De skønneste katte! (Nu med billeder). Hvilken race?

Vores hankat Milo (Den hvide m. gråt på hovedet) + hunkat Mischa (Den sort/hvide) :hjerte::wehu:

Synes at deres ansigtstræk er meget forskellige- de er jo også begge to “huskatte”, blandingen ved vi intet om.

Men er der nogen som tør at gætte? :bebe:

Jeg kan desværre ikke se billederne :frowning:

Jeg kan heller ikke se dem :frowning:

Jeg synes hverken rigtig de ligner det ene eller det andet - men det er også huskatte når de er bedst! De ligner nemlig bare dem selv.

Men nøj, de er smukke begge to! :slight_smile:

Wiiiie så ku jeg se billederne af dine smukke misser :wink:

Nu kan jeg se dem :slight_smile:
De er rigtig søde begge to.
Jeg kan ikke se nogen sådan race i dem, de ligner to smukke huskatte :hjerte::hjerte:

Det er da et par lækre huskatte. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

De er godt nok lækre, de to:-)

2 fine huskatte :slight_smile:

Ingen huskatte er ens :slight_smile:

Men dine er et par lækre huskatte :slight_smile:

Er i sikre på at den nederste er en huskat? for mig ligner det nemlig en Pussi-kat… :høhø:

Nå spøg til side, mit bud er også 2 huskatte. Jeg kan ikke se nogen anden “race” i dem… Men dejlige er de godt nok! :smiley:

[QUOTE=Barky;595727]Er i sikre på at den nederste er en huskat? for mig ligner det nemlig en Pussi-kat… :høhø:


[/QUOTE]

Hahah, guud ja! :høhø:
Men jeg synes altså at Mischa ser sødere ud. :love2:

Et par skønne og dejlige huskatte. :hjerte:
Drengens hageparti er lidt spidst, hvilket måske kunne være en teskefuld orientalsk af en art, men på den anden side er han jo kun killing endnu, ikke?

Pigen ser ud, som en klassisk dansk huskat før i tiden så ud på landet. Enten var de stribede eller også sort/hvide, som her. Det kaldes Tuxedo på engelsk, fordi det ligner en sort smoking-jakke med hvid skjorte under - og meget af kattens udtryk ligger i fordelingen af sort og hvidt. Min egen Snehvide er også sådan én, men bare 10-11 år i stedet. :slight_smile:

Jeg ved ikke ret meget om blandinger, men synes i hvert fald de ser rigtig søde ud!!

Dog synes jeg den hvide ser noget spids ud uden at jeg kan komme med et bud.

Det er da et par dejlige husmissere du har :hjerte:
Den sort/hvide minder mig om min barndomskat Elvis :slight_smile: