set en delt skål, som jeg så mange gang har fortrudt jeg ikke har købt nogle af, er der nogle der har ide eller ved hvor / hvem der sælger dem , faktisk har jeg set dem en par gang
Jeg har set dem en år på landsskuet 16 eller 17 i den store mad telt, næsten 100 procent sikker på det var der, syndes ikke det var have afdelingen, men dem der var der som jeg kan huske, har dem ikke
Ved godt der nok ikke har været nogle kattegale der , men har også set dem på Hurup dyrskue( der udstillede vi også heste ) hvad år. Hmm en af de sidste år de var alene, inden de blev slået samme med andre, ja så lavede de så selv deres egen igen det blev farmer festival, det var noget hele byen støtte op om, der var igen en med brugskunst der havde de delte skål med og det var dem jeg var mest lune på, men fik dem ikke købt, og hvor har jeg fortrudt det mange gang siden
Det her er en billed jeg har fundet på nettet og ja de kan købes der, ja jeg ved godt ting koster, men syndes det er til den dyre side, så skal i hverthaldt til og handle mængde rabat Men sådan dur jeg ikke til.
Den jeg så som jeg syndes var endnu pænere kunne der være lidt mere i skålen, og lidt varmere i farven, samt oliven i bunden af skålen
Model er lidt mere den her
Men nej den er alt for pussenusset syndes jeg, kan ellers med meget sådan noget, men ikke den her
Skulle det hjælpe nogen er det olivenskål , men bliver sjældent kaldt det
Er der nogen der kan hjælpe bare lidt? Eller ser du dem en sted må du godt lige prikke til mig. Tak
Er det her placeret fejl så giv lyd og jeg prøver og rette det , ved godt det ikke er opskriver, men alligevel noget man bruger i madlavning, er godt nok meget I tvivl
Med venlig hilsen beimis ejer