De kloge hoveder

  • eller, det er de jo da i hvert fald opkaldt efter :høhø:

Men de er blevet 11 uger i mandags, fik deres første vaccine i tirsdags, ødelagde en stor keramisk vase i onsdags, taget billeder af Nina i torsdags og er derudover en flok herlige små spilopmagere… :hjerte:

Theo, vores lille cremebolle

Titte-bøøh

Den var såååå stor!

Peyton, min lille hjerteknuser

Hopla!

Vores lille bulderbasse Albert - eller Blå som vi kalder ham mest :tihi:

Gi’ mig, gi’ mig, gi’ mig!

Og så vores lille nullergøj Willem

Haps!

Og så et fælles billede - men uden Theo, for han ville ikke være med :venter:

Til gengæld så fik vi farvekoordineret et par billeder mens vi forsøgte at få et fællesbillede :høhø:

Og på et eller andet tidspunkt så smuttede alle killingerne, og så kom McCoy i stedet og hoppede op

Og så var det det der med som mor, så søn :hjerte:

Hvor er de skønne :hjerte:

Så kære. :inlove: Og billederne er jo som altid fantastiske også. :slight_smile:

de er blevet gode de billeder - omend samarbejdsviljen fra de små måske manglede. jeg er STADIG solgt til creme dyret - NUSER !!!

Hold da op, hvor har Theo vokset sig køn :wehuu:

Hvor er de søde, jeg er især vild med Albert :slight_smile: :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

ham Albert der altså :wehuu:

du skriver godt nok han er en bulderbasse, men jeg er helt vild med hans udtryk - han ser faktisk ret mild ud i sit udtryk :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Takker :smiley:

Hehe, det var også kun til fællesbilledet han absolut ikke gad være med :høhø: Og han er vildt nuttet vores lille Theo :hjerte: De der fortyndede farver vinder lidt på en, når man faktisk har nogle af dem :tihi:

Jep, helt enig :tihi: Og tak

Han er også meget charmerende. Caspers favorit i kuldet :slight_smile:

[QUOTE=galath;1177134]

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Tak :smiley:

[QUOTE=PiaB;1177161]ham Albert der altså :wehuu:

du skriver godt nok han er en bulderbasse, men jeg er helt vild med hans udtryk - han ser faktisk ret mild ud i sit udtryk :)[/QUOTE]

Jaeh, ikke som sådan overfor andre, bare overfor alle de ting han formår at vælte når han jagter fluer - hvilket han i øvrigt er virkelig dygtig til allerede, og haps siger det og så er de spist :tihi:

Så dejlig en flok drenge :wehuu:

Du falder vist nemt for nye ting :wink: Kan huske du heller ikke var til pletter, men de blev nu ret søde efter et kuld :tihi:

[QUOTE=Lykke;1177250]Så dejlig en flok drenge :wehuu:

Du falder vist nemt for nye ting :wink: Kan huske du heller ikke var til pletter, men de blev nu ret søde efter et kuld :tihi:[/QUOTE]

Jarh, altså… Jeg kommer stadig ikke til at gå efter at lave fortyndede farver eller pletter, men de er måske ikke helt så grimme som de har været de farver :stuck_out_tongue:

De er sgi en dejlig flok Eva… kan forestille mig at de bliver svære at undvære :slight_smile:

Ih, hvor er de bare dejlige! :wehuu: :wehuu:

Smukke frække dejlige mislinger :love2:

Hvor er de bare fantastiske :smiley:

… Willem kan jeg SLET, SLET ikke tåle at se :hjerte::hjerte: