December tanker

Jeg opdaterede lige mit forrige indlæg mens du skrev … lige nu snakker tømreren med ejerne, for gulvet har det altså ikke godt … det ligger ovenpå den bare jord og er rådnet af fugten :roll_eyes:

Øv, altså :frowning: Men du havde jo en mistanke, ikke sandt?

1 Synes om

Jow … som den eneste, åbenbart :cool:
@galath: Nu kan der flyttes indlæg til den nye tråd :ok:

Du er nok den eneste der lyst til at sige det højt, men enhver, også uden folk uden den store ledvogter eksamen, kan da sige sig selv at noget der ligger direkte på jorden vil jo da rådne på et tidspunkt.

Med andre ord din udlejer er en struds der opererer efter går den så går den :wink:

De er givet super søde men det er jo en helt anden sag

Hvis jeg flytter dem nu, kommer de til at ligge nederst. De passer sig ikke ind efter tidspunkt. Eftersom den anden tråd er godt i gang, synes jeg bare, vi skal lade dem være. Ellers må nogen lige finde numrene på de indæg, dér skal flyttes.

1 Synes om

Vær OBS på skimmelsvamp det kan gøre en meget syg. Så nu er det bare med at få lortet lavet ordentligt. :smile:

1 Synes om

Jeg tror aldrig, at Fritzz bliver voksen. Smiley’en her er som skabt til ham: :crazy_face: Han er en alt-elskende, pilfingret, storspindende, karatehoppende, ovenud charmerende luksusterrorist, som simpelthen ikke forstår, at mine tæer ikke er en ringeklokke og at de ældre katte bare ikke gider at blive snighoppet 24/7. :roll_eyes:
Han er vanvittig! Og vanvittigt skøn. :laughing:

11 Synes om


Julefrokost her kommer vi

1 Synes om

Point and shoot er nu altid en ypperlig disciplin:-)
Ha’ en god en!

og det er så et glimrende bevis for grov uagtsomhed under kørsel = klip i pappet :laughing:

2 Synes om

Det er som Brita Rodam siger, alt sammen med i prisen :p::slem:

Jo tak. :smile: Han var et ræddi godt køb. :smiling_face_with_three_hearts:

Jo da også fra bagsædet ?

2 Synes om

Einstein er godt nok kun 10 måneder gammel, men jeg fornemmer allerede på nuværende tidspunkt, at din beskrivelse af Fritzz kommer til at være spot-on på Einstein, uanset hvor gammel han bliver. :sweat_smile:

Det er fantastisk!! … lidt irriterende … men mest fantastisk. :smiley:

3 Synes om

nå…men…det afgangsrør fra brændeovnen renser nok ikke sig selv…

Medmindre du er gode venner med skovnisserme :wink:

Havde du nu skrevet skovmisserne…for jeg har faktisk en gang hevet en ud af skorstenen …men nej…tror måske det er drillenissen i stedet, må vænne mig til at hive ovnen ud før skorstensfejeren kommer…for det er slagger han ikke får hevet helt ned, men kun til røghullet…og så bygger de sig op til ovnen ikke kan trække

  • skovmissen fik omgående navnet Plet
2 Synes om

Jeg er ynkelig og har tømmermænd… Synes selv det er ret godt klaret, når jeg ikke drikker alkohol :unamused:

2 Synes om

nah…kører du fra bagsædet er det nok en ubetinget frakendelse…med mindre du er 2½ m høj…

2 Synes om

Til gengæld er det lykkes mig at blive let beruset til middag i Polen :slight_smile: Lars og jeg er på tur og taler efterhånden flydende polsk :laughing:

7 Synes om

franskbrød…i ovnen
agurkesalat …trækker i salt
next step…slagt nogle champignoner og pepperonier …ælt lidt pizza dej…og svejs en pizza

5 Synes om