De fantastiske 5

Skrid med den telefon!

Uuuhh… Du vil tage et billede? Jamen så sætter jeg mig da lige her i modlyset :wink:

Værdighed… Det kunne de 2 unge lære noget af!

Prettyyy… I´m så prettyyy and fiiine! :fin::fin::fin::neje::neje::neje:

Cognac smukkere end mig?! :uha:

Aldrig!

Og se så her!

Taget med venstre hånd. Som man måske kan fornemme så er min højre arm gidsel midt i bunken. Ikke skide gode billeder, men man kan vist godt fornemme hvad der er :wink:

Det er da nogle gode billeder af flokken :ok:

Men udtrykket i fjæset på første billede - jeg forstår ikke, at du ikke fluks pakkede apparatet væk :uha:

Nåh, lille Ana Banana vasker Eddie Spaghetti :hjerte:

Jamen det er jo fantastisk :hjerte:

Ja. Det er super godt. Det er ikke første gang, det sker en gang i mellem. Hvis så bare tossen gad at vaske tilbage :rulleøjne:

Mon ikke, at det kommer om et par år, når han endelig indser, at hun ikke æder ham, hvis han forsøger. :høhø:

Drenge!!! De er simpelthen så langsomt opfattende :argh:

Hehe… Han er bare en røv hvad det angår :wink: Han vasker heller ikke tilbage på Yankie. Men han modtager gerne fra alle :wink:

:tihi: Scarface er den helt store vaskemaskine herhjemme, ørerens også, men får kun sjældent noget igen.

:venner:

Hvor ER det godt :thumbup:
Det har da kun taget et par år, at nå der til … :rock:

[QUOTE=Skattekat;1257844]Hvor ER det godt :thumbup:
Det har da kun taget et par år, at nå der til … :rock:[/QUOTE]

Ja ja… Tålmodighed betaler sig :wink:

[QUOTE=PivC;1257843]

:venner:[/QUOTE]

Hun ser ud til at være RET tilfreds med situationen :hjerte::hjerte::hjerte:

Det er hun bestemt også… Det er faktisk Eddie der som regel går sin vej nu. Han stoler ikke helt på hende. Denne gang blev han liggende da hun kom og lagde sig. Hun nyder det bestemt! :smiley:

Hvor er det bare godt :smiley:

Mon ikke Eddie begynder at stole på hende engang :slight_smile:

Hugo forstår godt Eddie - hvorfor skulle man dog vaske igen? Han nyder godt af vask fra både Nobby og Hugo, men ikke om han selv løfter en tunge :tihi:
Meget modsat Muffe, der endda har forsøgt at vaske Nobby :klapper:

[QUOTE=Lykke;1257851]Hugo forstår godt Eddie - hvorfor skulle man dog vaske igen? Han nyder godt af vask fra både Nobby og Hugo, men ikke om han selv løfter en tunge :tihi:
[/QUOTE]

Hvem snakker vi om her? Hugo eller Hugo?

(Ja, jeg må jo leve op til mit åbenbart blakkede ry :muhaha:)

Camilla, han tog også kun imod da han blev passet her, så måske har Honey præget ham i forkert retning :surrender1:

Pyt… De finder nok ud af det. Ana vasker også gladeligt Cognac og hygger om hende. På trods af at Cognac ALTID lader som om hun ikke kan mærke det :wink: Det stopper tilsynladende ikke meseren :wink: HUN ved jo hun er fantastisk. Så pyt med hvad de andre mener :wink:

[QUOTE=galath;1257856]Hvem snakker vi om her? Hugo eller Hugo?

(Ja, jeg må jo leve op til mit åbenbart blakkede ry :muhaha:)[/QUOTE]

Self snakker vi om Hugo, kan du ikke læse :venter: :klapper:

Der skulle da stå Muffe anden gang, altså :stuck_out_tongue: