De lukker kattens værn på Fyn

Super, duper - har sendt dig spisesedlen pr. mail, så du lige kunne se det med buffet m.v.

glade potedask herfra

[QUOTE=kamikaze;694106]Sendes er et godt bud…det kræver blot en adresse.
Men måske jeg istedet kunne bede om et par kvadratmeter og så komme d. 16. okt og så kunne halvdelen af de penge der bliver solgt for doneres Jer. Det er en tanke og et tilbud. Det er op til dig og Sonja hvad I vil.

[/QUOTE]

Brita…kan du bruge “brugte” kattefigurer og sådan noget??
Ved ikke hvad du plejer, at sælge når du har en bod…

[QUOTE=Sannela;694866]Brita…kan du bruge “brugte” kattefigurer og sådan noget??
Ved ikke hvad du plejer, at sælge når du har en bod…[/QUOTE]
UH JA, det kan jeg da i den grad. ALT der på den ene eller anden måde er mis på kan bruges, om det er billeder, figure, tøj, stof…you name it

Okay…jeg kikker lige i mine gemmer…mener bestemt jeg har lidt blandet landhandel…

[QUOTE=HanneJ;694862]Super, duper - har sendt dig spisesedlen pr. mail, så du lige kunne se det med buffet m.v.

glade potedask herfra[/QUOTE]
Har også læst den og blev sulten. Jeg er stensikker på det bliver en superkanon-god dag og jeg glæder mig helt vildt.
Er der et eller andet man vil hente den dag så sig til. Man sparer jo portoen og det er efterhånden ved at være en pæn sum penge, når der sendes.
ALT lige fra senge, ure, smykker, tørklæder, laser, legetøj, lommelygter, hængekøjer, damehalvstøvler i str 38, tigerdyrsting i alle afskygninger (alle I der allerede går i kalendergave-tanker…her er verdens bedste chance for at få nogle fine gaver til få penge), hæklede mus der har den sprødeste lyd når den leges med, fjerlegedimser, lightere med mis på,…og så har jeg glemt en masse

Og jeg tager også gerne kyller med i en fryser der kan sættes til bilen, så de holdes frosne.
50 øre stykket

Brita…
Kan se jeg har solgt en del på bagagerumsmarked…
Men jeg har lidt…plus nogle hundeting.
Kan det ikke også bruges??
På afstemningen herinde, kan man da se at mange kattefolk også har hund :wink:

[QUOTE=Sannela;694942]Brita…
Kan se jeg har solgt en del på bagagerumsmarked…
Men jeg har lidt…plus nogle hundeting.
Kan det ikke også bruges??
På afstemningen herinde, kan man da se at mange kattefolk også har hund ;-)[/QUOTE]

Hundeting er også fint…jeg syr jo også senge til hunde, for JA, mange der har mis har også hunde og i alle størrelser. P.t. syr jeg store senge som enten kan rumme 3 store mis eller en hund på 16-18 kilo. ALt der er gratis er godt, for så er overskuddet 100%

Jamen Brita, jeg medbringer da bare lige alt det stof jeg har til dig til d. 16. okt. :slight_smile: Så kan du rigtig nå at sy mange senge til Vorbasse :slight_smile: :slight_smile:

Jeg har ikke selv mange så mange midler, men jeg kan godt tilbyde min hjælp et par timer om ugen. Jeg studerer ude på universitetet, så jeg kunne godt cykle ud forbi internatet en morgen eller eftermiddag.

FIN idè…dumme mig havde ikke tænkt på det

Hej allesammen…

til Sussi: Aj, så kender jeg én der hedder Sonja, som bliver rigtig, rigtig glad…du kan sende en mail på [email protected] - eller jeg kan nævne det for hende i morgen tirsdag, hvor jeg tager på visit - så kan du kigge forbi en dag det passer dig.

til Brita, Henrriete og Sannela - I er altså bare for søde…

Mange glade potedask til jer alle herfra…

Så er pakken klar til afsendelse idag…
Håber det kan bruges og der kan komme lidt ind den vej.
Jeg sender lige en PB til dig, Brita… ang. pakkens indhold

EEELSKER at få pakker…det er lige spændende hver gang, juble

Jeg sender en mail til Sonja.

Havde det dog bare ligget tættere på kom jeg gladeligt og hjalp med pasning :slight_smile: