Hej alle, jeg har aldrig været til en katteudstilling og vil derfor spørge om det er noget man kan komme som gæst til for at se kattene, evt. tilmeldning eller betaling og hvordan foregår det?
Man kommer bare over til en og betaler i døren et symbolsk beløb (er du dog medlem af den klub der afholder udstillingen så plejer det at være gratis)
Et tip er også at du ikke skal være bange for at snakke med folk ved burene for folk elsker at snakke om kat (hvis de har tid)
Hvis magnus for cats er der vil de også være nogle jeg ved elsker at snakke om kat og som ikke er bange for at pege dig i retning af andre at tale med. (Indehaverne af den butik har selv kun kælekatte, men har været i katteverden i over 20 år)
Hvis i har lyst kan i også være fræk at skrive om hvilken udstilling i vil besøge og se om nogle her inde deltager. Så kan i blive vist lidt vej mod nogle der gerne vil snakke og som venter jer
Hvor er det fedt at høre, mange tak for svar!
Vil ihvertfald komme og se de udstillinger der bliver holdt i jylland
Den 11+12. januar er der udstilling i Søften.
Prøv at holde øje med www.jyrak.dk. Der kan du se hvornår der er udstillinger og hvor henne
Du vil kunne finde flere af medlemmer her inde på
Men på følgende hjemmeside kan du se hvornår den der er udstillinger i jylland da det oftest er denne klub der står for dem.
https://jyrak.dk/udstilling/udstillinger/planlagte-udstillinger
Jeg huskede lige forkert med andre klubber men racekatten og darak holder sig vist oftest til sjælland
De er KUN på Sjælland
Det sker de tager over bæltet, ikke ret tit men det sker
Jeg har udstillet i godt 8 år nu og har oplevet at JYRAK tager til Sjælland men aldrig at Racekatten eller DARAK tager over broen den anden vej…
Jeg startede med at skrive katteklubben for jeg havde glemt de ikke var der længere.
Men racekatten mener jeg også kom til fyn en sjælden gang imellem. Darak har altid været sjælland
Tænker det er dyrt at få alle over broen og containere
Må få overvejet en tur til sjælland engang så🤔
Jeg har udstillet i små 20 år og kan ikke huske at Racekatten eller DARAK alene i den periode skulle have holdt udstilling i jylland
Bea - Kom endelig forbi européerne og sig hej - der står typisk et skilt med Eife på mit bur
Jeg husker godt Katteklubben, det var dem jeg var medlem af da jeg udstillede.
Husker de afholdte på Fyn, i Årslev til Halloween
I 2012 var Racekatten i Snejbjerg, hvor der lavede en udstilling sammen med katteklubben, med 2 certifikater en dag
Vi kommer til Søften med 2 voksne drenge, 4 killinger og kuld. Vi opdrætter Kurilean Bobtail.
Du kan læse om os på bobtail.dk
Hvor er det sødt af dig, jeg vil forsøge at kigge efter jer!
Dem skal jeg nol få kigget på så!
Jeg kommer til Søften til januar med Frank (siameser) Jeg ved ikke endnu, hvor mange og hvem af de andre der skal med endnu
Siameser er en af mine klart favoritter, glæder mig til at se jer😄
Den sidste weekend i april kommer Viking Cats til Jylland - nærmere bestemt Fredericia. Det er både et anderledes udstillingsformat, men også i et vist omfang andre racer end på Jyraks udstillinger
Er det i messehallerne?