[QUOTE=Coon Danica;829399]Vi sidder også og ser den
Jeg kan også bedst lide den “gamle” men syntes at det er meget sjovt at se den i denne udgave også :)[/QUOTE]
Jeg kan jo heller ikke slå væk - af bare ren nysgerrighed… meeeen som du siger så er den gamle altså den bedste
Ja nemlig
Jeg har det som dig…jeg elsker at se en god gammel Morten Korch og vi har snart en del på gode gamle videobånd som vi sommer tider sætter på en kedelig grå søndag eftermiddag og så er der ellers bare dømt hygge
[QUOTE=Coon Danica;829408]Ja nemlig
Jeg har det som dig…jeg elsker at se en god gammel Morten Korch og vi har snart en del på gode gamle videobånd som vi sommer tider sætter på en kedelig grå søndag eftermiddag og så er der ellers bare dømt hygge [/QUOTE]
Præcis - der er noget trygt og rart ved de film… det er klart noget mine forældre også “dyrkede” da jeg var bette, heldigvis er jeg ved at have fået lært min kæreste at Morten Korch er deeejligt!
Du må ud og have anskaffet dig nogle af dem på dvd jeg har en masse - jeg ser dem nemlig gerne (og tit…)… ikke at det hjælper dig - men man kan ofte få dem billigt!
Ja det kan der være noget om - men manden mig hader at se det, så det er som regel kun når jeg en sjælden gang er alene hjemme, at jeg ser dem.
Har et par enkelte liggende + Matador serien (som jo er Uundværlig!!)
Altså Matador kan man ikke leve uden men jeg kan godt undvære Morten Korch. Jeg kan sagtens tåle ældre danske film men lige Morten Korch er altså for meget sødsuppe til min smag
Jeg tror min svigermor har alt hvad der findes af gamle danske film, incl. Morten Korch. Jeg kan sikkert godt få lov at låne nogen hvis du er helt syg for at se en bestemt, Mette
morten korch film er heller ikke lige min kop te, syntes næsten man kan høre på deres tale at de står og læser op af et manuskript, det er alt for korrekt og ja sukkersødt, MEN der er nu alligevel scener i de film som jeg syntes er gennemførte og enkelte film som jeg kan lide er der osse.
forleden dag sendte de fætterne på torndal og den er bare go, efterfølgeren manden fra svanegården er en værre gang hø.
uanset hvad man syntes om morten korch film er det et stk dansk kultur som skal værnes om og aldrig gå i gemmebogen.
nåja den absolutte bedste morten korch film som slet slet ikke er en morten korch er KAMPEN OM DEN RØDE KO
[QUOTE=Johnny;829597]morten korch film er heller ikke lige min kop te, syntes næsten man kan høre på deres tale at de står og læser op af et manuskript, det er alt for korrekt og ja sukkersødt, MEN der er nu alligevel scener i de film som jeg syntes er gennemførte og enkelte film som jeg kan lide er der osse.
forleden dag sendte de fætterne på torndal og den er bare go, efterfølgeren manden fra svanegården er en værre gang hø.
uanset hvad man syntes om morten korch film er det et stk dansk kultur som skal værnes om og aldrig gå i gemmebogen.
nåja den absolutte bedste morten korch film som slet slet ikke er en morten korch er KAMPEN OM DEN RØDE KO[/QUOTE]
Åhh lige præcis “kampen om den røde ko” kan jeg ikke fordrage!!
Som OBS for voksne, kan jeg da lige indskyde at man jo på http://www.dr.dk/Bonanza/index.htm kan se serier, dramaer mv. fra dr’s arkiv… der er virkelig nogle gode guldkorn ind imellem… dog ingen Morten Korch!