De kattegale indtog Ree Park :) - del 1

Den 12. indtog Johnny, Tonya (Johnnys bedre halvel), Gitze (Battlestar), Mona, Susanne Harbo, Sussie, Hanne P, Tina Gizzemissen), Martin, Mette Stevnsborg, Brian (KKHs bedre halvdel) og Kia (KKH) Ree Park - det var en skøn dag :slight_smile:

Billederne er taget af alle deltagerne :slight_smile:

Herlige billeder! :thumbup: :thumbup:






Tusinde tak for synet af de meget skønne billeder fra jeres dejlige dag i Ree Park :slight_smile: Der er et par stykker, her fra KatteGale som jeg ikke kan placere med navn. Hvis du orker mere, ville det være dejligt med deltagernavne på et par af billederne, hvor I er samlet :bebe:

Regitze - Jeg beundrer din vedholdenhed med at sortere billederne, oploade dem, skrive spændende tekster i albummet og nu lægge dem ind tråden. KÆMPE arbejde! :thumbup:

Uhhh hvor vi hyggede os og hvor er det skønt med en masse billeder til at huske dagen. :thumbup:

Åh hvor er det dejligt at se de billeder… Af en uforglemlig dag…

Det er bare rigtig godt fortalt, Gitze, kæmpe knus til dig

Deltagerne var

Johnny, Tonya (Johnnys bedre halvel), Gitze (Battlestar), Mona, Susanne Harbo, Sussie, Hanne P, Tina (Gizzemissen), Martin, Mette Stevnsborg, Brian (KKHs bedre halvdel) og Kia (KKH)

Hold da op hvor nogle gode billeder! :smiley: Hvor ser det spændende ud!

fine billeder…tak fordi du deler…

Det var det også og det bedste er at dyrene stor-trives :slight_smile:

Forrige år fik de 9 gepardkillinger og det var 40% af alle killlinger på verdensplan i fangenskab… og det gæler alle deres avlsprogrammer… det vælter ud med babier :slight_smile:

Hold da op, det da rigtigt godt!

JEPS…vidunderlige billeder af vidunderlige dyr. :wehuu:

Hos mig sidder oplevelsen dybt i kroppen - og jeg tror ikke, at den forsvinder.
Vi er 4 quinder, som skal ligge i telt i parken ud til Savannen -
næste sommer.

Jeg glæder mig allerede.
De dyr kan jeg ikke få nok af. :wehuu:

Endnu engang TAK - Gitze - for det store arbejde; som du har gjort. :hjerte:
Din slags hænger ikke på træerne.

Rigtige gode billeder og smukke dyr og mennesker.
Det må have været en skøn oplevelse.
Mon ikke at Ree Park minder lidt om vores Knuthenborg Park her nede på Lolland?
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;257130]Rigtige gode billeder og smukke dyr og mennesker.
Det må have været en skøn oplevelse.
Mon ikke at Ree Park minder lidt om vores Knuthenborg Park her nede på Lolland?
Hilsen Lisbeth[/quote]

Nej jeg synes ikke de minder om hinanden, andet end at der er savanne begge steder.

Man kan ikke køre rundt i egen bil i Ree Park, så det meste foregår på gå-ben, modsat Knuthenborg.

Super tak for alle de skønne billeder :thumbup: :thumbup:

hvor er der bare mange gode billeder fra en fantastisk dag og et stor tak til gitze for det kæmpe arbejde hun har lavet med at sortere billederne og så lægge dem herind:wehuu::tak: