December tanker

Skal I holde jul hos dig Lisbeth - for så er der vel en del forberedelser ?

Juleaften er hos min søster hvor hele familien kommer…her hos os komme hele familien 2. juledag :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;1218920]Nu har kattene IGEN taget den bedste dyne i sengen. :venter:

De er sgu snedige…jeg ligger under den gode og tykke dyne. Alban kommer og lægger sig helt tæt op af mig. Jeg rykker mig lidt, for at kunne bevæge mig lidt. Så kommer Bailey. Og han moser sig så ned mellem mig og Alban. Så jeg rykker mig en anelse mere. Nu kom Kilo så også. Hun har lagt sig mellem drengene og mig. Og nu har jeg så 10 cm dyne jeg kan ligge under. :thumbdown:

Nå, men jeg kan da bare rykke mig helt væk og kravle under den tynde, kedelige dyne i den anden side af sengen så. :([/QUOTE]

Du må til at starte natten under den tynde dyne:muhaha:

[QUOTE=Diana F;1218920]Nu har kattene IGEN taget den bedste dyne i sengen. :venter:

De er sgu snedige…jeg ligger under den gode og tykke dyne. Alban kommer og lægger sig helt tæt op af mig. Jeg rykker mig lidt, for at kunne bevæge mig lidt. Så kommer Bailey. Og han moser sig så ned mellem mig og Alban. Så jeg rykker mig en anelse mere. Nu kom Kilo så også. Hun har lagt sig mellem drengene og mig. Og nu har jeg så 10 cm dyne jeg kan ligge under. :thumbdown:

Nå, men jeg kan da bare rykke mig helt væk og kravle under den tynde, kedelige dyne i den anden side af sengen så. :([/QUOTE]
Kender det alt for godt :frowning:

Jeg fik i sin tid en meget tyk madras af memoryskum, desværre kun 90 cm. bred, og min seng er 130, så der er et stykke gammel, hård madras, som hundene bruger som trin for at komme op i sengen.

Købte en lækker dyne af 100% uld, som jeg lige har taget i brug - AHHHHH :slight_smile:
Den tynde dyne ligger på den hårde madras.

Behøver jeg skrive mere?

er lige vågnet - det er en meget underlig fornemmelse at killingerne nu er i stuen i kravlegården i stedet for herinde på soveværelset. Jeg har sovet SÅ let…
Heldigvis har det så betydet, at jeg har sovet med min krammebamese Yasha :smiley: det har været MEGET populært at han fik at sove inde i sengen i nat :smiley:

GLS var her 6.36 - det var godt nok tidligt og lidt før kl 8 :surrender1:

To af vores pakker er så sendt til Taastrup - gad vide hvornår de kommer :gruble:

[QUOTE=Lykke;1218985]GLS var her 6.36 - det var godt nok tidligt og lidt før kl 8 :surrender1:

To af vores pakker er så sendt til Taastrup - gad vide hvornår de kommer :gruble:[/QUOTE]

“min” GLS dame her på vejen kommer også typisk 7:30-7:45 :tihi:

Skal til lægen igen kl. 13. :venter:

Nu er Jesper også syg og der er no mercy, det er bare op og på arbejde. Så er der meget langt til den 24.

[QUOTE=Mega;1218973]Kender det alt for godt :frowning:

Jeg fik i sin tid en meget tyk madras af memoryskum, desværre kun 90 cm. bred, og min seng er 130, så der er et stykke gammel, hård madras, som hundene bruger som trin for at komme op i sengen.

Købte en lækker dyne af 100% uld, som jeg lige har taget i brug - AHHHHH :slight_smile:
Den tynde dyne ligger på den hårde madras.

Behøver jeg skrive mere?[/QUOTE]

:inlove::inlove::inlove:

Ej… en ulddyne… det må være noget for mig !

Det tror jeg da, at kræene skal give mig i julegave… ligger med TRE dyner og Silke på om natten – og jeg fryyyyser alligevel… :blaafrossen:

Ligger på en uldplaid - og med to silkedyner, der skulle være gode til at holde på varmen – og en almindelig dyne – alle dyner med flonelbetræk… og jeg fryyyyser…

Ej… en ulddyne… det må være noget for mig !

Det tror jeg da, at kræene skal give mig i julegave… ligger med TRE dyner og Silke på om natten – og jeg fryyyyser alligevel… :blaafrossen:

Ligger på en uldplaid - og med to silkedyner, der skulle være gode til at holde på varmen – og en almindelig dyne – alle dyner med flonelbetræk… og jeg fryyyyser…[/QUOTE]

Nu ved jeg godt, at jeg siger noget helt vild her - men har du overvejet at skrue lidt op for varmen?

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Ja… du er ret vild Lykke… jeg har skam fuld skrue på i stuerne … men jeg har aldrig varme på i soveværelset… synes, at man bliver lidt småskør i hovedet af at sove i et varmt rum

:zzz: :uh: :øøøvvvs:

Ja… du er ret vild Lykke… jeg har skam fuld skrue på i stuerne … men jeg har aldrig varme på i soveværelset… synes, at man bliver lidt småskør i hovedet af at sove i et varmt rum

:zzz: :uh: :øøøvvvs:[/QUOTE]

Jamen, Tut - Der er da forskel for at tænde lidt for varmen så du ikke fryser under 3 dyner og at lave rummet direkte varmt :slight_smile:

Jeg skruer ikke op for varmen, selv om jeg hundefryser. Jeg tager termoundertøj på og en tyk “islænder” oven på mit alm. tøj.
Det er det eneste sted, jeg kan spare penge, så det gør jeg.

Min ulddyne købte jeg i vores genbrugsforretning for 200 kr. (var som ny og en af de bedre af slagsen).
Ellers lå jeg om natten under to dyner som Tut og havde isninger i kroppen, men den første nat med ulddynen sov jeg til kl. 13 næste dag uden at vågne. (Har nu et tyndt spejdertæppe over pga. dyrene. Man kán godt bruge et bomulds-dynebetræk, men den varmer vist nok bedre uden.)

René savnes stadig :frowning:

:slight_smile:

Ja… men der er egentlig ikke sådan koldt-koldt – det er bare mig, der er mærkelig

[QUOTE=Mega;1219065]Jeg skruer ikke op for varmen, selv om jeg hundefryser. Jeg tager termoundertøj på og en tyk “islænder” oven på mit alm. tøj.
Det er det eneste sted, jeg kan spare penge, så det gør jeg.

Min ulddyne købte jeg i vores genbrugsforretning for 200 kr. (var som ny og en af de bedre af slagsen).
Ellers lå jeg om natten under to dyner som Tut og havde isninger i kroppen, men den første nat med ulddynen sov jeg til kl. 13 næste dag uden at vågne. (Har nu et tyndt spejdertæppe over pga. dyrene. Man kán godt bruge et bomulds-dynebetræk, men den varmer vist nok bedre uden.)[/QUOTE]

:slight_smile:

Jeg sagde jo til Silke i går, at jeg ønskede mig en dejlig varm ulddyne… men hun så sådan ud :yikes: :uha: :surrender1:… da hun så, at sådan én koster i omegnen af 2.000,- kr !!!

:rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset:

Jeg kan slet ikke være i min krop !

Har lige været ude at handle… og hvad så jeg :

En LYSERØD nissehue med glimmer og glitter… og nu er den MIIIIIIN !!

:hopla::hopla::hopla::hopla::hopla::hopla:

Glæder mig til at have den på når børnebørns-pigerne kommer — og er spændt på, hvor lang tid der går før de siger at en nissehue skal være RØD !

[QUOTE=Tante Tut;1219277]:slight_smile:

Jeg sagde jo til Silke i går, at jeg ønskede mig en dejlig varm ulddyne… men hun så sådan ud :yikes: :uha: :surrender1:… da hun så, at sådan én koster i omegnen af 2.000,- kr !!![/QUOTE]
Sig til Silke, at mindre, næsten halvdelen, kan gøre det! Hun vil selv elske sådan en dyne :smiley:

Smågriner lidt over NT… Jeg skylder dem lige nu 1800 kr, fordi min automatiske tank op aftale på rejsekortet ikke lige har fungeret… Jeg er helt med på at betale dem, selvfølgeligt, men de kan ikke bare lave en regning på alle pengene, i stedet vil jeg over de næste 3 mdr modtage 6 regninger af 300 kr :dokdok: :tihi:

:brækkesig:

…har renset det stoppede gulvafløb på badeværelset…føj for noget stinkende snask.

Og her gik jeg og troede kattes lugtesans var meget mere fintfølende end vores - og så stod Devi med hele krydderen nede i vandlåsen hver gang jeg flyttede hånden :blegne: