De skønne små

Sargon var så sød i søndags at ligge sig rigtig pænt og få taget et billede :høhø:

Sargon mener at min dyne er hans seng :høhø:

En nullerput er også godkendt - Sargon

Jane med alle sammen pånær Sargon, som havde taget plads i nullerputten

Seth har fået en ny hobby…

Seth, Sasja og Silas putter på stolen…en af stolene, vi har placeret nogle forskellige steder i stuen, hvor de bruger mest tid…

Så er der lige to billeder fra i dag, Sasja får en daggammel kylling. Jeg kunne næsten ikke få lov til at tage et billede af hende med den. Hun knurrede ekstremt meget og flyttede sig hele tiden, i frygt for at jeg eller andre vil komme og tage den fra hende.

De er nu alle sammen 8 uger og 1 dag gammel :juhu:
Alle skal vaccineres for første gang på mandag, glæder mig meget til at se hvordan de tager deres første tur i bilen :slight_smile:

Hvor er de skønne allesammen :hjerte:

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvorfor er kyllingen grøn? :ups:

Jamen ikke noget dumt spørgsmål, jeg spurgte selv rugeriet da jeg hentede dem. Der var nogle få grønne, tror det er en farve de har markeret nogle enkelte med, men jeg fik forsikring om at kattene ikke tog skade af de :slight_smile:
Har heller endnu ikke oplevet noget mistænkeligt ved nogle af kattene, som har fået fat i en grøn :slight_smile:

Skønne billeder af skønne misllinger:D:hjerte:

[QUOTE=Henriette;682877]Jamen ikke noget dumt spørgsmål, jeg spurgte selv rugeriet da jeg hentede dem. Der var nogle få grønne, tror det er en farve de har markeret nogle enkelte med, men jeg fik forsikring om at kattene ikke tog skade af de :slight_smile:
Har heller endnu ikke oplevet noget mistænkeligt ved nogle af kattene, som har fået fat i en grøn :)[/QUOTE]

Hehe okay, jeg skulle godt nok lige kigge et par gange :tihi:

Ihh hvor er de bare dejlige de billeder :wehuu::wehuu: Han er godt nok blevet en charmetrold lille Sargon :hjerte:

Hvor er de skønne, og de er vokset en del :smiley:
Jeg kan se at Seth har samme vane som vores Lou Lou har…Lou Lou er nu 2 år og hun holder ALDRIG op med at slikke fingre :surrender1:

En herlig bande er de, de skønne “halvstore”.:hjerte: Tak for kikket.:smiley:

Skønne katte :slight_smile: