December katte

Hun er alligevel kommet til skade i slås kampen

6 Synes om

Drengene :smiling_face_with_three_hearts:
Det ligner måske den rene idyl, men Kodak lå der først og var ikke sådan super begejstret, da Donkey trængte sig på …

15 Synes om

Tror da fanden - han er jo ved at ryge over bord… :smirk_cat:

5 Synes om

Det var da et held at Dimmalimma ikke også ville være der - men hun gider måske ikke drengerøvene :tihi:

3 Synes om

Søde Neo

20 Synes om

Hvor er han smuk @BeaVP :hjerte:

Mange tak☺️ han er stadig en killing endnu

4 Synes om

Kun én af gangen :wink:

5 Synes om

Klø mig lige lidt på maven

Så skidt da

I må have en god weekend :heart:

18 Synes om

Lørdags formiddags lur

14 Synes om

Jeg prøver at tage en lur foran brændeovnen, og så irriterer det mig, at du lusker rundt med et kamera.

17 Synes om

Mors dengse :kissing_heart::smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes_cat:

21 Synes om

Hmm skal jeg tage en middags lur mere, den første var rigtig god

14 Synes om

Snup du bare en lur mere Mis det kræver jo sin kat at se så fin og lækker ud :hjerte:

1 Synes om

Puffe og Chardonnay tager en slapper på sofaen. Familieligheden er ikke til at tage fejl af :sweat_smile:

21 Synes om

Jeg er så ked af det
Hende der menneske har ødelagt min legedims

13 Synes om

Jeg burde egentlig se at komme lidt i gang, men jeg nænner ikke at flytte mig lige nu :inlove:

14 Synes om

Nogle skal alligevel absolut fyre af, selvom vi har en del stråtag i nærheden :dokdok: Heldigvis finder Masso det bare interessant og Mille ignorerer det, hvis hun ikke kan se det fra terrassedøren :hjerte:

12 Synes om

Har I en lokal facebookgruppe? For så kunne det måske være en ide at dele denne. Selvom de fleste vel godt ved det… :rolleyes2:

7 Synes om

Der er allerede slået noget lignende op flere gange de sidste dage, så folk må være klar over det :roll_eyes:
Men i det mindste er de først startet i dag og kun i begrænset mængde, så man kan i det mindste glæde sig over de små ting i det :smil:

6 Synes om