De sidste ørkenrotteunger herfra sælges

De sidste ørkenrotte-unger er født for denne gang herhjemme.
Og det kunne jo være, at nogle var interesseret i et godt 3D-tv til kattene :slight_smile:
Der er derfor 4 unger og en voksen han, som efter d. 14. januar er klar til at søge nyt hjem :slight_smile:

Der er to hununger, 2 hanunger og farmand.
Kuldene kan følges her:
http://gerbil.satomi.dk/opdraettet/nuvaerende-kuld/

Far kan ses herinde:
http://gerbil.satomi.dk/jirds-gerbils/orkenrotterne/satomis-silverflame/
Silverflame vil være guld at lade flytte sammen med sine to sønner. Det vil skabe en god stabil han-trio med et klart hierarki - den bedste måde at sikre en god flok i mange år :slight_smile:
Silver er stadig ung og han er en sød og rar dreng. Ikke håndtam, endnu, men det kan han sagtens blive. Han har en kanon sind og er virkelig en dejlig dreng.

Efter jul kommer der nye gode billeder af hele flokken.
lige nu er det ene mobilbilleder, som er på hjemmesiden, for at jeg lidt hurtigt kunne få stillet nysgerrigheden hos de to nuværende interesserede køber i kuldsøskende. Men efter jul skal det rigtige kamera naturligvis findes frem, så har de også en bedre alder til at få taget billeder :slight_smile:

PS. Når jeg er sikker på, at de to mødre ikke er drægtige igen, så kan det også komme på tale at lade dem flytte, hvis det helt rette hjem melder sig :slight_smile:

De befinder sig i Aalborg, men transport kan der som regel findes ud af - jeg skal bl.a. selv til Valby i starten af februar og kan nemt tage dem med ned langs motorvejen og sætte af :slight_smile:

4 Synes om

Katte-3D-tv in action :slight_smile:

Det er nærmest uundværligt for dem at have sådan et :slight_smile:
Og herhjemme er ungerne vokset op med katte rundt om sig.

4 Synes om

Fanni og Mimi glæder sig til, at deres katte-tv virker igen. :smiley:

2 Synes om

“MUMS” sagde Sox da hun så billedet … på spejderære LOL

2 Synes om

Jeg gider ikke pasningen ellers skulle vi klart have dem herhjemme :slight_smile:

1 Synes om