December tanker

Nu sker det endelig … og nej, det er ikke julen jeg tænker på
Om en uge, er der håndværkere i gang i mit køkken! :grin:
Dårlig timing … ja, måske … men nu er jeg ikke det store julemenneske, så det går sgu nok … også, hvis det hele ligner en bunke l*rt den 24.
Men der skal ske en omrokering af møbelment og funktioner af rummene i stueetagen (flytter soveværelse fra 1. salen, ned i den tidligere spisestue) og derfor har jeg skilt mig af med et par store skabe … nr. 2 blev hentet i går … selv om der var tale om gamle skabe (som i = bevaringsværdige) der sikkert kunne have kastet nogle kroner af sig, har jeg foræret dem væk, da jeg ikke kunne overskue at deale med ‘‘krævende kunder’’ … det var den samme dame der fik begge skabe (med et par mdr. mellemrum) og hun er lykkelig, så det er jo win-win og må gi’ lidt god karma i den anden ende
Den kommende uges tid kommer til at gå med at pakke det sidste fra køkkenet ned (er i gang) og i morgen har jeg lokket Andrea og svigersønnen til at hjælpe mig med at flytte nogle af de ting jeg ikke kan flytte alene :ok:

13 Synes om

Får du nyt køkken, eller flytter de rundt på det eksisterende? Det lyder dejligt, at der endelig sker noget - og jeg håber ikke, I får alt for mange ubehagelige overraskelser, når skabene flyttes :kryds:

2 Synes om

Jeg får et ‘‘nyt’’ (brugt - men i pæn stand) køkken … med hvide, glatte flader, der er til at vaske af :smiley_cat:
Jeg håber også at det går glat … og hurtigt :kryds:

8 Synes om

Tillykke med det snart nye køkken!
Det var vist heller ikke af storhed du får det.
Husk at tage før og under og efter billeder så vi kan følge med i forandringen :smile:

2 Synes om

Har pakket i alle de papkasser jeg har, men er ikke færdig med at pakke ned :surrender:
Hvis jeg får hjælp i morgen med at flytte møbler, kan jeg pakke 2-3 kasser ud igen … det burde være nok … måske :roll_eyes:
Nåh, det skal først være klart til fredag, så mon ikke jeg kan skaffe flere kasser i løbet af ugen … allerede på mandag, kommer der en fra ZooPlus

1 Synes om

du sku’ se mit i øjeblikket…så brød du sammen i krampegråd

Jeg tvivler … så skal det være slemt, som i … virkelig slemt :yikes:

Hvis det bliver nødvendigt, kan du få et par stykker af mig.

1 Synes om

Det vil jeg gerne … og jeg kommer jo forbi dig på mandag

Vi har også et par papkasser… Kommer du en tur forbi? :stuck_out_tongue:

Jeg tror jeg klarer mig med hvad Dorthe har … men tak

1 Synes om

En mager jagthund…Rasle kalder vi hende …:heart:

10 Synes om

Jeg troede lige, at I også havde fået mus - men det er da vist Molly, der har sneget sig ind :grin:

Smuk ko-kat -hvad hedder hun rigtig?

1 Synes om

Hun hedder rigtig Aika…men det navn er bare ikke os…så hun hedder nu Molly. :heart:
P.g.a to ting fandt vi navnet…et…reklamen fra den gamle fabrik…Molly :heart:https://www.youtube.com/watch?v=Cw_n5RiQsdU

Og så Kim Larsens…Mig og Molly …den dag Bibi døde var også den dag Kim Larsen gik bort…og vi var vilde med begge…så Molly…det må hun bare hedde :heart:

2 Synes om

Jamen jeg vidste da godt at hunden hedder Molly - det var ko-katten Rasle, jeg spurgte om :joy:

Undskylder lige - jeg tog fejl og troede det var katten, der var Rasle - men det var altså Molly :laughing:

Katten er jo midt i billedet, så det er den, man først får øje på og så dukker spirrevippen op nede i hjørnet!!

1 Synes om

Jeg prøver lige med et gæt :blush: Jeg tror det er Domino, der er i billedet.

2 Synes om

Gigten siger der er omslag i vejret …DMI er enige

Det er dage som i dag, hvor jeg lige skal huske på, at det er godt når først man kommer afsted.
Regnvejr er bare svært at komme ud af døren i - især på stillesiddende jagt :tihi:
Men det vrimlede med dyr i går, så må hellere se om ikke de stadig er i området, selvom det regner lidt :smiley:

I dag bliver Asani 8 år, så nu er vi begge seniorer :slight_smile: Tillykke, mus :flag:

15 Synes om

Jo, det er nemlig Domino :slight_smile: