Så er nedtællingen i gang 19 dage tilbage og så skulle projektet gerne være afleveret:kryds:
Og uanset hvad, så er er det afleveret om senest 22 dage:D
Så er alle julegaverne i hus, de er pakket ind og ligger nu bare klar.
Det må da siges at være i ok tid ![]()
Kære farmor Brita tusind tak for den skønne nulleputseng .
Den er bare så skøn at ligge i ![]()
Og så passer den lige til min flotte pelsfarve ![]()
De andre har kun fået lov til at prøve ligge kort i den fordi jeg ligger så godt i den, men de må godt ligge ved siden.
Lige nu ligger Lulu ved siden .
[QUOTE=DK SismoCats;1215754]Så er alle julegaverne i hus, de er pakket ind og ligger nu bare klar.
Det må da siges at være i ok tid
[/QUOTE]
Admin, kan vi venligst få den dame blokeret! Det ligner ikke noget sådan at stresse os andre ![]()
[QUOTE=Noël;1215757]Kære farmor Brita tusind tak for den skønne nulleputseng .
Den er bare så skøn at ligge i ![]()
Og så passer den lige til min flotte pelsfarve ![]()
De andre har kun fået lov til at prøve ligge kort i den fordi jeg ligger så godt i den, men de må godt ligge ved siden.
Lige nu ligger Lulu ved siden .[/QUOTE]
Man skulle tro den var lavet LIGE til Spike…den passer ham perfekt på alle måder:wehuu:
.oO ( Folk på Kattegale deler altså ALT FOR FÅ billeder af deres fantastiske misser
)
Så bukkede jeg også under, og har tændt for varmen.
o0 (Det bliver en kæmpe bestilling, når vi er 3 personer der bestiller sammen
400€ +)
o0 ( Kiggede gamle billeder, og faldt over dette - Åhhh det var tider
Tv-Nullerput Hygge med A-kuldet)

Alle mine julegaver er også købt/bestilt. Hurra for internettet, hvor man bare kan vælge og vrage, bestille, betale og så dukker varen på mystisk vis, op hjemme hos mig selv ![]()
Jeg tror julen bliver lidt anderledes for mig i år. Den her omgang med operationen og alting, har alligevel gjort et og andet ved mig. Jeg føler mig meget mere tilfreds og glad ved selv de mindste ting. Har altid været en meget optimistisk person, men der er kommet en dimension mere på.
Natjob - og jeg tror det bliver en stille aften! OK med mig, for der er dømt julefrokost fredag og lørdag, og så bliver der nok lige knap så stille ![]()
Marx er da totalt blind, han fatter nada af hvad det betyder når Dronningen hvæser og slår ud.
Tiger fik nogle bestemte hvæs og poteslag så han trak sig for det var meget tydeligt at hun ikke (!) ville lege. Lige efter går Marx hen (og ja han havde set det hele ) og dasker til Dronningen med hans øre frem og et kropsprog der sagde “nøj det så ud som en sjov leg, jeg vil også lege”. Dronning dasker ud og hvæser med ørene lagt bagud og signalerede kraftigt hun ikke (!) gad det fis . Marx fatte ikke en døjt af hvad hun siger og fortsætter “legen”
. Kæft han ikke specielt kvik altså. Jeg håber ikke deres nye storebror / onkel finder sig i det pjat, terroristerne trænger i højt grad til at få lært lidt kattesprog, specielt Marx som ser alt som en leg. Det er på tide med lidt tough-love me thinks ![]()
o0 ( Nu må julehumøret gerne komme frem, kan stadig ikke helt fatte vi er i December måned. :julehoved: )
Kan mærke at jeg har en af de dage, hvor jeg i den grad bare intet gider!
Det har været et par travle uger, og denne uge er heller ingen undtagelse - og der har ikke været en dag, hvor jeg bare har kunne tøffe rundt og sumpe…
Nå, det har jo også været gode dage, selv om de har været fuldt optaget - og denne uge skal også nok vise sig at blive fantastisk med tur til Rangsdoff og julemarked i Berlin ![]()
Nå… må i bad… og have fundet lidt kludeværk frem, så kufferten kan pakkes…
Og så skal der fanges et par katte inden turen går op til søde og dygtige Lone (The Touch), som lige skal kigge dem og Nanna igennem ![]()
Kan mærke jeg stadig sitrer i hele kroppen over den gang stress, jeg er igennem lige nu (ja, min tærskel er stadig meget lav)…
Kunne sove længe i dag for første gang i evigheder (ok, en måneds tid :p) og det var dejligt :thubup: Men lige efter jeg vågnede kom jeg i tanke om, at vi totalt har glemt at overføre penge til den nye udlejer
Så jeg ringede for at sige det, og heldigvis er han en flinker fyr, så det er først i slutningen af ugen, de begynder at se på det som manglende betaling - pyhada! Pulsen skal lige ned igen så ![]()
Og så er det vist tid til lidt morgenad, inden Yousee skal kontaktes… Når nu vi er tvunget til at betale lidt under 200kr til dem om månenden, så vil jeg altså også have mine kanaler ![]()
[QUOTE=Lykke;1215901]Kan mærke jeg stadig sitrer i hele kroppen over den gang stress, jeg er igennem lige nu (ja, min tærskel er stadig meget lav)…
Kunne sove længe i dag for første gang i evigheder (ok, en måneds tid :p) og det var dejligt :thubup: Men lige efter jeg vågnede kom jeg i tanke om, at vi totalt har glemt at overføre penge til den nye udlejer
Så jeg ringede for at sige det, og heldigvis er han en flinker fyr, så det er først i slutningen af ugen, de begynder at se på det som manglende betaling - pyhada! Pulsen skal lige ned igen så ![]()
Og så er det vist tid til lidt morgenad, inden Yousee skal kontaktes… Når nu vi er tvunget til at betale lidt under 200kr til dem om månenden, så vil jeg altså også have mine kanaler
[/QUOTE]
Da jeg havde skrevet kontrakt med min nuværende udlejer, aftalte vi en dato for indbetaling af depositum. Jeg lavede en bankoverførsel og regnede jo så med, at alt var i orden. Indtil tre dage senere, da jeg opdagede, at der var gået 25.000 ind på min konto. Det viste sig, at overførslen ikke var gået igennem, og pengene var sat ind på min konto igen.
Så jeg måtte også skyndsomst have fat i udlejeren og forklare, at noget var gået galt. Han er heldigvis også en flinker fyr, og vi fandt i fællesskab ud af, at der manglede et tal i det kontonummer, jeg havde tastet ind ![]()
Men det føles virkelig som en dårlig start på det hele, og man frygter jo at komme til at fremstå som upålidelig, allerede inden man er flyttet ind ![]()
Så skift dog sang! Eller sænk skru ned så jeg ikke behøver høre den!
Overboen har hørt den samme sang i hvert fald en time nu!
I’ll be missing you
[QUOTE=PivC;1216028]Så skift dog sang! Eller sænk skru ned så jeg ikke behøver høre den!
Overboen har hørt den samme sang i hvert fald en time nu!
I’ll be missing you[/QUOTE]
Skrid op med en flaske vin - der er vist en, der har kærestesorger ![]()
Hehe… Tror mere han er til bajer og hash hvis jeg skal være helt ærlig
og det har jeg ikke lige liggende
Den spiller stadig suk