De fantastiske 5 igen

Lidt billeder af misserne :smiley:


Cognac


Faxe


Ana vasker Ole


Cognac og Ana


Eddie og Yankie (Eddie ligger og ælter Yankies mave)


Ana solbader


Drengene i haven


Faxe og Yankie


Cognac


Cognac

Yankie

Faxe, Ana og Cognac

Cognac

Ana

Ana

Cognac (Og Faxe)

Yankie

Yankie

Yankie

Faxe

Yankie

Yankie og Ana

Eddie

Eddie… Vi fandt en ting han ikke ville spise :wink:

Til slut en lille film, som I må se med hovedet på skrå :smiley:

(Tryk på billedet)

Godt at se, at huset stadig står i høj kurs hos banden :slight_smile:

Ham Faxe er godt nok flot :hjerte: Sikke en dyb farve - og ikke et eneste hvidt hår i pelsen, så vidt jeg kan se?

[QUOTE=galath;1181968]Godt at se, at huset stadig står i høj kurs hos banden :slight_smile:

Ham Faxe er godt nok flot :hjerte: Sikke en dyb farve - og ikke et eneste hvidt hår i pelsen, så vidt jeg kan se?[/QUOTE]
Nej, ingen hvide hår… Og ja… Han er noget af det flotteste!

De elsker det hus :smiley:

Har I set filmen? hva? hva? Se hvem der er med!

Hovsa - kan Ana og Eddie være sammen i haven uden skærmydsler?

Åbenbart :smiley: Træerne er ikke vokset ind i himlen. De er stadig på vagt overfor hinanden, men ikke mere end at det kan glemmes i korte øjeblikke :smiley:

Næææææh, de kan næsten lege sammen. :smiley:

Jamen dog. :slight_smile: Det lyder da godt - tør i tro på, at det kan lade sig gøre at beholde Eddie så?

Åh hvor ville det dog være skønt, hvis i kan beholde Eddie! :kryds:

Faxe & Yankie, er altså sådan nogle flotte katte & Eddie er bare kææær :wehuu:

Nej.
Som sagt, der er vi slet ikke endnu. Han leder stadig efter hans eget smørhul, men det er rart at vi alle KAN være ude samtidig :slight_smile:

Ja, det kan jeg sørme godt forstå :slight_smile: Umiddelbart ser det lovende ud, men det er klogt ikke at sætte for meget gang i Eddie lige ved siden af hende, for så kan det udløse endnu en krise. Er det for øvrigt den lidt alternative vinkel, jeg så det i eller har I fået udvidet gården?

Men ellers er det jo som sædvanlig dejlige billeder af jeres flok og meget kan man sige om hystaden, men hun har IMO stadig den helt rigtige nuance af lilla :hjerte::hjerte:

Sikke en smuk flok! Dejligt de to trods alt kan være ude sammen

[QUOTE=Temple Bar;1182006]Ja, det kan jeg sørme godt forstå :slight_smile: Umiddelbart ser det lovende ud, men det er klogt ikke at sætte for meget gang i Eddie lige ved siden af hende, for så kan det udløse endnu en krise. Er det for øvrigt den lidt alternative vinkel, jeg så det i eller har I fået udvidet gården?

Men ellers er det jo som sædvanlig dejlige billeder af jeres flok og meget kan man sige om hystaden, men hun har IMO stadig den helt rigtige nuance af lilla :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Ja vi stoler ikke en tøddel på hende ang. Eddie. Så han leder stadig efter hans nye familie.
Det må være vinklen. Indhegningen er samme størrelse som altid :slight_smile:

Og ja, hun er SÅ smuk! :smiley:

jaja… så de 2 være sammen… dejligt at det kan lade sig gøre en lille smule…

Smukke katte, der nyder livet i skønne omgivelser - hvor er de heldige - egen have, papkasser og i det hele taget et herligt indholdsrigt liv der tydeligt ses på billederne :slight_smile: