Dejligste Bønne

Hej alle

Mens jeg stadig havde Lillemanden, blev jeg fascineret af et kuld killinger hos en opdrætter. Jeg fulgte det og specielt en killing blev ved med at vænne tilbage i mine tanker. Jeg lagde dog ikke meget i det, da min flok allerede talte en skovkat, og jeg følte ikke, at jeg havde plads til flere.

Som I ved, så mistede jeg Lillemanden for kort tid siden. Det var rigtig hårdt, og han vil altid være meget savnet.

Jeg blev dog ved med at følge denne ene killing, og til sidst var jeg simpelthen nødt til at kontakte opdrætter. Jeg fik at vide, at han muligvis var solgt, men at hun ville have mig in mente. Vi skrev en del samme, hvor vi begge spurgte ind til forskelligt. For mig var hans sind rigtig vigtigt, da ikke alle skovkatte kan bo sammen med mine somali :slight_smile: Hvis killingen var meget forsigtig og tilbageholdende, så ville han i min optik få et bedre hjem et andet sted.

DK Fagan’s Runner Bean aka Bønne er en livlig og meget legesyg killing. Derudover er han utrolig kærlig og søger mennesker meget. Jeg glæder mig utrolig meget til at få ham hjem, og jeg er stolt over og glad for, at opdrætter Elaine vil overlade fantastiske Bønne i min varetægt :smiley:

Og selvfølgelig skal I ikke snydes for billeder :høhø:

:inlove:

Stort tillykke med den ualmindeligt dejlige dreng :hjerte: - må han blive til stor glæde i sit nye hjem :thumbup:

Han er bare så nuttet. Endnu engang tillykke med ham :flag: :slight_smile:

Tillykke med ham, bliver spændende at høre mere om ham :slight_smile:

Så fin en lille bønne :slight_smile:
Tillykke med ham!

Jeg er sikker på, at han er lige hvad du og Somalierne har brug for. :thumbup:

Hvor er han fin :inlove: Til lykke med ham, Pernille - jeg er sikker på du nok skal få stor fornøjelse af ham :slight_smile:

Stort tillykke med ham:D - hvor er han bare fin.:hjerte:

Sikke da en køn lille fyr :inlove:. Tillykke med ham.

Tusinde tak alle sammen :smiley:

Lille Bønne er bare så skøn, at han var nødt til at flytte ind her, hvilket han faktisk først gør i weekenden efter hobbyudstillingen. Opdrætter Elaine vil gerne have ham og søster med til Vorbasse, og vi er enige om, at han ikke skal på hobbyudstilling i weekenden efter sin første rigtige udstilling. Jeg glæder mig bare så utrolig meget :smiley:

Bønne er en meget spændende killing, hvis man ser på hans stamtavle. Han har dejlige italienske Aroni (Jep, Hannes Aroni ) til farfar, og på mors side skønne nordiske linjer. Jeg glæder mig rigtig meget til at følge Bønnes udvikling.

Måske vil nogle af jer studse lidt over, hvorfor jeg så hurtigt efter Lillemandens død køber en ny skovkat. Jeg havde planer om ikke at skulle have skovkat igen, og jeg var bestemt ikke på udkig efter en. Men i løbet af kort tid følte jeg, at der manglede noget i mit hjem. Noget anderledes end mine skønne SOM’er. Det gjorde det heller ikke bedre, at Bønne spøgte i min underbevidsthed flere gange dagligt.

Glæder mig til at fortælle jer om ham, når han er kommet hjem :hjerte:

Tværtimod :wink: Jeg ville nærmere tænke det var underligt hvis ikke der manglede en skovkat i dit liv, for ingen er vel i tvivl om at Lillemanden har efterladt et tomrum.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1296374]Tværtimod :wink: Jeg ville nærmere tænke det var underligt hvis ikke der manglede en skovkat i dit liv, for ingen er vel i tvivl om at Lillemanden har efterladt et tomrum.
VH
Susanne[/QUOTE]

Præcis - der er et tomrum. Mingus og Fanta er så smukke og kærlige, men der mangles simpelthen en skovkat til at skabe afveksling. Jeg har også tænkt over, om jeg savner en nfo, fordi jeg har haft racen så længe. 1 gang skovkat - altid skovkat? Det påstår nogle af mine veninder ihvertfald :smiley:

Et STORT tillykke med Bønnen.
Han er en rigtig flot skovkat :hjerte: Ja, ja, ja … hver so synes bedst om egne grise :stuck_out_tongue: :høhø:
Aroni godt nok ikke fra Italien, men fra Spanien (men det er ganske underordnet for han forstår dansk) :tihi: og jeg er ret glad for, at du har fået et “drys af min Aroni” i stamtavlen på din nye kat. Jeg glæder mig enormt til at følge Bønnens liv hos dig, hans udvikling og alle de narrestreger han med garanti vil finde på.

Tillykke, hvor ser han altså bare mega skøn ud. :wehuu:

Tillykke med pralbønnen :wink: :hjerte:

Pralbønnen! :klapper::klapper::klapper:
Hold k* du er god Lykke … og sådan gik det til, da Fagan’s Runner Bean fik sit nye kælenavn :cool2:

Tillykke med lille Bønne :flag:, han ser rigtig sød og kær ud :hjerte:.

[QUOTE=DK Lindvig;1296389]Pralbønnen! :klapper::klapper::klapper:
Hold k* du er god Lykke … og sådan gik det til, da Fagan’s Runner Bean fik sit nye kælenavn :cool2:[/QUOTE]

Jamen, det betyder Runner Bean på dansk :ups:

… Og måske sad vi herhjemme og grinede lidt ekstra af det… Mon ikke Pernille nok skal få pralet lidt med sin nye bønne :stuck_out_tongue:

I er nogle værre nogen :wehuu:

Jeg har slet ikke undersøgt, hvilken bønne en Runner Bean er, men hvor er det bare typisk for mig at forelske mig i en killing med sådan et navn :tihi:

Undskyld Hanne - jeg huskede bare på, at Aroni kom fra et land med tapas (Bønnes far hedder Chorizopølse!). Dejligt at han taler og forstår dansk :smiley:

Og ehm jo… Jeg kommer nok til at prale en hel del af min Bønne. Han er nemlig bare dejlig :ups:

Tillykke med Bønnen