December tanker

En pizza er et kunstværk…og mens jeg venter på inspiration og skabertrang laver jeg lige et fad churros

2 Synes om

Om en uge bliver vores ældste barnebarn, Malthe :heart: 20 år…jeg fatter det ikke…Jeg er jo selv stadig kun 20 :grinning:
Og så det lille nye barnebarn på 5 mdr…sikke et spring der er mellem dem. :slight_smile:
Og så Clara og Gusse mellem dem. :slight_smile:

8 Synes om

Jeg har lyst til noget andet end rugbrødsmadder, men så skal jeg jo køre efter det … beslutninger - beslutninger :gruble:

I år bliver det rigtig jul i det lille hjem på Flintebjergvænget. Har netop fundet et site, hvor jeg kunne bestille mince pies :savle: Der er ikke meget godt at sige om britisk mad - egentlig heller ikke om mince pies, når det endelig skal være. Men de er indbegrebet af jul. Lune mince pies med custard (som man heldigvis også kunne få) :savle:

5 Synes om

Har brugt aftenen på at sætte 320 små plastikblomster på 320 små led pærer på mit nye lystræ. Tak Harald Nyborg for at sælge træet usamlet…
Men det blev nu fint

De tre nisser er birkestammer skåret med et skævtsnit og så malet et ansigt. Hvis der var nogen der kom i DIY humør :blush:

5 Synes om

14 posts were split to a new topic: Scottish Fold

Vil det være en idé at flytte diskussionen om Scottish Fold i en tråd for sig selv? Der er rigtig god information i den, som måske ikke skal gemmes væk i tanketråden?

6 Synes om

Jeg har også tre gutter :blush:

5 Synes om

Bare for at komme eventuelle kommentarer i forkøbet - der er IKKE vores idé at ændre på opsætningen af forsiden og diverse andre designelementer. Det er noget, Discourse har fundet på, og jeg er meget uenig med dem i, at det er en god idé. Noget af det er decideret bruger-U-venligt :thumbdown:

Jeg håber, vi kan vænne os til det, hvis ikke Discourse kommer på bedre tanker. Jeg ved ikke, om der evt. er noget af det, vi selv kan ændre på. Det kan selvfølgelig også være, det bare er mig, der synes, det er dårligt.

5 Synes om

På iphone er det helt toset… Jeg opgav for ikonerne fylde halvdelen af skærmen…

Ikonernes str skulle gerne være fikset?

Lige nu kan jeg ikke se nogen mærkbar ændring af forsiden?

2 Synes om

noget af det med fed er blevet mere kraftig på en eller anden facon. Kontrasten er forandret.
Men det generer mig nu ikke :slight_smile:

2 Synes om

Jeg er hoppet over på appen for den var også helt gal på min iphone :dohdoh:

Det så frygtelig ud, lige først, men nu synes jeg ikke der er den store forskel. Så det tror jeg godt jeg kan vænne mig til, og jeg hader ellers nye ting (jeg ikke selv har valgt). Jeg er så kun på fra min computer. :slight_smile:

Jeg skulle hente en pakke hos den lokale købmand, så kørte afsted, da tømreren var kørt hjem for i dag :bil:
Da jeg stod i butikken, fik jeg det lige pludselig dårligt og troede jeg skulle besvime, så stod i længere tid op at køledisken og lod som om jeg var meget interesseret i de varer jeg havde foran mig … :face_with_monocle:
Jeg har det stadig helt vildt underligt, men har lovet at male et par flader til i morgen :roll_eyes: … bl.a. soklerne, men der kan jeg jo ligge ned … win-win i situationen :sunglasses:

Pas nu på dig selv.

4 Synes om

“Den akutte effekt herved er rus og døsighed, træthed, hovedpine og svimmelhed.”

http://denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Medicinske_nervesygdomme/malersyndrom

Jeg var slet ikke begyndt at indånde kemikalier på det tidspunkt :wink:
Det gør jeg så nu, til gengæld …

Jo, forsiden ser helt anderledes ud. Kategorierne, der tidligere stod i en kolonne i midten, er blevet rykket ud under trådens navn. De står med meget kraftig skrift, så det er kategorinavnet, der bliver fremhævet i stedet for trådens navn. Det giver efter min mening et meget dårligt overblik, at det hele er bundet sammen derude og at trådens navn næsten forsvinder i sammenligning med kategorien. Plus at det fylder mere, fordi det nu står i 2 linjer.

Men i virkeligheden er det jo kun godt, hvis I andre ikke kan se det :slight_smile: Jeg lever nok med at være irriteret over det, så længe det ikke ødelægger fornøjelsen for andre. Jeg vil dog stadig hævde, at UX ikke lige er Discourse’ stærkeste side …

2 Synes om

Igår kunne jeg slet ikke svare på en tråd fra mobilen, idag er den næsten som den plejer at være :ok:

1 Synes om