December tanker

Nu sker det endelig … og nej, det er ikke julen jeg tænker på
Om en uge, er der håndværkere i gang i mit køkken! :grin:
Dårlig timing … ja, måske … men nu er jeg ikke det store julemenneske, så det går sgu nok … også, hvis det hele ligner en bunke l*rt den 24.
Men der skal ske en omrokering af møbelment og funktioner af rummene i stueetagen (flytter soveværelse fra 1. salen, ned i den tidligere spisestue) og derfor har jeg skilt mig af med et par store skabe … nr. 2 blev hentet i går … selv om der var tale om gamle skabe (som i = bevaringsværdige) der sikkert kunne have kastet nogle kroner af sig, har jeg foræret dem væk, da jeg ikke kunne overskue at deale med ‘‘krævende kunder’’ … det var den samme dame der fik begge skabe (med et par mdr. mellemrum) og hun er lykkelig, så det er jo win-win og må gi’ lidt god karma i den anden ende
Den kommende uges tid kommer til at gå med at pakke det sidste fra køkkenet ned (er i gang) og i morgen har jeg lokket Andrea og svigersønnen til at hjælpe mig med at flytte nogle af de ting jeg ikke kan flytte alene :ok:

Får du nyt køkken, eller flytter de rundt på det eksisterende? Det lyder dejligt, at der endelig sker noget - og jeg håber ikke, I får alt for mange ubehagelige overraskelser, når skabene flyttes :kryds:

Jeg får et ‘‘nyt’’ (brugt - men i pæn stand) køkken … med hvide, glatte flader, der er til at vaske af :smiley_cat:
Jeg håber også at det går glat … og hurtigt :kryds:

Tillykke med det snart nye køkken!
Det var vist heller ikke af storhed du får det.
Husk at tage før og under og efter billeder så vi kan følge med i forandringen :smile:

Har pakket i alle de papkasser jeg har, men er ikke færdig med at pakke ned :surrender:
Hvis jeg får hjælp i morgen med at flytte møbler, kan jeg pakke 2-3 kasser ud igen … det burde være nok … måske :roll_eyes:
Nåh, det skal først være klart til fredag, så mon ikke jeg kan skaffe flere kasser i løbet af ugen … allerede på mandag, kommer der en fra ZooPlus

du sku’ se mit i øjeblikket…så brød du sammen i krampegråd

Jeg tvivler … så skal det være slemt, som i … virkelig slemt :yikes:

Hvis det bliver nødvendigt, kan du få et par stykker af mig.

Det vil jeg gerne … og jeg kommer jo forbi dig på mandag

Vi har også et par papkasser… Kommer du en tur forbi? :stuck_out_tongue:

Jeg tror jeg klarer mig med hvad Dorthe har … men tak

En mager jagthund…Rasle kalder vi hende …:heart:

Jeg troede lige, at I også havde fået mus - men det er da vist Molly, der har sneget sig ind :grin:

Smuk ko-kat -hvad hedder hun rigtig?

Hun hedder rigtig Aika…men det navn er bare ikke os…så hun hedder nu Molly. :heart:
P.g.a to ting fandt vi navnet…et…reklamen fra den gamle fabrik…Molly :heart:https://www.youtube.com/watch?v=Cw_n5RiQsdU

Og så Kim Larsens…Mig og Molly …den dag Bibi døde var også den dag Kim Larsen gik bort…og vi var vilde med begge…så Molly…det må hun bare hedde :heart:

Jamen jeg vidste da godt at hunden hedder Molly - det var ko-katten Rasle, jeg spurgte om :joy:

Undskylder lige - jeg tog fejl og troede det var katten, der var Rasle - men det var altså Molly :laughing:

Katten er jo midt i billedet, så det er den, man først får øje på og så dukker spirrevippen op nede i hjørnet!!

Jeg prøver lige med et gæt :blush: Jeg tror det er Domino, der er i billedet.

Gigten siger der er omslag i vejret …DMI er enige

Det er dage som i dag, hvor jeg lige skal huske på, at det er godt når først man kommer afsted.
Regnvejr er bare svært at komme ud af døren i - især på stillesiddende jagt :tihi:
Men det vrimlede med dyr i går, så må hellere se om ikke de stadig er i området, selvom det regner lidt :smiley:

I dag bliver Asani 8 år, så nu er vi begge seniorer :slight_smile: Tillykke, mus :flag:

Jo, det er nemlig Domino :slight_smile: