DeLaCour's bimselimser ;)

Jeg synes efterhånden det er længe siden at I har haft fornøjelsen af mine små Bimselimser - Så nu får I lige lidt :stuck_out_tongue: :tihi:

Mit smukke hjertebarn, DeLaCour’s Blanchefleur, kaldet “Fleur” :hjerte:

Hendes frække barn, DeLaCour’s Amélie Gentielle, kaldet “Amélie” :hjerte:

Og kuldsøsteren til Fleur, DeLaCour’s Felicienne, kaldet “Feli” :hjerte:

Håber I nød synet :juhu: :cool2: :engel2:

Det gjorde jeg bestemt!!! :wehuu::wehuu:

Pas på jeg ikke kommer og nupper Amélie…hun er da ikke til at stå for.:besvimer::besvimer:

Nej, vent…jeg nupper dem alle tre, for de er dejlige hver og en:hjerte::hjerte:

:hjerte: :besvimer: :hjerte: :besvimer:

Det eneste jeg ønsker mig til jul - er to nye bi(m)ser…

Hooooold nu op, hvor er de bare smukke og helt utroligt fluffy :wehuu::wehuu:

[QUOTE=Sannela;755942]Det gjorde jeg bestemt!!! :wehuu::wehuu:

Pas på jeg ikke kommer og nupper Amélie…hun er da ikke til at stå for.:besvimer::besvimer:

Nej, vent…jeg nupper dem alle tre, for de er dejlige hver og en:hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Hihi, taaaaak… :wehuu: Naaarj, Amélie er en BØLLE uden lige :stuck_out_tongue: Så nogle gange kan man nu godt bruge en aflastningsfamilie :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Tante Tut;755946]:hjerte: :besvimer: :hjerte: :besvimer:

Det eneste jeg ønsker mig til jul - er to nye bi(m)ser…

Hooooold nu op, hvor er de bare smukke og helt utroligt fluffy :wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Taaaaak Søde Tante Tuuuut :hjerte:

Ja, de to ældste damer er utrolig fluffy :hjerte: :hjerte: Og virkelig silkeagtige at røre ved :ok:

Hvor er de smukke alle tre:hjerte::hjerte::hjerte: - og sikken nogle pelskraver, de går rund med… :slight_smile:

Ja, jeg nyder bestemt også synet :wehuu:
Med de pelskraver kan vores Bina godt pakke sammen kan jeg se, selvom hendes i øjeblikket virker enorm stor. Hun kan slet ikke kan tage bare et enkelt slik under hagen uden, at pelsen bliver siddende i mundvigen.

Hvor er de smukke alle tre :hjerte:

Mvh
Yvonne

Åhhhh sikke smukke bimser! :hjerte:

SUK, man bliver aldrig træt af at kigge på bimsevimser :slight_smile: Jeg gør i hvert fald ikke!

Naaarj, Amélie er en BØLLE uden lige :stuck_out_tongue: Så nogle gange kan man nu godt bruge en aflastningsfamilie :stuck_out_tongue:

Sig bare til, mine 2 kastrater herhjemme æææælsker damer

Med de pelskraver kan vores Bina godt pakke sammen kan jeg se, selvom hendes i øjeblikket virker enorm stor. Hun kan slet ikke kan tage bare et enkelt slik under hagen uden, at pelsen bliver siddende i mundvigen.

Hehe, lyder som Frederik, når halsen skal vaskes har han et farlig mas med at få det der pels ud af munden igen, og det er ligefør han skal have hagesmæk på når han får sin vådmad. Men de kraver er nu flotte!!

[QUOTE=DK*DeLaCour;755999]Hihi, taaaaak… :wehuu: Naaarj, Amélie er en BØLLE uden lige :stuck_out_tongue: Så nogle gange kan man nu godt bruge en aflastningsfamilie :stuck_out_tongue:

[/QUOTE]

Nej nej nej, det er meget nemmere bare lige at sig til, til mig jeg bor kun 10 min væk :smiley:

Åhhh de er skønne allesammen og sååååå vidunderlig bløde at nusse og kommer farende hen til én når man kommer, for at snuse og kæle.
Yep! Jeg har nemlig haft æren af at opleve dem “live” :høhø:

Vi vil også se billeder af resten af banditterne!! :venter:
ellers komme jeg bare rendene og nusser dem igen :tihi:

Sikke nogen prinsesser - ikke mindst Fleur - det er da noget af det mest feminine look jeg har set længe.

Tusind tak FF :slight_smile: Tjah, det er i hvert fald ikke pels der står øverst på min ønskeseddel :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Kiwa;756047]Ja, jeg nyder bestemt også synet :wehuu:
Med de pelskraver kan vores Bina godt pakke sammen kan jeg se, selvom hendes i øjeblikket virker enorm stor. Hun kan slet ikke kan tage bare et enkelt slik under hagen uden, at pelsen bliver siddende i mundvigen.

Hvor er de smukke alle tre :hjerte:

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Det er sjovt at det med pelsen er så linje bestemt… Jeg har to andre, som faktisk er et år ældre end de her, men deres pels er kort :S Og helt anderledes i teksturen…

Jeg vil nu gerne snart se nogle nye billeder af din smukke Bina? :? :høhø:

Tusind tak Kamilla :wink:

[QUOTE=Vipstøsen;756050]SUK, man bliver aldrig træt af at kigge på bimsevimser :slight_smile: Jeg gør i hvert fald ikke!

Sig bare til, mine 2 kastrater herhjemme æææælsker damer

Hehe, lyder som Frederik, når halsen skal vaskes har han et farlig mas med at få det der pels ud af munden igen, og det er ligefør han skal have hagesmæk på når han får sin vådmad. Men de kraver er nu flotte!![/QUOTE]

Ja, kraverne er flotte :slight_smile: Men de kræver lidt pasning - Det må du jo også kunne nikke genkendende til :tihi:

[QUOTE=HeroldDesign;756156]Nej nej nej, det er meget nemmere bare lige at sig til, til mig jeg bor kun 10 min væk :smiley:

Åhhh de er skønne allesammen og sååååå vidunderlig bløde at nusse og kommer farende hen til én når man kommer, for at snuse og kæle.
Yep! Jeg har nemlig haft æren af at opleve dem “live” :høhø:

Vi vil også se billeder af resten af banditterne!! :venter:
ellers komme jeg bare rendene og nusser dem igen :tihi:[/QUOTE]

Søøøøøde Elisabeth, du kan bare komme :ok: Jeg er sikker på at du kan lokke Amélie op på skødet af dig, hvis du er heldig :tihi: :inlove:

Ja, de er frygtelige nysgerrige… Og eeeeeelsker mennesker - De har heldigvis aldrig haft grimme oplevelser med fremmede :hjerte: Og Gud forbyde at det nogensinde sker. I hvert fald ikke så længe jeg er i live! :surrender1: :venter:

Mors smukke børn :pote: :wehuu:
Der er ingen som forstår en, som andre katte gale…:love2:

Tak Teresa :slight_smile:

Ja, jeg tror faktisk heller ikke at der nogensinde er nogen, som har gættet på at hun var en han :wink:

Hun er virkelig mors putte mus :hjerte: Eeeeelsker den kat… Og hun VED det :stuck_out_tongue:

Ååååh, bimser i vinterpels :hjerte:

Er de lilla tabby, choko(brun?) tabby og blå tabby? Utroligt smukke, er VILD med Fleurs farve!

Amélie lyder lidt som en jeg kender :høhø:

Åh så smukke de er :hjerte:
Og sikken en flot pelskondition de er i!

Heh, off topic, sorry, men jeg har sindssygt dejavú ligenu over den her tråd og Eifes kommentar. Mææærkeligt :slight_smile:

Og så lige et ps (som også er off topic): Har lige kigget din hjemmeside Karina, og blev godt nok trist over at læse historien om Amarillia :frowning: Men også helt rørt til tårer over de små killingers heldige skæbne :hjerte:

Nu kan jeg så se, af hende den smukke Fleur er lilla-tabby…det er godt nok en afsindigt fin lilla farve hun har, må jeg godt nok sige…jeg er frygteligt forelsket :hjerte:

[QUOTE=Tine M;756310]Ååååh, bimser i vinterpels :hjerte:

Er de lilla tabby, choko(brun?) tabby og blå tabby? Utroligt smukke, er VILD med Fleurs farve!

Amélie lyder lidt som en jeg kender :høhø:[/QUOTE]

Hehe, nu har du selv svaret næsten :slight_smile: Men de er lillatabby, chokotabby og blåtabby :smiley:

[QUOTE=Eife;756339]Åh så smukke de er :hjerte:
Og sikken en flot pelskondition de er i![/QUOTE]

Taaaaak Eva :slight_smile: Ja, deres pels er helt sindssyg… Jeg må også tilstå at det også koster en tur med kammen hver morgen på både Fleur og Feli. Men det tager det pænt - Specielt Fleur smider sig ned og ligger og ruller :tihi: :høhø: :hjerte:

[QUOTE=Tine M;756343]Heh, off topic, sorry, men jeg har sindssygt dejavú ligenu over den her tråd og Eifes kommentar. Mææærkeligt :slight_smile:

Og så lige et ps (som også er off topic): Har lige kigget din hjemmeside Karina, og blev godt nok trist over at læse historien om Amarillia :frowning: Men også helt rørt til tårer over de små killingers heldige skæbne :hjerte:

Nu kan jeg så se, af hende den smukke Fleur er lilla-tabby…det er godt nok en afsindigt fin lilla farve hun har, må jeg godt nok sige…jeg er frygteligt forelsket :hjerte:[/QUOTE]

Taaaak Tine… Det var det frygteligste jeg nogensinde har oplevet. Så står man bare der med 3 små babyer, på knap 3 uger, som man ikke aner hvad man skal gøre ved. Havde det ikke været for min skønne veninde, så er jeg ikke sikker på at alle ville have overlevet. Jeg er hende evigt taknemmelig :hjerte:

Fleurs farve er varm lilla :slight_smile: Dine skønne bamser er kold lilla. Jeg er også helt vild med den farve, synes den er sindssyg smuk og speciel :hjerte:
Men hendes dejlige baby, Bisou, som er på shows tit, hun har arvet den varme farve, hun er så blå, og det er der desværre nogle dommere som ikke bryder sig om. Ærgerligt, for jeg synes ellers det er smukt :love2:

Gud jeg anede ikke der var noget der hed varm og kold lilla :slight_smile: Men jeg kan da sagtens se, at der er rimelig stor forskel på mine tos farve og så Fleur… :slight_smile: Men ak, der er så mange smukke farver :hjerte: :slight_smile:

Årh… :hjerte:

Hende Feli :smelter:

Tusiiiind tak for kigget af dine super smukke Bimselimser :hjerte:
Hvor er de bare dejlige at se på, og sikke nogle frakker de har fået på :smelter:

Oprindeligt postet af Vipstøsen
SUK, man bliver aldrig træt af at kigge på bimsevimser :slight_smile: Jeg gør i hvert fald ikke!

Sig bare til, mine 2 kastrater herhjemme æææælsker damer

Hehe, lyder som Frederik, når halsen skal vaskes har han et farlig mas med at få det der pels ud af munden igen, og det er ligefør han skal have hagesmæk på når han får sin vådmad. Men de kraver er nu flotte!!

Ja, kraverne er flotte :slight_smile: Men de kræver lidt pasning - Det må du jo også kunne nikke genkendende til :tihi:

Ja, det kan du tro jeg gør. Frederik bliver børstet dagligt, han elsker det fuldstændig som din Fleur

Specielt Fleur smider sig ned og ligger og ruller :tihi: :høhø: :hjerte: