De Tre Terrorister

fra venstre mod højre - Rosa, Marx og Tiger

Tiger

Rosa

Marx

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de kære alle tre… hvorfor har de halsbånd på ?? :slight_smile:

to af dem ligner hinanden meget, Rosa og Marx og det blev lidt for sjovt at skulle kikke dem bagi før jeg kaldte på dem, og så kunne Tiger jo lige så godt få et også :ups:

[QUOTE=Tante Tut;1185676]:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de kære alle tre… hvorfor har de halsbånd på ?? :)[/QUOTE]

Kære små misser :slight_smile:
Hvorfor halsbånd? :slight_smile:
Af med dem, det er for farligt, alt for mange katte er kommet galt af sted med det skidt på.

En dejlig flok :slight_smile: Og så uskyldige de ser ud som de ligger der - vi må nok have lidt billed-bevis for deres terrorist-side også :wink:

Enig med de andre: halsbånd er alt for farlige. Vi har lige haft et kuld på 7, hvoraf de 4 lignede hinanden til forveksling det første lange stykke tid. Man lærer med tiden at se hvem der er hvem (også ud fra adfærd), og pludselig er man slet ikke i tvivl. Du kan evt. klippe en smule pels af et bestemt sted på en af de to der ligner hinanden, indtil du begynder at kunne se forskellen.

:slight_smile:

Du kan klippe en lille tot pels af i nakken på den ene - så kan du kende forskel - halsbånd kan være farlige for dem, de kan hænge fast i noget og blive kvalt.

Røde katte :wehuu: :hjertehop: :lovelove: :hjertetildig:

Jep, det er faktisk mine første røde, har haft all mulige afskygninger men aldrig røde, min mosters sidste kat var en stor rød hankat men jeg var ikke så meget sammen med ham og han flyttede ind til naboen da først hun døde og fire måneder efter min fætter. Naboen tog dog gladeligt imod ham heldigvis.

Nu fandt jeg så en loppe på Tiger i morges, f… og sgu da også. Det er helt min egen skyld, jeg er nok for vant til at få katte fra internat hvor de jo er ordnet at jeg simplethen glemte at tjekke dem, deres mor løb jo ude så der er ikke overraskende. Halsbånd af og loppekur igang :frowning:
Nu vil jeg lige sige at halsbåndene var meget løse og de kunne nemt ha taget dem af uden noget besvar og da de kun er inde så er det langt mere sikkert end udekatte. Personligt har jeg aldrig givet mine udekatte halsbånd, for ja det er al for farligt .

Dejligt du har taget dem af :slight_smile:
Lidt løst halsbånd og et forben… gæt, hvad der kan ske selv indenfor :wink: