Hej alle derude!
Nu trænger jeg altså for alvor til en god og ikke hundedyr ansigtsrenseserie! Jeg lidt uren hud, fedtet t-zone og lidt tørt uden for t-zonen.
Jeg har hørt noget, om en serie hvor der en lille skrubbehandske med som skulle køres forsigtigt over huden?
Nogle forslag/erfaringer? :?
vichy fra apoteket er god til prisen… lidt i den dyre ende men absolut i den bedste klasse hvis du spørger mig
alternativt m’a’c makeups ansigtsrens mod olieret hud - men så er vi oppe i en lidt anden prisklasse men et verdensklasse produkt - det er den jeg selv bruger for jeg har nøjagtig samme problem
[QUOTE=Battlestar;697028]vichy fra apoteket er god til prisen… lidt i den dyre ende men absolut i den bedste klasse hvis du spørger mig
alternativt m’a’c makeups ansigtsrens mod olieret hud - men så er vi oppe i en lidt anden prisklasse men et verdensklasse produkt - det er den jeg selv bruger for jeg har nøjagtig samme problem[/QUOTE]
Lige præcis Vichy´s ville jeg også foreslå - det er altså gode sager.
Enig med Regitze og Camilla: vichy er en rigtig god serie som netop ikke er hundedyr men god og så er den virkelig god til uren hud uden at udtørre huden for meget …min datter som er snart 14 bruger serien og er rigtig glad for den
Jeg tror det ender med at blive Vichy
Nu skal jeg så bare lige finde ud af at vælge de rigtige produkter i det kæmpe marked
Tror bare det bliver en almindelig fugtgivende serie, men til kombineret hud
Er der nogle specifikke produkter i har rigtig god erfaring med indenfor VIchy?
…og så lige nævne at det er min erfaring at man ikke kan sammenligne priser lige over. De dyrere produkter, både i hudpleje og hårpleje holder ofte op til dobbelt så længe, selv om der er samme mængde i krukken