Dejlige drenge sælges samlet

Sælges pga min datters katte allergi er blevet værre :frowning:
2 skønne drenge søger nyt hjem SAMMEN. De er INDEKATTE og har aldrig været ude.
Maxi er 6 år og en bl. mellem norsk skovkat og maincoon. Han vejer 8,4kg. Han er kastreret og chippet. Han er meget madglad og social.
Pepsi er 4 1/2 år han vejer 5,4 kg. og en bl. mellem norsk skovkat og maincoon. Han er lidt mere forsigtig men elsker at blive nusset. De er meget nysgerrige og glade for mennesker når de er trygge. De vil gerne være hvor vi er Og være med i alt.
Der medfølger: tørkost, vådkost, godbider, skåle, legetøj, børster osv XXL kattebakke, måtte, skovle , kradsetræer, loppemiddel osv.
Ingen af dem har nogensinde været syge. De er ikke fulgt helt med vacciner. De er renlige og ødelægger ikke noget. De kan let blive skræmte hvis der er meget larm. De kan sagtens med børn men er ikke vilde med hvis de er for larmene og hårde ved dem. Så nok bedst med et sted med børn fra 8-10 år og op. Så der er ikke en skjult grund til at vi skal af med dem. Det har været en hård beslutning.
jeg forbeholder mig retten til at sige nej,hvis jeg føler det ikke er det rigtige for dem :slight_smile:
De er i 6715 Esbjerg. Kan ikke ligge billeder ind desværre. Skriv så sender jeg gerne :slight_smile:

Hej :slightly_smiling_face:
Det kunne være en god idé at skrive, hvor kattene befinder sig, hvordan de har det med børn, og hvorfor du gerne vil finde nyt hjem til dem. Er Pepsi også kastreret og chppet? Er de passet med vacciner?
Det ville også være fint med nogle billeder :slightly_smiling_face:
Jeg håber, at du finder et rigtig godt hjem til dem :blush:

Hejsa.
Kan ikke få det til at virke med billeder desværre. Har prøvet siden igår :frowning:
Vidste faktisk ikke at den er aktiv før nu

Helt nye brugere kan ikke bruge alle funktioner. Det er en sikkerhedsforanstaltning mod spam. Har du prøvet igen nu, hvor dit indlæg er blevet godkendt? Ellers kan jeg i hvert fald hjælpe dig med at få sat billeder ind.