December katte

Sådan kan man også ligge i en Sutsko :tihi:

19 Synes om

Strudsen har gemt sig.

5 Synes om

To venner :slight_smile:

r
Og to brødre :slight_smile:

22 Synes om

:blush: :heart: :heart_eyes:

3 Synes om

Jeg elsker Masso og hans påfund, men på en influenza dag måtte han gerne skippe kunster, der kræver gulvvask efterfølgende :mask:

17 Synes om

De tror alt er legetøj til dem

19 Synes om

Hvad med stearinlyset, er det ægte eller er det LED lys?

1 Synes om

Og med god grund… :smirk: :smirk_cat:

3 Synes om

Det er sterin led lys, ville ikke turde andet i en dekoration der står på gulvet

forstår slet ikke hvad du mener :tihi:

4 Synes om

I dag fejrer Caithlin sin 17 års fødselsdag - stadig i strålende form. :heart:

Dushara Cathal Caithlin, 26.11.2024

28 Synes om

Lasse og Mascot

15 Synes om

Ja det må man da sige. :puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

Hvem er egentlig ældst, Rags eller Caithlin?

1 Synes om

Stort tillykke til smukke Caithlin. Altid dejligt at se, når katte trives i en høj alder.

3 Synes om

Rags er godt et halvt år ældre - han blev 17 den 30. marts. :slight_smile:

7 Synes om

Tak, så huskede jeg rigtig men var absolut ikke sikker. Og glemmer det sikkert igen, min hukommelse er skod til sådanne ting, nok halvdelen af tiden kan jeg huske det og halvdelen af tiden kan jeg ikke. :smiley:

3 Synes om

Har I set katte opføre sig sådan, at afværge en konflikt? For det kan jeg ikke mindes at havde set før.

4 Synes om

ikke lige dette, men her er Oda leder og ingen tvivl om at hun reagere og kommer til stede, når to andre er uenige

2 Synes om

Blandt mine reserverbedsteforældres mange katte, var der to hunkatte, hvor den ene, der ofte var inde i huset, absolut ikke kunne lide den anden, der holdte til i maskinhuset, så de sjældne gange de begge var i huset, gik min reserverbedstefars gamle dovne hankat imellem dem, ikke helt op i hovedet på dem, men nok til at den ene kunne smutte ud af et vindue uden de kom op og toppes - det var tydeligt at inde i huset var det ham der bestemte og de eneste øretæver der skulle uddeles var fra hans poter :smile:

7 Synes om

Tillykke smukke Caitlin med de 17 år - du holder dig godt :heart_eyes:

2 Synes om

Hun holder sig dæleme godt - og Rags også! :heart_eyes:

2 Synes om