:

De kunne godt spise guffer sammen

Endelig fred. Så kan man sove i dynen

Der bliver sørme også serveret ordenlig mad i det nye hjem :thumbup:

Se lige den hale!

Han er nu ikke helt grim :hjerte:

Så skulle der leges!

De andre var i haven så Eddie kom på besøg i stuen. Her opdagede han stuebambussen :smiley:

Stort tillykke med ham :smiley: Dejlig ser han ud!

Ih, tillykke med ham! Han er bare så fin. :hjerte:

Glæder mig til at se om ham og Ana skal være puttevenner. :smiley:

Til lykke - han ser rigtig skøn ud :smiley:

Indtil videre går det helt okay… Han er meget usikker på os mennesker, men han udvikler sig hele tiden, så er ikke så nervøs endnu :slight_smile:

Han bander og svovler af de andre, men har det hele i munden. Yankie er heldigvis ligeglad, så håber de to “hurtigt” bliver venner :slight_smile:

Ham og Ana bander af hinanden gennem netdøren, men så længe det kun er lyd er jeg ikke nervøs :slight_smile:
Ved det kommer til at tage lidt tid inden de alle er perlevenner :slight_smile: Ideen er jo at med tiden skal ham og Ana blive putte-kammerater :smiley:
Faxe ved han er der, men er fuldstændig ligeglad. Vi har inviteret ham ud i køkkenet for at hilse på Eddie, men Faxe gad ikke engang gå hen til ham. :tihi:

Cognac har vist endnu ikke rigtigt opdaget der er kommet en ny :slight_smile:

Hvor er han fin :hjerte:

Og lidt sjovt med Elefantfoden Bent… Jeg har haft en vandkande formet som en elefant kaldet Bent :tihi: Han gik desværre bort i sneen i vinters…

Stort tillykke med den nye flapreøre-mis. :wehuu:

[QUOTE=Lykke;1108750]Hvor er han fin :hjerte:

Og lidt sjovt med Elefantfoden Bent… Jeg har haft en vandkande formet som en elefant kaldet Bent :tihi: Han gik desværre bort i sneen i vinters…[/QUOTE]

Bent blev en del af familien til jul sidste år :slight_smile: Han hjælper mig meget i hverdagen og jeg er meget glad for ham. Jeg snakker med ham og kalder på ham. (Han kommer dog aldrig)

:rip: Vandkande Bent - Er sikker på du vander himlens blomster nu :hjerte:

( :tihi: )

Tillykke med smukke Edison. :smiley:

Hov… I tilfælde af det skulle være gået nogens næse forbi så er han en af plejemisserne hjemme fra Vipstøsen :smiley:

[QUOTE=PivC;1108753]Bent blev en del af familien til jul sidste år :slight_smile: Han hjælper mig meget i hverdagen og jeg er meget glad for ham. Jeg snakker med ham og kalder på ham. (Han kommer dog aldrig)

:rip: Vandkande Bent - Er sikker på du vander himlens blomster nu :hjerte:

( :tihi: )[/QUOTE]

Hehe… Vi takker for tanken på Bent :rip:
Heldigvis lever manden Bent var opkaldt efter i bedste velgående - en mand med humor og glasøje, som syntes det var sjovt vandekanden blev opkaldt efter ham fordi dens ene øje ikke bevægede sig :slight_smile:

Og man SKAL tale med sine ting! Især da jeg boede alene sørgede jeg altid på at hilse på Frank når jeg kom ind ad døren - men som den skoreol han er svarede han aldrig igen :wink:

Kæmpe tillykke med ham - han er bare SÅÅÅÅÅ smuk! :inlove:

:hjerte: Seychellois…:wehuu:

(og jeg har faktisk haft en mountainbike, der hed Bent…populært navn, må man sige… :høhø:)

Sikke dog fantastisk han er ! :slight_smile: Jeg er helt skudt i racerne… De er såååå flotte! :slight_smile:

Jeg skulle hilse fra Scooter Gunnar :smiley:

TILLYKKE … så skete det endelig :thumbup:
Hvor ser han skøn og fræk ud. Ham må jeg altså se live en dag sammen med de andre selvfølgelig.
Skønne billeder
, der viser mange af hans sider/talenter :høhø:

Hvor er han søøød:-) Hvor er han fra inden han kom i plrje hos Carina?

[QUOTE=DK Lindvig;1108794]TILLYKKE … så skete det endelig :thumbup:
Hvor ser han skøn og fræk ud. Ham må jeg altså se live en dag sammen med de andre selvfølgelig.
Skønne billeder
, der viser mange af hans sider/talenter :høhø:[/QUOTE]

Hehe… Når han er faldet lidt mere til, skal du være velkommen :smiley:

Tillykke med ham! Han ser dejlig ud :slight_smile:

Nå-åh - så var min fornemmelse rigtig, da jeg læste “Mistankerne” i går… :slight_smile:

Stort tillykke med ham. :flag: Jeg har nydt ham på Carinas billeder, og han er da bare noget af det smukkeste. :hjerte:
Og hos hende havde han i hvert fald puttegenet i brug. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1108810]Nå-åh - så var min fornemmelse rigtig, da jeg læste “Mistankerne” i går… :slight_smile:

Stort tillykke med ham. :flag: Jeg har nydt ham på Carinas billeder, og han er da bare noget af det smukkeste. :hjerte:
Og hos hende havde han i hvert fald puttegenet i brug. :smiley:

[/QUOTE]

Og det er lige netop det gen der er tanken han skal bruge her. Så bananen kan få sig en putteven…
Nu håber jeg bare hun bliver enig på et tidspunkt. Hun er godt nok grim i munden overfor ham. Men det var hun også overfor de andre da hun flyttede ind, så forhåbentligt bliver det bedre :slight_smile:

Tillykke med ham:flag: