De sidste billeder af Plejemissen

Plejemissen blev hentet af sin ejer i søndag. Beslutningen blev taget temmeligt hurtigt, så jeg nåede at tage nogle billeder af ham inden jeg gik igang med at pakke hans ting. :ked:

Jeg savner den lille bølle, men det har hjulpet at vide at han har det godt og at jeg nok snart får en anden kat. :inlove:

Det var sørme hurtigt… kan godt forstå at du lige har brug for et pusterum.
Satser de så på at allergien er væk eller?

Og hvad med dig og ny misser?

Ejerne er flyttet i nyt hus og havde meddelt mig at han ville blive hentet snart. Han fik bøvl med at tisse over nytår og da dyrlægebehandlingen herovre ikke rigtigt virkede, valgte ejeren valgte at hente ham hjem og bruge egen dyrlæge. Jeg fik en sms forleden, hvor jeg fik at vide at han havde det fint og tissede ok.

Der er en anden kat i knibe, som ifølge ejerens beskrivelse passer rigtig godt til mig. Han kommer på besøg i februar og jeg regner helt klart med at han skal blive. Jeg GLÆDER mig! :wehu:

Han er en fin kat, og jeg er sikker på, at du altid vil huske tilbage på ham med glæde. :slight_smile:

Ja, for man glemmer jo hurtigt de kedelige ting. :tihi: Jeg vil altid holde af det lille råwe-hoved. :inlove:

Tak for et par sidste :ked: billider af smukke Rafiki. Vi vidste jo godt han kun var til låns i en begrænset periode, men har nydt så meget, at følge ham.
Han var heldig, at du tog dig af ham og gav husly, da han havde brug for et midlertidigt hjem. Mine bedste ønsker for ham fremover :hjerte:
Mvh
Yvonne

Jeg synes det er noget værre rod når ens ligesindede sådan på den måde, forsvinder fra forummet, og den slags burde klart forbydes. Kun til “låns” det er ikke en term jeg kan bruge til noget som helst, fatter simpelthen ikke begrebet.
.o0 Gud ved om afløseren kommer til, at tænke ligeså mange sjove, dejlige, seje “missetanker” som Rafiki :gruble:- det håber jeg :slem:
Tøsefornærmede potedask
fra
Bina :fin: