Den, der ler sidst

Cinnamon kan ikke fordrage sin transportkasse. Når hun skal ind i den, bliver hun til sådan en tegneseriekat med flaskerenserhale og poter, der stritter i hver sin retning som et katteskind. Næsten. Men det er straks en helt anden snak, når man kan stjæle sin storebrors kasse. Den er helt vildt lækker :wehuu:

Det passede derfor heller ikke den lille dame, da hun - efter at have forladt kassen for at hjælpe mor med at rede seng og bygge huler i dynen - kom tilbage og fandt dette syn :venter:

Magic lod sig dog ikke flytte rundt med denne gang, og Cinnamon måtte tage til takke med sædet på en spisebordsstol :mad:

(Jeg har med interesse set den video, hvor katten bliver klikkertrænet til at gå i kassen. Det skal jeg helt sikkert prøve på et tidspunkt, når jeg har fået gang i noget træning).

Hvad ligner det også sådan og komme og tage pladsen :S

Lækre katte :wehuu:

Whaat!! Har han taget hans egen kasse???
For galt siger jeg bare… :venter:

Når hun kan ligge sådan der i hans kasse…så kan det da ikke være helt umuligt at lære hende det.

:tihi:

Stakkels misser - Man skal vogte det man endelig har fået fat i :smiley:

Den lektie må man lære på den hårde måde Cinnamon… Når man er 2 om tingene, så hænder det at den opvarmede plads bliver taget…

Det kender jeg godt herhjemme fra, jeg kan jo knapt rejse mig fra hvor jeg sidder uden at jeg bagefter skal flytte en kat. (eller som oftest - sætte mig ved siden af.)