Den 7 januar flytter denne lille trold ind

Var på killingekik igår og fandt lillebroren til vores huskat :smiley:

Denne lille sort/hvide skovtrold (billede lånt fra opdrætter). :love2:
Når Tarzan og Snehvide ikke er ledige, må man jo forsøge at finde en der ligner lidt :tihi:

På nuværende tidspunkt hedder han Buller (fra opdrætterens b-kuld). Vi overvejer om vi skal beholde navnet, det gror lidt på os …
Han er nu ni uger, så vi må væbne os med tålmodighed de næste tre uger.

Desværre har jeg ikke så mange billeder (endnu), men lover jer, at I nok skal blive spammet med billeder af ham, når han kommer hjem til os :wink:

Det værste er at efter vi havde besluttet os for Buller kom hans bror og charmerede sig helt vildt. Han kom op i sofaen og trillede rundt mellem os mens han fandt den helt store spindemotor frem … jeg var så solgt … men manden siger desværre nej til at hapse to killinger med hjem :venter: Han kikker på mig med meget strenge øjne hvis jeg bare nævner broren :surrender1:
I kan da også lige få et billede af broren (også lånt fra opdrætter) :wehuu:

Sikke da en skøn og dejlig lille Buller-basse :hjerte: stort tillykke med ham :thumbup:

Tak. Han er rigtig dejlig og fin - nu glæder vi os bare til januar.

Ååååårh hvor er han skøn! Det er de begge. kan slet ikke stå for den slags fluffy killinge-pils…ihhhh :wehuu: Tillykke med ham :slight_smile:

Hvor er de begge skønne :wehuu:
Tillykke med Buller :slight_smile:

:savle: hvor er han dejlig Buller. Tror du virkelig din mand vil opdage hvis Buller’s bror kom med :høhø:

Tak, han var virkelig en lille nullermand med den killingepels

[QUOTE=Egeberg;754820]Hvor er de begge skønne :wehuu:
Tillykke med Buller :)[/QUOTE]

Tusind tak

Har overvejet om han ville brokke sig vildt meget hvis jeg nu kom til at reservere brormand også og ikke fortalte ham noget, men at han d. 7 januar bare fandt ud af at der kom to og ikke en :wink:

:smelter:

Hvor er han dejlig :wehuu:
Stort tillykke med ham :slight_smile:

Nuiii hvor er han bare nuser :hjerte:
Gør som mig og sæt transportkassen med åben låge, lige så snart I ankommer - Da jeg var kørt 5 km hjemad, kiggede 6 øjne op på mig i stedet for 4, så jeg måtte en tur tilbage og aflevere en ekstra misling til de intetanende opdrættere :wink:

Hvor er han sød. :hjerte: Og sikke en herligt navn. :smiley:
Tillykke med ham!

[QUOTE=DK Mammarazzi;755012]Nuiii hvor er han bare nuser :hjerte:
Gør som mig og sæt transportkassen med åben låge, lige så snart I ankommer - Da jeg var kørt 5 km hjemad, kiggede 6 øjne op på mig i stedet for 4, så jeg måtte en tur tilbage og aflevere en ekstra misling til de intetanende opdrættere ;)[/QUOTE]

Ha ha, det var da en god ide :slight_smile: så er det bare at håbe at der hopper en ekstra i kassen :tihi:

Ja nemlig ja :tihi:

Tak for alle de fine kommentarer :slight_smile:

Hvor kommer han fra :?

:hjertekat::hjertekat::hjertekat::hjertekat:

Hvor er han bare dejlig… han måtte godt flytte ind her :hjerte:

Stort tillykke med ham… og for pokker da !! hvor er der længe til d. 7 januar :slight_smile:

Åh, hvor er han altså en skøn lille fyr. :hjerte:
Stort tillykke - og hvor bliver det bare spændende til januar. Buller er vist et rigtigt godt navn til ham, for i skal nok få liv I huset. :smiley:

Det vat sødt sagt, Lise. Jeg takker på Snehvides vegne. :slight_smile:

Hvor er den nuttet…:hjerte::hjerte:

Han kommer fra en opdrætter der hedder frejaskatte, hun bor i Vestbjerg i Nordjylland. Faren hedder Jo og moren hedder Frigg. De har vist begge været udstillet en hel del. Så kan være I har set dem på udstilingerne.

Hvor er han bare dejlig… han måtte godt flytte ind her :hjerte:
Stort tillykke med ham… og for pokker da !! hvor er der længe til d. 7 januar :)[/QUOTE]

Tak, ja der er meeeggeeeeeet længe til d. 7 Januar. Havde passet bedre at få den lille fyr til vores juleferie, men han skal jo være gammel nok. Så er der bare en undskyldning for at tage lidt fri i Januar igen, kan man mon få barsel til en killing? :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;755236]Åh, hvor er han altså en skøn lille fyr. :hjerte:
Stort tillykke - og hvor bliver det bare spændende til januar. Buller er vist et rigtigt godt navn til ham, for i skal nok få liv I huset. :smiley:

Det vat sødt sagt, Lise. Jeg takker på Snehvides vegne. :)[/QUOTE]

Tak FF. Der skal nok blive Buller og brag, når han kommer. Er spændt på hvad damen derhjemme siger til ham. Men tror hun vil synes det er sjovt at have en at lege med, altså når hun lige har set ham an.

Ja, der er noget over de der sorte og hvide katte - der er nogle af dem, der går lige ind i hjertet på folk med træsko på :slight_smile:

Tak. Glæder os til han kan flytte ind.

Ham glæder jeg mig til at nusse pelsløs Lise… Selvfølgelig med mindre du er bange for at invitere mig :muhaha: