De nye små, nu med øjne

Cupcake

Donought

Brownie?

:slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;652634]Jeg er ikke sikker på hvad det er for en kage den mørke drømmekage, men navnet ser godt ud…kan du fortælle mig hvordan det udtales…er det bare som et u til sidst eller :?
Specie var da fint til hende den lyse :)[/QUOTE]

Jamen, den mørke drømmekage hedder ‘‘Den du ved nok’’ :høhø:
Tiramisú = Tiramisu

[QUOTE=Coon Danica;652730]Ja, jeg tror sørme at det skal være et kage-kuld :slight_smile:
Hvis du er glad for kager…så har du måske ideer til navne :slight_smile: […][/QUOTE]

En eller flere af tortietøserme er vel tærter. Kan ikke lige komme i tanke om nogle gode navne andet end forskellige frugter…

Men da I alligevel var på Christianshavn, burde I have besøgt Lagkagehuset. Dyrt, men godt. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;652816]En eller flere af tortietøserme er vel tærter. Kan ikke lige komme i tanke om nogle gode navne andet end forskellige frugter…

Men da I alligevel var på Christianshavn, burde I have besøgt Lagkagehuset. Dyrt, men godt. :)[/QUOTE]

Ih hvor ærgerligt…jeg vidste slet ikke at det lå der…

I vore dage ligger det jo mange steder, men Lagkagehuset på Christianshavn er det oprindelige.
Det sjove er så, at selve bygningen har heddet sådan, siden den blev bygget engang i 30’erne…

Åh hvor er de bare små og FINE!!! :slight_smile:

Tænk sig, så bette var min Tarzan, da han blev sat af i en skov, lukket inde i en sæk :frowning: Kan blive så gal i maven ved tanken - ham og hans bror havde på det tidspunkt lige åbnet deres øjne, ligesom dine små.

Nå. Men jeg glæder mig til at følge de små, som forhåbentlig får en MASSE kærlighed af deres mor, ligesom det jo er meningen :inlove:

Hvor er de bare rigtig fine!

Jeg synes, at kagenavne er total sødt!

Sååå søde :hjerte::hjerte::hjerte: :wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:

Er helt vild med navnet Othello til den sorte :smiley:

:hjerte:nåårh hvor er de skønne:hjerte:
Sådan en blåtortie burde være i alle hjem:smelter:

[QUOTE=Tine M;653329]Åh hvor er de bare små og FINE!!! :slight_smile:

Tænk sig, så bette var min Tarzan, da han blev sat af i en skov, lukket inde i en sæk :frowning: Kan blive så gal i maven ved tanken - ham og hans bror havde på det tidspunkt lige åbnet deres øjne, ligesom dine små.

Nå. Men jeg glæder mig til at følge de små, som forhåbentlig får en MASSE kærlighed af deres mor, ligesom det jo er meningen :inlove:[/QUOTE]

Det var da frygteligt med din Tarzan.

Jeg bliver også aldelse rasende når jeg hører om sådan en gang dyremishandling…åh de små stakler, godt at de blev fundet og reddet.

Jeg har en sort/hvid othello :slight_smile: så det kan varmt anbefales.

Syntes rigtig godt om ideen med et kagekuld.

Sarah Bernhardt

Fragilite (til en af de lyse tortier)

Specie

Florentiner

Tosca

Biscotti

Har lige haft fat en et par bagebøger til inspiration.

hvor er de dejlige…

:venter:
synes du bliver ved med at poste billeder af smukke dejlige dyr, som man har lyst til at nusse, kramme og tage med hjem! :høhø:

[QUOTE=DK SismoCats;653600]Jeg har en sort/hvid othello :slight_smile: så det kan varmt anbefales.

Syntes rigtig godt om ideen med et kagekuld.

Sarah Bernhardt

Fragilite (til en af de lyse tortier)

Specie

Florentiner

Tosca

Biscotti

Har lige haft fat en et par bagebøger til inspiration.[/QUOTE]

Tusind tak.

Jeg har selv prøvet at lede efter kage-navne men kunne ikke rigtig finde nogen…
Her er der flere gode.:slight_smile:
Jeg har besluttet mig for to af dem jeg havde fået her i forvejen og nu kan jeg da se at her er der et par som nok også skal bruges :thumbup:

Nu har jeg fundet navne til de 4 :smiley:
Og det bliver næsten helt sikkert…
Othello til drengen
Og til pigerne…
Sarah Bernard
Linse
Biscotti
Jeg kan ikke rigtig finde til den sidste :?..hjælp

navne kan jeg ikke hjælpe med, men uhh Lisbeth, det skulle være forbudt og vise billeder af dine smukke mislinger, hende den ene tortie er bare så mums, man smelter helt når man ser hende

MVH
Gitte

Sara Lee eller måske Eclaire?

Nu blev jeg da helt vild med de to navne…sikke da en masse kager jeg slet ikke kender navnene på…jeg spiser dem bare :tihi:

Så er navnene ved at være på plads :slight_smile:
Her i familien har vi altid været vilde med Kim Larsen…ja, han havde nær endt med at blive min svigersøn engang :tihi:
Da min datter var 5-6 år ville hun nemlig giftes med Kim Larsen når hun blev stor…han var nemlig pæn…syntes hun :tihi:
Her kommer navnene…

Yummi Yummi til drengen
Fru Sauterne
Susan Himmelblå
Jutlandia
Bell Star

Og så kan vovsen komme til at hedde denne her :stuck_out_tongue:
Nej, bare rolig…det kommer vovsen ikke til at hedde :høhø: